خرید قسطي لپتاپ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/25 00:36:09

لپتاپ‌ها جز کاربردی‌ترین وسایل دیجیتالی در دنیا هستند که برندهای زیادی به طراحی و تولید آن‌ها پرداخته‌اند. برای خرید اقساطي لپتاپ ایسوس با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي لپتاپ ایسوس


لپتاپ ایسوس مدل viva book 15

ویوابوک‌ها قیمت مناسبی دارند و از جمله پرفروش‌ترین لپ تاپ‌های ایسوس هستند. این محصولات، دارای نمایشگری براق می‌باشند که در بیشتر مدل‌ها لمسی و خازنی هستند. البته، در زیر نور به سختی دیده می‌شوند. قابليت خرید اقساطي لپتاپ ایسوس مدل viva book 15 در قسطی كلاب فراهم شده است.

سخت افزار این دستگاه‌ها بسیار مناسب است. سری‌های متنوع با کارایی‌های مختلفی دارند که آنها را برای استفاده یک دانش آموز تا یک مهندس مناسب می‌سازد. در ساخت این دستگاه‌ها از بهترین پردازنده‌های موجود در بازار مانند پردازنده‌های شرکت AMD و اینتل استفاده شده است. 

پردازنده‌های گرافیکی نیز بیشتر از محصولات شرکت انویدیا و AMD می‌باشد. سیستم عامل به کار گرفته شده در این رسانه‌ها، ویندوز 10 و یا ویندوز 10 پرو می‌باشد. با خرید قسطي لپتاپ ایسوس مدل viva book 15 سرعت و دقت را تجربه كنيد!

بیشترشان از پردازنده‌های قدرتمند بهره‌مند هستند و دارای کارت گرافیکی اختصاصی برای بازی می‌باشند. ویوابوک‌ها در 4 سری معمولی، پرو، فیلیپ و ماکس عرضه شده‌اند. نمایشگر بیشتر آنها لمسی است. به علاوه از موس و صفحه کلید نیز بهره‌مند هستند. 

دارای سرعت مناسب در انجام کارها می‌باشند. ظاهر زیبایی دارند. شاسی آنها فلزی است. به طور معمول رنگبندی آن‌ها به صورت آلومینیومی و مشکی است. در صورتی که از رنگبندی مشکی بهره‌مند باشند، سطح بیرونی آنها به صورت مات است.

در وسط آن‌ها نيز لوگوی ایسوس به صورت براق، طراحي شده است و بر روی آن نیز یک محافظ گوریلاگلاس، قرار گرفته است تا از صفحه محافظت كند. با خرید نقدی و اقساطی لپتاپ ایسوس مدل viva book 15 يک صفحه محبوب داشته باشيد!

در لبه راست دارای ورودی برق مستقیم، پورت شبکه، خروجی نمايشگر و گذرگاه‌های USB و HDMI می‌باشند. در لبه سمت چپ نيز قفل کینگستون، دو عدد پورت USB، جک 3.5 میلیمتری صدا، هدفون، میکروفون و کارت حافظه هستند.

ويوابوک‌ها به طور عموم فاقد درایو نوری DVD و CD می‌باشند. در بالای آن ها نیز یک وب کم 2 مگاپیکسلی به کار رفته‌ است. ويوابوک‌ها کمی بزرگ و ضخیم هستند. با این حال دارای شدت روشنایی و کنتراست مناسب می‌باشند. 

همچنین از اسپیکر و سیستم صوتی خوبی نیز برخوردارند و در آن‌ها از فناوری سونیک استفاده شده است. دارای پردازنده‌ای کم حجم هستند كه به افزایش طول عمر باتری کمک می‌کند. همانطور که گفتیم بیشتر این مدل‌ها تجربه کاربری لمسی را به ارمغان می آورند. 

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از مدل‌های ويوابوک شرکت ایسوس بپردازیم. البته این مدل فاقد صفحه نمایش لمسی است. قابليت خرید قسطي لپتاپ ایسوس مدل viva book 15 در قسطي كلاب وجود دارد.

اين پردازنده چهار هسته حقیقی دارد که در محدوده فرکانسی بین 1.1 تا 2.7 گیگاهرتز عمل می‌کند. همچنین دارای 4 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه می‌باشد. 

به علاوه از 128 گیگابایت حافظه SSD نیز برخوردارند. در صورت نیاز داراب قابلیت ارتقای حافظه می‌باشد. با خرید اقساطي لپتاپ ایسوس مدل viva book 15 از فضای كافی برخوردار شويد!

این مدل، مجهز به کارت گرافیکی با به اشتراک گذاری دو گیگابایت حجم می‌باشد. صفحه نمایش این دستگاه 15.6 اینچ می‌باشد و دارای فناوری TFT و Full HD می‌باشند. صفحه نمایش اين دستگاه به صورت مات است. با خرید قسطي لپتاپ ایسوس مدل viva book 15 يک تجربه لذت‌بخش داشته باشيد!

در اين لپتاپ از اتصال وای فای و بلوتوث بهره‌مند می‌شوید. همچنین، دارای یک گذرگاه USB نوع C است و دو گذرگاه USB نوع دو است و همچنین یک گذرگاه HDMI دارد.

باتری موجود در این دستگاه، یک باتری غیر قابل تعویض است که از یک سلول 32 WHr بهره مند است و قادر است یک تا سه ساعت شارژ را برای شما فراهم آورد.

خريد لپتاپ ایسوس مدل viva book 15

اگر مایلید تا این سيستم را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده کالاهای دیجیتالی مورد نیاز ایرانیان بهره مند شوید.

در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي لپتاپ ایسوس مدل viva book 15 از قسطی‌کلاب است. 

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a72 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a72 سامسونگ
یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2021 گلکسی a72 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a72 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی ایفون 11 پرومکس

خرید قسطی ایفون 11 پرومکس
اگر علاقه‌مند به خرید گوشی آیفون هستید و پول کافی برای تهیه آن ندارید، ما برای شما یک پیشنهاد شگفت انگیز داریم! برای خرید قسطی ایفون...