خرید اقساطی ps5 با درایو

تاریخ انتشار:
1403/2/25 07:24:13

پلی استیشن 5 یکی از بهترین کنسول‌های بازی دنیا محسوب می‌شود که بسیار کاربردی و حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. برای خرید اقساطی ps5 به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ps5 با درایو


آشنایی بیشتر با کنسول ps5

کنسول ps5 آخرین نسخه از کنسول‌های بازی طراحی شده توسط شرکت سونی بوده که این کنسول از ویژگی‌های سخت افزاری قابل توجهی برخوردار است. در وضعیت فعلی خرید قسطی ps5 یکی از مناسب‌ترین راه هایی است که به کمک آن می‌توان این کنسول ارزشمند را تهیه نمود. همیشه انسان برای گذراندن اوقات فراغت خود به انجام کارهای گوناگونی متوسل می‌شوند. 

انجام بازی سرگرمی ویدیویی به عنوان یکی از پرطرفدارترین سرگرمی‌های موجود به شمار می‌رود؛ زیرا با انجام بازی می‌توان لحظات خوشی را در دنیای بازی سپری نمود که این موضوع حس خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد. با این اوصاف شرکت معروف سونی به عنوان یکی از غول‌های صنعت طراحی کنسول‌های بازی، جدیدترین محصول خود را به بازار عرضه کرده است.

کنسول ps5 آخرین کنسول عرضه شده توسط شرکت سونی بوده که این کنسول نیاز تمامی گیمرها را برطرف خواهد کرد. سونی در طراحی کنسول ps5 از سخت افزاری بهینه و جدید استفاده کرده است.

این موضوع سبب شده تا بتوان به کمک آن به انجام تمامی بازی‌های ویدیویی پرداخت. اگر شما هم علاقه‌مند به انجام بازی‌های ویدیویی هستید می‌توانید با خرید اقساطی ps5، جدیدترین بازی‌های ویدیویی را انجام دهید. همچنین خرید قسطی ps5 مسیر را برای تهیه این کنسول بازی هموار خواهد کرد. 

مشخصات کنسول ps5

همواره در هنگام انجام بازی‌های ویدیویی مشخصات سخت افزاری نقش کلیدی را ایفا می‌کنند. به عبارتی دیگر، انجام بازی‌های ویدیویی جدید نیازمند به استفاده از سخت افزاری مناسب و بهینه خواهد بود. سونی با در نظر گرفتن این موضوع، کنسول ps5 خود را با سخت افزاری کاملا ایده آل طراحی کرده است.

بهتر است بدانید در طراحی کنسول ps5 از یک پردازنده قدرتمند و سفارشی شده 8 هسته‌ای با فرکانس کاری 5/3 گیگاهرتز استفاده شده است. این پردازنده نسل جدید از قدرت فوق‌العاده‌ای برای انجام بازی‌های ویدیویی برخوردار است. همچنین در کنار آن از یک پردازنده گرافیکی منحصر به فرد با معماری RDNA2 بهره گیری شده که قدرت این پردازنده گرافیکی 10.28 ترافلاپس می‌باشد.

این دو قطعه سخت افزاری مهم‌ترین تاثیر را در انجام بازی‌های ویدیویی دارند و سونی در طراحی کنسول ps5 به این موضوع به خوبی توجه کرده است. یکی از نقاط بارز کنسول ps5 استفاده از هارد SSD در طراحی آن است.

بهتر است بدانید هارد SSD جزو پر سرعت ترین حافظه‌های ذخیره سازی موجود بوده که استفاده از آن تاثیر چشمگیری در لودینگ بازی‌ها خواهد داشت. بنابراین با نصب بازی در کنسول ps5 لودینگ های مربوط به آماده سازی بازی، به سرعت انجام خواهد شد. همچنین برخی دیگر از امکانات کنسول ps5 عبارتند از:

• 16 گیگابایت حافظه رم از نوع GDDR6

• درایو نوری از نوع بلوری 4k UHD

• 2 درگاه USB-A

• 1 درگاه USB-C

• خروجی تصویر فوق العاده بالا (4k – 8k)

• پشتیبانی از انواع هارد اکسترنال USB برای انتقال بازی به حافظه داخلی کنسول

کنسول ps5 در زمان عرضه با قیمت 499 دلار در اختیار کاربران قرار گرفت؛ همچنین در حال حاضر این کنسول در بازارهای داخلی با قیمتی در حدود 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

خرید اقساطی ps5 با شرایط عالی

اگر شما هم جزو علاقمندان به دنیای بازی‌های ویدیویی هستید بهتر است خرید قسطی ps5 را در اولویت قرار دهید. زیرا با خرید اقساطی ps5 می‌توانید تجربه جدیدی از انجام بازی‌های ویدیویی را برای خود به ارمغان آورید. همچنین اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن و معتبر برای خرید اقساطی پلی استیشن 5 می‌توانید از خدمات قسطی کلاب استفاده نمایید. زیرا فروشگاه قسطی کلاب برای فروش قسطی ps5 شرایط خوبی را در نظر گرفته است. 

با این اوصاف اگر تصمیمتان برای تهیه کنسول ps5 نهایی شده، پیشنهاد می‌شود همین الان به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. ناگفته نماند که فروشگاه قسطی کلاب تمامی کالاهای خود را به صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش دوچرخه قسطی

فروش دوچرخه قسطی
زندگی امروز به گونه ای می باشد که انسان برای سرگرمی و ورزش باید از وابزار مختلفی استفاده کند دوچرخه یکی از این ابزارها می باشد که در بین عموم...

پلی استیشن قسطی

پلی استیشن قسطی
با وجود سرگرمی‌های متنوع هنوز کنسول‌های بازی در بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارند. برای خرید اقساطی پلی استیشن به بخش بازی سرگرمی در سایت...