خرید ماشین ظرفشویی زیرووات قسطی

تاریخ انتشار:
1403/1/26 11:29:01

انتخاب برند زیرووات برای لوازم آشپزخانه، پیشنهاد ویژه تیم قسطی کلاب به شما می‌باشد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ماشین ظرفشویی زیرووات قسطی


ماشین ظرفشویی 

با وجود حجم زیاد کارها در آشپزخانه استفاده از ماشین برای راحتی و سرعت انجام کار، امری منطقی است. این امر بعد از داشتن جمعیت زیادی از مهمانان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. یکی از کارهای سخت و روزمره شستن ظروف است.

به طور معمول روزانه باید زمان زیادی را صرف شستن و خشک کردن ظرف‌ها کنیم. به غیر از خستگی و صرف زمان، امکان حساسیت پوستی به شوینده‌ها نیز وجود دارد. شستن زیاد ظروف ممکن است سبب زبری و پوسته‌پوسته شدن دست‌ها شود. 

یک چاره مناسب برای جلوگیری از این سختی‌ها و مشکلات، استفاده از ماشین‌های ظرفشویی است. استفاده از ماشین ظرفشویی یک راه‌حل مناسب برای کسانی است که تمایل دارند تا بدون هیچ دردسر، هدر رفتن زمان و انرژی، ظروفی براق و تمیز داشته باشند. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات یک آشپزخانه تمیز و رویایی داشته باشید. 

تاریخچه پیدایش ماشین ظرفشویی 

در سال 1886 خانمی به نام ژوزفین کوچران زندگی می‌کرد. ایشان مهمانی‌های زیادی برگزار می‌کرد و بنابراین هر بار باید ظروف زیادی شسته‌ می‌شد. این باعث شد تا دستگاهی اختراع کند که این مشکل را حل کند. ماشین اختراع‌شده یک ماشین دستی بود. 

با کشف الکتریسیته، ماشین‌های ظرفشویی رستورانی توسط شرکت‌های تولید بخار عرضه شدند و اغلب به صورت یک نوار یا سبد چرخشی بودند که ظروف کثیف را درون آن قرار می‌دادند تا آب گرم بر آنها برخورد کند. 

تقریبا تا دهه 50 میلادی استفاده از ماشین ظرفشویی در منازل عمومی رواجی نداشت. بعدها با ارزان‌تر شدن این وسیله کم‌کم در خانه‌ها ظاهر شد. خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات را در قسطی کلاب تجربه نمایید. 

تاریخچه کارخانه zerowatt 

این شرکت در سال 1949 در شهر میلان ایتالیا احداث شد. ابتدای کار وسایل خانگی کوچکی مانند دستگاه تهویه، جاروبرقی، دستگاه قهوه‌ساز تولید می‌کرد. خیلی سریع رشد کرد و در 1954 به خصوص در زمینه طراحی فن شهرت زیادی یافت. 

دهه شصت و هفتاد میلادی به شرکتی مروف بود که کالاهای باکیفیت سفید می‌ساخت. در دهه 90 صادارت بین‌المللی این کشور افزایش یافت و امروزه این برند به تمامی جهان کالا صادر می‌کند. 

محصولات ایتالیایی زیرووات شامل لباس‌های ظرفشویی و لباس‌شویی، جاروبرقی و یخچال در داخل میهن عزیزمان تولید می‌شود. شرکت پاکشوما وظیفه مونتاژ قطعات را برعهده دارد.

البته طراحی این محصول توسط ایتالیایی‌ها انجام شده و قطعات آن از ترکیه وارد می‌شوند. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات یک محصول با کیفیت ایرانی را خریداری نمایید. 

تاریخچه کارخانه مونتاژ کننده پاکشوما 

پاکشوما در سال 1356 شمسی با نام لیدی واش به تولید ماشین‌های لباسشویی نیمه‌ خودکار پرداخت. سپس با شرکت هلندی فیلیپس و شرکت کره‌ای الجی همکاری نمود و با استفاده از فن‌آوری‌های روز به تولید ماشین لباسشویی پرداخت. 

محصولات کنونی این کارخانه شامل ماشین‌های ظرفشویی و لباس‌شویی، جاروبرقی و یخچال فریزر می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات از تولید یک کالای باکیفیت ایرانی حمایت کنید. 

این گروه با شرکت‌های بزرگ تولیدی لوازم خانگی از جمله شرکت اوپایی حایر که خودش شامل برندهای کندی، هوور و زیرووات می‌باشد و شرکت میدیا که تولیدکننده برندهای لاندری در زمینه لوازم شوینده است، فعالیت می‌کند. 

این شرکت با نوآوری، طراحی صنعتی متمایز و مشارکت با تیم‌های طراحی فنی و توسعه و تحقیق در کشورهای آلمان، کره جنوبی، ایتالیا و چین و ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد به بازاریابی مستمر در ایران و خاورمیانه مشغول است. قابلیت خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات در قسطی کلاب فراهم شده است. 

خرید ماشین ظرفشویی زیرووات قسطی 

از جمله مزیت‌های ماشین‌های ظرفشویی زیرووات می‌توان به مواردی چون حجم زیاد و ظرفیت عالی، رده مصرف انرژی A+ ، مصرف کم آب، برنامه‌های شستشوی متنوع، صدای کم دستگاه، سیستم قفل سبد، صفحه نمایش لمسی، سیستم کاهش سختی آب و سیستم تاخیر در شستشو اشاره نمود. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات دیگر نگران ظرف‌های کثیف آشپزخانه نباشید. 

خرید از قسطی کلاب 

تجربه خریدی رویایی همان چیزی است که در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب تجربه می‌کنید. در قسطی کلاب تمامی مزایای یک فروشگاه بزرگ فیزیکی جمع‌آوری شده است تا بتوانید خریدی مطمئن، همراه با آرامش و راحت انجام دهید. 

در خرید اینترنتی می‌توانید به مقایسه ویژگی‌ها و امکانات محصول دلخواهتان بپردازید و با آگاهی تمام خرید خود را انجام دهید. قیمت کالاها در قسطی کلاب مناسب است و در زمان کوتاهی کالای خریداری‌ شده به دستتان می‌رسد. 

با مراجعه به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی و انتخاب یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان، فرآیند خرید اقساطی خود را کامل کنید.

به علاوه‌، شرایط مناسبی نیز برای خرید اقساطی کالا در نظر گرفته شده است. در یک کلمه قسطی کلاب مبین اعتبار و اعتماد است. پس همین حالا با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی زیرووات یک انتخاب پرمنفعت داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی جاروبرقی دوو

خرید قسطی جاروبرقی دوو
برند دوو در زمینه لوازم خانگی پیشرفت‌های بسیاری داشته است. برای خرید قسطی جاروبرقی دوو به بخش جاروبرقی دوو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...

خرید ماشین لباسشویی مینی واش

خرید ماشین لباسشویی مینی واش
ماشین های لباسشویی یکی از اساسی ترین لوازم منزل محسوب می‌شوند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی مینی واش دارید، به بخش...