خرید قسطی موبایل A12

تاریخ انتشار:
1403/2/28 21:32:53

گوشی a12 یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل A12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی موبایل A12



شرایط خرید قسطی موبایل A12 در قسطی کلاب چگونه است؟ 

شرکت سامسونگ یکی از معتبرترین و معروف‌ترین شرکت‌ها در زمینه تولید انواع گوشی‌های هوشمند موبایل، گجت‌ها و کالای دیجیتال می‌باشد. این شرکت توانسته است با توجه به پیشرفت تکنولوژی محصولات متنوعی به بازار عرضه نماید. گوشی A12 سامسونگ یکی از مقرون به صرفه‌ترین گوشی‌ها از نظر اقتصادی است. خرید اقساطی موبایل A12 به شما این امکان را می‌دهد تا پرداخت هزینه نه چندان زیادی از قابلیت‌ها و امکانات آن بهره ببرید. 

بررسی گوشی A12 سامسونگ

شرکت سامسونگ سری گوشی‌های A را از سال 2019 به عنوان گوشی‌های مقرون به صرفه و اقتصادی به کاربران معرفی کرده است. گوشی سامسونگ A10 جز نخستین گوشی‌های سری A بود که قیمت زیادی نداشت ولی نیاز بسیاری از کاربران را برآورده می‌کرد. بعد از آن گلکسی A10S و A11 وارد بازار شدند و اکنون سری A12 مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

گوشی A12 سامسونگ یکی از گوشی‌های میان رده با امکاناتی مانند باتری قوی‌تر، چهار دوربین و طراحی منحصر به فرد است. شما با خرید قسطی موبایل A12 قادر هستید از قابلیت‌های خوب این گوشی با کیفیت استفاده نمایید و در هزینه‌های خود صرفه جویی نمایید. این گوشی در مقایسه با سایر گوشی‌های میان رده قدرتمندتر و در عین حال خوش دست و ظریف تر به نظر می‌رسد. 

مزایای خرید اقساطی موبایل A12

شرکت‌های تولید کننده معمولا برای کاهش هزینه‌ها بدنه گوشی‌های همراه را از مواد پلاستیکی می‌سازند. سامسونگ نیز به همین دلیل گوشی گلکسی A12 را با بدنه پلاستیکی به بازار عرضه کرده است تا کاربران آن را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنند. بخشی از بافت پشت این گوشی دارای خطوط مورب و بخش دیگر آن صاف است. دلیل این طراحی قرارگیری راحت تر در دست و نمایش بهتر لوگوی برند سامسونگ می‌باشد.
خرید قسطی موبایل A12 به شما امکانات زیادی از جمله دوربین چهارگانه را می‌دهد. این دوربین در قابی مربعی شکل قرار گرفته و فلاش LED در بخش زیرین آن می‌باشد.

خرید گوشی A12 سامسونگ به شما چه امکاناتی می‌دهد؟

این گوشی دارای نمایشگری به ابعاد 6.5 اینچ است که بخش بزرگی از آن (بیش از 83 درصد) را تشکیل داده است. کلیدهای تنظیم صدا، پاور و حسگر اثر انگشت در قسمت لبه سمت راست قرار دارند. سیم کارت‌ها و درگاه‌های حافظه نیز در قسمت لبه سمت چپ جای گرفته‌اند. در قسمت لبه بالا میکروفون و در بخش لبه پایینی میکروفون، بلندگو، درگاه USB Type-C و جک هندزفری قرار دارند.

شما با خرید اقساطی این گوشی از امکانات خوب آن مانند باتری بزرگ 5000 میلی آمپری و حسگر اثر انگشت بهره می‌برید. با این باتری می‌توانید بدون نگرانی یک روز کامل از این گوشی استفاده کنید. قابلیت شارژ سریع آن موجب می‌گردد تا زمان کمی شارژ شود. با در نظر گرفتن 4 ساعت برای روشن ماندن صفحه نمایشگر این گوشی می‌تواند نیاز شما را برای دو روز را فراهم نماید. پردازش گوشی A12 توسط چیپ ست MediTek Helio p35 و پردازنده گرافیکی PowerVR GER8320 انجام می‌شود. 

خرید اقساطی موبایل A12 به شما چه امکاناتی می‌دهد؟

شما با خرید قسطی موبایل A12 قادر هستید از 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این گوشی استفاده نمایید. علاوه بر این حافظه میکرو اس دی آن تا قادر است تا ظرفیت یک ترابایت اطلاعات شما را ذخیره نماید. برای استفاده روزمره مانند تماس، وب گردی و پخش رسانه مناسب است و قیمتی مقرون به صرفه ای دارد.

امروزه بیشتر کاربران ترجیج می‌دهند از طریق اینترنت کالای موردنیاز خود را خریداری نمایند. سایت قسطی کلاب یکی از موفق ترین وبسایت‌های فروشگاهی است که توانسته است انواع محصولات دیجیتال را به صورت فروش قسطی و نقد در دسترس خریداران قرار دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو با چک

خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو با چک
اگر به دنبال خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 پرو با چک هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

ساعت هوشمند قسطی

ساعت هوشمند قسطی
پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید در ابعاد زندگی انسان ها، گجت های متنوع و مختلفی تولید و در اختیار افراد قرار گرفته است. بر این اساس....