خرید اقساطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن

تاریخ انتشار:
1403/2/20 08:28:36

هارداکسترنال یکی از وسایل مهم دیجیتالی در دنیای امروز است که اطلاعات، فیلم‌ها و ویدیوهای شما را ذخیره می‌کند. برای خرید اقساطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن به بخش هارد اکسترنال در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن


بررسی طراحی و ویژگی‌های ظاهری هارد اکسترنال دیجیتال وسترن مدل Elements

این کالای دیجیتال از نظر طراحی ظاهری در عین ساده بودن بسیار جذاب و تاثیرگذار می‌باشد و لبه‌های آن بدون زاویه طراحی شده‌اند و این مسئله حمل و نقل آن را آسان‌تر کرده است.

در واقع، یکی از اصلی‌ترین دلایل تمایل بالای علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی برای خرید اقساطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن مدل Elements طراحی بی نظیر آن می‌باشد و این ویژگی مهم فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. ابعاد این محصول برابر با 111*82*15 میلی‌متر است و مدل‌های دو ترابایتی این کالای دیجیتال کمی ضخیم‌تر از مدل‌های 1 ترابایتی آن هستند.

 کمپانی وسترن دیجیتال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید کننده قطعات کامپیوتر این محصول را با کمک پلاستیک فشرده ساخته است و بدنه این محصول در برابر خط و خش بسیار مقاوم است و رنگ این محصول با گذر زمان دچار تغییر نخواهد شد.

لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار عرضه شده است، ولی رنگ‌ مشکلی از فروش بیشتری برخوردار می‌باشد و جالب است بدانید که این کالای دیجیتال با سیستم عامل‌های ویندوز، مک و لینوکس سازگار است و این ویژگی خرید قسطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن مدل Elements را به شدت افزایش داده است. 

همچنین، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در قسمت زیرین این محصول 4 لغزش گیر برای جلوگیری از سر خوردن این هارد اکسترنال از روی میز و یا سایر سطوح تعبیه شده است و این ویژگی باعث افزایش فروش قسطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن مدل Elements در بازار‌های داخلی گردیده است. 

بطور کلی، این محصول از طراحی ساده‌ای برخوردار است و زیبایی آن با گذر زمان کم‌تر نخواهد شد. هارد اکسترنال دیجیتال وسترن مدل Elements یکی از پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی در ایران است. 

بررسی مشخصات فنی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن مدل Elements

همان‌گونه که در قسمت قبلی به ‌آن اشاره گردید، این کالای دیجیتال در مدل‌های 1 و 2 ترابایتی به بازار عرضه شده است و مدل‌های 2 ترابایتی آن به دلیل قیمت مناسب از فروش بیشتری برخوردار هستند. 

این هارد اکسترنال قابلیت اتصال به پورت‌های USB 2 و USB 3 با کمک سیم را دارد و برخلاف سایر رقبای خود برای دریافت و انتقال اطلاعات به منبع برق مجزا نیاز ندارد و این ویژگی باعث برتری آن شده است و میزان تمایل مردم برای خرید اقساطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن مدل Elements را افزایش داده است. 

همچنین، لازم به ذکر است که سرعت انتقال اطلاعات در این کالای دیجیتال با کمک رابط USB 3 به بیش از 600 مگابایت در ثانیه قابل افزایش است و این محصول بی نظیر از نظر سرعت انتقال اطلاعات مشکلی را برای خریداران ایجاد نخواهد کرد. از طرفی، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این کالای دیجیتال در برابر ضربات و آسیب‌های فیزیکی و نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم نیست و به همین دلیل، بهتر است که در هنگام حمل و نقل این هارد اکسترنال دقت کنید تا دچار آسیب نشود. 

بطور کلی، چنانچه مقاوم نبودن این محصول در برابر ضربه و نفوذ آب در نظر گرفته نشود، هارد اکسترنال دیجیتال وسترن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مصارف مختلف است و خرید اقساطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن اقدام هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود. 

کدام فروشگاه اینترنتی بهترین گزینه برای خرید قسطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن می‌باشد؟

قسطی کلاب به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور بهترین انتخاب برای خرید اقساطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن مدل Elements محسوب می‌شود و این مجموعه از چندین سال سابقه درخشان در زمینه فروش نقدی و فروش قسطی هارد اکسترنال برخوردار است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تمامی محصولات خود را به همراه ضمانت نامه به خریداران عرضه می‌کند و قیمت تمام شده کالاهای این مجموعه به دلیل فروش بدون واسطه محصولات بسیار کم‌تر است.

بنابراین، چنانچه قصد خرید اقساطی هارد اکسترنال را دارید، بهتر است که این فرصت بی نظیر را از دست ندهید و همین امروز برای خرید قسطی هارد اکسترنال دیجیتال وسترن از قسطی کلاب اقدام نمایید. قسطی کلاب هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید نقدی یا خرید قسطی هارد اکسترنال است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی هدفون بی سیم کریتیو

خرید اقساطی هدفون بی سیم کریتیو
هدفون بی‌سیم یکی از محبوب‌ترین وسایل دیجیتالی در دنیا است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی هدفون بی سیم کریتیو به بخش هدفون در...

خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو چکی

خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو چکی
اگر تمایل به خرید قسطی گلکسی بادز 2 پرو با شرایط ویژه دارید به بخش هدفون سامسونگ در دسته بندی کالای...