خرید قسطی Poco x3 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/20 15:42:19

برای خرید قسطی Poco x3 pro با قیمتی عالی و شرایطی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بی نظیر را تجربه کنید.


خرید قسطی Poco x3 pro



برند تولید کننده گوشی poco x3 pro

پیش از آن که به خرید قسطی Poco x3 pro، بپردازیم، باید بدانیم که مشخصات فنی این گوشی چیست؟ پیش از هر چیز باید بیان شود که این گوشی متعلق به برند شیائومی می‌باشد. این برند در زمینه طراحی و تولید کالای دیجیتال بسیار مشهور است و کیفیت مطلوب و قیمت مناسب را به صورت هم زمان به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بنابراین جای شکی مبنی بر خرید محصولات این شرکت باقی نمی‌ماند. اما در ادامه با بررسی مشخصات فنی گوشی poco x3 pro با قسطی کلاب همراه باشید. 

طراحی گوشی poco x3 pro

در طراحی این گوشی توجه زیادی به زیبایی ظاهری و مقاومت بدنه شده است. به همین دلیل دارای رنگ بندی مشکی، آبی و برنزی می‌باشد که طیف گسترده ای از مشتریان را به خود جلب می‌کند. این گوشی در برابر ضربه بسیار مقاوم است و از بسیاری از صدمات احتمالی مصون خواهد ماند. در مورد نفوذ گرد و غبار و حتی قطرات آب نیز جای نگرانی نبوده و این گوشی از گواهی IP53 بهره مند است. بنابراین تا این جای کار به هیچ وجه برای خرید اقساطی Poco x3 pro از طریق سایت قسطی کلاب، درنگ نکنید! 

صفحه نمایش گوشی poco x3 pro

صفحه نمایش این گوشی نیز دارای اندازه ی 67/6 اینچ می‌باشد. وضوح تصویر در این صفحه نمایش بسیار بالا است و نرخ نوسازی آن نیز 120 هرتز می‌باشد. این ویژگی هنگام انجام بازی‌ها تجربه‌ای لذت بخش در اختیار شما قرار می‌دهد. از محتوای HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند که باز هم هنگام انجام بازی‌ها بسیار جلب توجه نموده و رنگ را با کیفیت بالایی نمایش می‌دهد. در ضمن برای حفاظت از آن نیز از محافظ گوریلا گلس 6 استفاده شده که نسبت به ضربات مقاومت بالایی دارد. برای خرید قسطی Poco x3 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین گوشی poco x3 pro

در این گوشی ماژول چهارگانه دوربین مورد استفاده قرار گرفته است. لذا کیفیت‌های 48، 20، 8 و 2 مگاپیکسل را پوشش می‌دهد. البته دوربین جلوی این گوشی دارای کیفیت 20 مگاپیکسل است. بنابراین عکس‌های سلفی نیز توسط این گوشی با کیفیتی بالا ثبت می‌شوند. هنگام ضبط ویدئو نیز امکان استفاده از حالت 4K و 30 فریم بر ثانیه مهیا می‌باشد. لذا ثبت تصاویر و فیلم‌های با کیفیت نیز از طریق این گوشی امکان پذیر بوده و شما هم از طریق سایت قسطی کلاب به نشانی www.ghesticlub.com می‌توانید از مزایای این گوشی بهره مند شوید. 

باتری گوشی poco x3 pro

ظرفیت باتری این گوشی 5160 میلی آمپر ساعت است. به همین دلیل عمر مفید آن در استفاده‌های معمولی بیش از 24 ساعت بوده و امکان شارژ را به شما در زمان استراحت خواهد داد. در ضمن در صورتی که شارژ این گوشی تمام شد نیز اصلا نگران نباشید، چرا که از فناوری فست شارژ 33 وات بهره مند است و کمتر از 68 دقیقه زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. پس برای خرید اقساطی Poco x3 pro از قسطی کلاب تعلل نکنید! 

اسپیکر گوشی poco x3 pro

یکی دیگر از بخش‌های اصلی هر گوشی همراه اسپیکر آن است. به همین دلیل این مژده را به شما می‌دهیم که با خرید این گوشی قادر خواهید بود از صدایی شفاف و با کیفیت بهره مند شوید. این گوشی برای تماشای ویدیو و بازی‌ها دارای بلندگوی استریو می‌باشد. اسپیکرهای این گوشی نیز دارای حجم صدای بالایی هستند که سبب کسب لذت از تماشای ویدئو و بازی توسط مصرف کننده می‌شود. 

سخت افزار و نرم افزار گوشی poco x3 pro

در بخش سخت افزاری این گوشی، تراشه توانمندی با نام اسنپدراگون 860 قرار دارد. به همین دلیل هنگام انجام بازی‌ها دارای ثبات عملکرد بوده و داغ نمی‌شود. در ضمن هنگام بازی دچار افت فریم ریت نخواهد شد. نرم افزار این گوشی نیز هنگام ارائه اندروید 11 است، اما به مرور زمان قابلیت ارتقا به آخرین نسخه نرم افزاری را خواهد داشت. 

خرید قسطی Poco x3 pro چگونه امکان پذیر است؟

خرید اقساطی Poco x3 pro در سایت قسطی کلاب، برای مصرف کنندگان محترم امکان پذیر است. لذا شما برای خرید اقساطی گوشی شیائومی می‌توانید به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه کرده و شرایط مربوط به فروش قسطی موبایل در این سایت را مطالعه نمایید. بدین ترتیب علاوه بر مزایای فنی گوشی poco x3 pro از مزایای خرید اینترنتی و مزایای خرید قسطی نیز بهره مند خواهید شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی شیائومی s12 ultra

خرید قسطی گوشی شیائومی s12 ultra
یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی مدل شیائومی s12 ultra می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی شیائومی s12 ultra به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی

خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی
یکی از گوشی‌های متفاوت و جذاب شیائومی مدل 12 شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی...