خرید اقساطی ماشین ظرف شویی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/23 18:29:23

برند امرسان در سال‌های اخیر در صنعت لوازم خانگی موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است. برای خرید اقساطی ماشین ظرف شویی امرسان به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین ظرف شویی امرسان


ماشین ظرفشویی امرسان

برند امرسان سال‌های زیادی در حوزه تولید یخچال فریزر فعالیت کرده است و در سال‌های اخیر سبد محصولاتی خود را گسترش داده است. یکی از محصولاتی که به تازگی توسط برند امرسان ساخته شده است، ماشین ظرفشویی می‌باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از مدل‌های پرفروش ماشین ظرفشویی امرسان اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و از امکانات عالی این محصول رونمایی کنیم. به همین سبب اگر به دنبال خرید اقساطی ماشین ظرف شویی امرسان هستید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

جدیدترین مدل ماشین ظرفشویی امرسان

شرکت امرسان جدیدترین ماشین ظرفشویی خود را که مدل ED14-MI3 نام دارد روانه بازار کرده است. این ظرفشویی دارای طرفیت 14 نفره می‌باشد و به سادگی ظروف غذا و پذیرایی از 14 نفر را در خود جای می‌دهد. شاید در گذشته افراد علاقه‌ای به خرید ماشین ظرفشویی نداشتند و از نظر بعضی‌ها ماشین ظرفشویی یک وسیله غیر ضروری است؛ اما امروزه با وجود مشغله کاری زیاد و درگیری‌های بسیار وجود یک ماشین ظرفشویی در هر خانه‌ای ضروری است. 

ماشین ظرفشویی امرسان با بهترین متریال و فناوری روز دنیا ساخته شده ولی در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار است تا تمام مشتریان بتوانند  از این تکنولوژی بهره‌مند شوند. با خرید قسطی ماشین ظرف شویی امرسان از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

طراحی خاص و اروپایی ماشین ظرفشویی امرسان

ماشین ظرفشویی امرسان با توجه به زیبایی و کاربردی که دارد به سادگی می‌تواند با محصولات برندهای خارجی رقابت کند. رنگ به کار رفته در این ظرفشویی سفید و نقره‌ای می‌باشد و شما می‌توانید طبق رنگ و تم آشپزخانه خود رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید. 

ماشین ظرفشویی امرسان دارای پنل کنترل می‌باشد و تمام نوشته‌ها و اعلانات آن به زبان انگلیسی است. به همین سبب در نگاه اول با ظرفشویی‌های برندهای خارجی فرقی ندارد و از لحاظ فنی و کیفیت نیز بسیار عالی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی امرسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید با صرفه را تجربه نمایید.

بررسی برنامه‌های شخصی سازی شده ظرفشویی امرسان

ماشین ظرفشویی Emersun دارای برنامه‌های متنوعی برای شستشو است و شما می‌توانید طبق جنس ظرف و یا نیاز خود، برنامه ماشین ظرفشویی را برای یک شستشوی عالی تنظیم کنید. 

ماشین ظرفشویی امرسان مانند ظرفشویی‌های بی‌کیفیت آسیبی به ظروف شما نخواهد زد و با دقت بالایی در تمیزترین حالت ظروف را به شما تحویل خواهد داد. ماشین ظرفشویی امرسان دارای هشت برنامه شستشو است که به تفسیر آن‌ها خواهیم پرداخت. با خرید اقساطی ماشین ظرف شویی امرسان از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

شستشو با تاخیر یا نصف ظرفیت!

گاهی اوقات پیش می‌آید که ظرفیت ماشین ظرفشویی تکمیل نشده است، ولی شما به شستشوی ظروف خود نیاز دارید و یا قصد داریم بعد از خارج شدن از منزل و یا سر یک ساعت خاصی ماشین ظرفشویی را روشن کنید؛ در این صورت می‌توانید با تنظیم ماشین ظرفشویی امرسان بعد از رفتن شما از منزل ماشین ظرفشویی روشن شود؛ همچنین هیچ مشکلی در روشن کردن ماشین ظرفشویی با نصف ظرفیت پیش نخواهد آمد؛ تنها کافی است که ظروف خود را در طبقه پایینی بچینید.

شستشوی میوه و سبزیجات

میوه و سبزیجات را نباید با فشار بالا و آب گرم شستشو داد؛ به همین سبب با انتخاب این گزینه میوه و سبزیجات شما با فشار ملایم و آب سرد شسته خواهد شد.

امکانات ماشین ظرفشویی امرسان

این ظرفشویی ایرانی دارای قابلیت شستشو سریع، اقتصادی و موارد دیگر می‌باشد که هر کدام بسیار کاربردی هستند. ماشین ظرفشویی امرسان یک سبد مخصوص قاشق و چنگال دارد و دارای سبدهای قابل تنظیم می‌باشد. با خرید نقدی ماشین ظرف شویی امرسان از سایت قسطی کلاب یک خرید عالی را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و طرح ویژه خرید اقساطی ماشین ظرف شویی امرسان

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به فروش اقساطی و نقدی انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی، موبایل، انواع کنسول‌های بازی و کالای دیجیتال می‌پردازد. شما می‌توانید با چک یا سفته از این وبسایت فوق‌العاده خرید کنید. باخرید قسطی ماشین ظرف شویی امرسان از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید جاروبرقی اقساطی

خرید جاروبرقی اقساطی
استفاده از جاروبرقی با برخورداری از یک محیط پاکیزه و عاری از هر نوع آلودگی، رابطه مستقیم و تنگاتنگ دارد. بر همین اساس، خرید جاروبرقی اقساطی یک...

خرید قسطی کولر گازی هایسنس

خرید قسطی کولر گازی هایسنس
اگر شما نیز با برند هایسنس آشنا نیستید و برای اولین بار است که نام آن را می‌شنوید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید قسطی کولر گازی...