ایکس باکس قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/22 19:37:09


جهت مشاهده و خرید ایکس باکس قسطی به بخش وسایل سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.




خرید ایکس باکس قسطی

سلیقه کودکان و نوجوانان امروزی با والدینشان متفاوت است. یکی از نگرانی های والدین این است که فرزندشان فعالیت بدنی کمی دارد. همین مساله باعث افزایش چاقی بین کودکان و نوجوانان شده است. شاید شما به عنوان پدر و یا مار یک کودک و یا نوجوان برای تشویق او بخواهید برای او هدیه بخرید. کنسول بازی وسیله ای است که شما می توانید برای فرزند خود تهیه کنید. 

البته با افزایش قیمت ها بسیاری از والدین توان مالی برای خرید این وسیله را ندارند در چنین شرایطی شما می توانید اقدام به خرید قسطی کنسول بازی کنید. یکی از کنسول های بازی پرطرفدار در بین گیمرها ایکس باکس است. در ایام امتحانات بچه ها لحظه شماری می کنند تا امتحانشان را تمام کنند تا بتوانند برای اوقات فراغت خود برنامه ریزی کنند. 

ما به خانواده ها توصیه می کنیم که برای بچه های خود ایکس باکس بخرند تا به این وسیله می توانند فرزندان خود را شاد کنند. ایکس باکس یکی از جذاب ترین کنسول های بازی است که می تواند باعث افزایش خلاقیت کودکان شود. این کنسول توانست انقلاب بزرگی در نحوه اجرا و گرافیک بازی های ویدئویی ایجاد کند.

ایکس باکس یک کنسول بازی قدیمی است که در سال 2001 توسط شرکت مایکروسافت تولید شد. اگر مطمئن هستید که برای خرید می خواهید به سراغ کنسول های بازی شرکت مایکروسافت بروید با سه گزینه روبرو می شوید که عبارتند از:ایکس باکس وان،ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس

ایکس باکس وان اس در سال 2016 توسط شرکت مایکروسافت تولید شد. که مدل کوچکتری نسبت به ایکس باکس وان معمولی می باشد. مدل اس تقریبا 40 درصد کوچکتر از نسل قبلی خود می باشد و نسبت به آن قدرتمندتر است. منبع تغذیه این کنسول بازی در داخل آن است و دیگر خبری از منبع تغذیه آجری و بزرگ نمی باشد. دکمه پاور کنسول از دکمه لمسی به دکمه فیزیکی تغییر یافته است. 

بعد از این دیگر لازم نمی باشد نگران باشید که دستگاه بطور ناگهانی خاموش شود. همچنین در مدل جدید دیگر خبری از پورت کینکت نمی باشد. اگر بخواهیم از لحاظ سخت افزاری این کنسول را نسب به نسل های قبلی مقایسه کنیم باید بگوییم که  پردازنده گرافیکی آن از 835 مگاهرتز به 914 مگاهرتز افزایش یافته است. برخلاف کنسول هایی که تنها در یک ظرفیت عرضه می شوند. این کنسول بازی در سه ظرفیت مختلف 500 گیگابایت،1 ترابایت و 2 ترابایت عرضه می شود.

در اینجا ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال خرید یک کنسول بازی مناسب هستید ایکس باکس وان اس بهترین گزینه برای شما می باشد زیرا این کنسول قادر است همه بازی ها را با کیفیت بالا اجرا کند. اگر پول کافی برای خرید این کنسول را ندارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید تا از طریق این سایت بتوانید اقدام به خرید قسطی این کنسول کنید.

یکی از مزایای خرید از طریق سایت قسطی کلاب این می باشد که دیگر لازم نیست برای خرید مراجعه حضوری داشته باشید، بلکه می توانید این کار را اینترنتی و از داخل خانه انجام دهید.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه روش صورت می‌پذیرد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و وارد شدن به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از سه روش خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کنید و از خرید اقساطی خود نهایت لذت را ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کنسول ps5

خرید اقساطی کنسول ps5
کنسول بازی ps5 یکی از بهترین و جذاب‌ترین کنسول بازی سونی که در سال 2021 به بازار عرضه شده است. برای خرید اقساطی کنسول ps5 به بخش...

خرید قسطی کنسول بازی

خرید قسطی کنسول بازی
خرید قسطی کنسول بازی یک فرصت ویژه و استثنایی برای شما است. در این طرح شما می توانید با حداقل پیش پرداخت و افزایش قیمت نسبت به حالت نقدی، کنسول ...