خرید اقساطی گوشي poco f3

تاریخ انتشار:
1403/2/27 23:37:46

برند شیائومی جز موفق‌ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه در دنیا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشي poco f3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشي poco f3


مهم‌ترین مشخصات گوشی poco f3

خرید قسطی گوشي poco f3 از راهکارهای کاربردی و کارآمد برای تهیه این اسمارت فون شرکت شیائومی به شمار می‌رود. گوشی هوشمند poco f3 از سری گوشی‌های رده بالای محبوب و پرطرفدار شیائومی محسوب می‌شود. این گوشی در اوایل فروردین ماه 1400 به صورت رسمی توسط شرکت شیائومی رونمایی شد و در اواخر خرداد 1400 رهسپار بازار موبایل ایران گردید. گوشی‌های هوشمند سری پوکو علی رغم اقتصادی بودن، از عملکرد پردازشی سریع و امکانات قابل توجهی برخوردار می‌باشند. 

طراحی ظاهری و کیفیت ساخت

برخورداری از طراحی ظاهری جدید، جذاب و منحصر به فرد، از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید اقساطی گوشي poco f3 تلقی می‌گردد. گوشی‌های سری پوکو از طراحی ظاهری بسیار زیبا و چشم نوازی بهره می‌برند. گوشی پوکو f3 به نسبت نسل‌های قبلی از وزن سنگین‌تری برخوردار است. برای قاب پشت گوشی از شیشه‌های مقاوم گوریلا گلس نسل پنجم استفاده شده است. شیشه پشت گوشی به صورت مات طراحی شده که در برابر چربی دست و اثر انگشت از مقاومت خوبی بهره مند می‌باشد.

در بخش جلوی گوشی یک نمایشگر 6.67 اینچی تعبیه شده است. به منظور حفاظت از نمایشگر گوشی، همانند قاب پشت آن، محافظ گوریلا گلس 5 به کار رفته است. ضمنا، در بالای آن یک حفره مخصوص برای دوربین سلفی دیده می‌شود. قسمت‌های شیشه‌ای جلو و پشت گوشی از طریق بدنه ای پلاستیکی باکیفیت به یکدیگر اتصال پیدا کرده‌اند. برای خرید قسطی گوشي poco f3 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در قسمت سمت راست گوشی دکمه مربوط به کم و زیاد کردن صدا و پاور به چشم می‌خورند. همچنین، کلید پاور به عنوان حسگر تشخیص اثر انگشت نیز به ایفای نقش می‌پردازد. در بخش لبه پایینی گوشی و در کنار شکاف مربوط به سیم کارت، بلندگوی اصلی قرار گرفته است. 

نمایشگر گوشی

از دیگر مشخصات خرید اقساطی گوشي poco f3 می‌توان به صفحه نمایش دستگاه اشاره نمود. این مدل گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.67 اینچی از نوع AMOLED با امکان پشتیبانی از قابلیت HDR10+ برخوردار است. نرخ نوسازی نمایشگر گوشی برابر با 120 هرتز اعلام شده است. گوشی هوشمند پوکو f3 تصاویر را با رزولوشن 2400×1080 پیکسل در معرض نمایش قرار می‌دهد. همچنین، روشنایی 900 نیت، در افزایش وضوح و کیفیت تصاویر پخش شده نقش بسزایی ایفا می نماید.

پردازنده و سخت افزار پوکو f3

پردازنده اصلی طراحی شده برای گوشی موبایل POCO F3 از نوع Snapdragon 870 5G و پردازنده گرافیکی آن مدل Adreno 650 می‌باشد. برخورداری از معماری 7 نانومتری و پشتیبانی از 5G، قابلیت انجام بازی‌ها و کارهای سنگین توسط این گوشی را امکان پذیر می‌سازد.

دوربین

کمپانی شیائومی در بخش باتری گوشی poco f3 از سه سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور اصلی واید 48 مگاپیکسلی بهره گرفته است. عکس‌های ثبت شده با سنسور اصلی دستگاه دارای کیفیت و وضوح مطلوبی هستند. همچنین، قابلیت فیلم برداری گوشی با کیفیت 4k@30fps انجام می‌شود.  

باتری و شارژدهی

برخورداری از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی آمپر، از دیگر مشخصات خرید قسطی گوشي poco f3 محسوب می‌شود. پشتیبانی از شارژ سریع 33W و شارژ سریع نسل 3، سایر ویژگی‌های این بخش را شامل می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی گوشي poco f3

خرید اقساطی موبایل شیائومی POCO F3 از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب محقق شده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی ghesticlub.com، از جزئیات این طرح اطلاعات لازم و مورد نیاز را به دست آورند. همچنین، علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، برای خریداران امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب فراهم شده است.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی galaxy buds 2

خرید قسطی galaxy buds 2
اگر قصد خرید قسطی galaxy buds 2 با شرایطی آسان را دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

موبایل اپل

موبایل اپل
اپل یک برند معتبر در زمینه تولیدات کالای دیجیتال است که باکیفیت بسیار بالایی گوشی‌های خود را روانه بازار کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی...