خرید قسطی تلوزیون ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/1/30 07:52:43

جهت مشاهده خرید قسطی تلوزیون ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلوزیون ایکس ویژن

اطلاعاتی درباره خرید تلوزیون ایکس ویژن :

تقریبا هر تلویزیون در بازار خود را هوشمند می داند. اما چقدر هوشمند هستند؟ شرکت ایکس ویژن با ارائه بالاترین کیفیت تکنولوژی در بین تلوزیون های بازار گامی بزرگ در تولید تلوزیون ها نهاده است و همچنین قابلیت خرید قسطی تلوزیون ایکس ویژن را قرار داده است.  آنها چه چیزی را ارائه می دهند و چگونه از یک برند یا مدل به بعد متفاوت است؟ یک تلویزیون هوشمند واقعا بهتر از یک دستگاه پخش اختصاصی است؟ و نگرانی های مربوط به حریم خصوصی چیست؟ و هوشمندترین ما پاسخ به همه سوالات متداول شما در مورد تلویزیون های هوشمند داریم.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن چیست؟

"تلویزیون متصل"، این مجموعه ها بعدها به عنوان "تلویزیون های هوشمند" توسط شرکت های مانند ایکس ویژن نامگذاری شدند. این اصطلاح برای نشان دادن هر تلویزیون است که می تواند به اینترنت متصل شود تا به خدمات جریان رسانه ای دسترسی پیدا کند و می تواند برنامه های سرگرمی مانند سرویس های اجاره فیلم بر روی تقاضا، ایستگاه های موسیقی اینترنتی و مرورگرهای وب را اجرا کند.

تعداد روزافزونی از مدلها شامل ابزارهای تشخیص صدا مانند Amazon Alexa و Google Assistant برای تغییر کانالها و جستجوی برنامهها میباشند. اکثر تلویزیون های هوشمند با بلندگوی هوشمند که در حال حاضر از آن استفاده می کنید، کار خواهد کرد و چندین ویژگی و خرید قسطی تلوزیون ایکس ویژن را ارائه می دهد.

خرید قسطی تلوزیون ایکس ویژن نیز در حال افزایش هستند. بسیاری از تلویزیون ها با دیگر دستگاه های متصل در خانه سازگار هستند، از جمله چراغ ها، قفل های درب و دیگر سنسورها، و برخی از تلویزیون ها حتی دارای داشبورد اختصاصی برای کنترل تمام دستگاه ها در خانه متصل شما هستند.

تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن چگونه به اینترنت متصل می شوند؟

یک تلویزیون هوشمند از شبکه خانگی خود برای ارائه ویدئو و خدمات جریان در تلویزیون خود استفاده می کند، و تلویزیون های هوشمند از اتصال سیمی Ethernet و Wi-Fi داخلی برای اتصال به اینترنت استفاده می کنند. اکثر تلویزیون های فعلی از Wi-Fi 802.11ac پشتیبانی می کنند، اما برای مدل های قدیمی تر، که هنوز هم می توانند از استاندارد 802.11n قدیمی تر استفاده کنند، تماشا کنید. ما یک راهنمای برای بهینه سازی Wi-Fi خانه خود را برای جریان، که آیا تنظیم روتر خود، تنظیمات بهینه سازی و یا فقط برای یک اتصال سیمی انتخاب کنید.

به غیر از برنامه ها، آیا تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن مزایای دیگری دارند؟

خرید قسطی تلوزیون ایکس ویژن مزایای بالقوه دیگری را ارائه می دهند. جدیدترین مجموعه ها دستیار محبوب محبوب را به ترکیب اضافه شده است، با ال جی اضافه کردن قابلیت های گوگل خانه و الکسا آمازون ساخته شده است به مجموعه از وستینگ هاوس . اکنون جستجوی صوتی به شما امکان می دهد تا محتوا را از تلویزیون زنده و همچنین سرویس های جریان پیدا کنید و همه چیز را از لحاظ قیمت آب و هوا و قیمت سهام به جستجوی آخرین شایعات مشهور اضافه کنید. این ویژگی های جدید همچنین اجازه می دهد دستگاه های هوشمند منزل خود مانند چراغهای متصل شده و ترموستات را کنترل کنید، از طریق دوربین Nest یا زنگ Ring، یا کنترل خلاء ربات خود را مشاهده کنید. همانطور که دستیارهای موسیقی همچنان به تکامل می رسند، می توانید انتظار داشته باشید که همان پیشرفت هایی را از طریق نرم افزار و بهروزرسانی های سیستم عامل به تلویزیون های هوشمند فعلی وارد کنید.

از آنجا که این تلویزیون ها دارای پردازنده های ضعیف تر از مجموعه های منظم و همچنین اتصالات آنلاین، تولیدکنندگان می توانند ویژگی های دیگری مانند بازی های گاه به گاه، که در حال حاضر در مجموعه های هوشمند کاملا رایج هستند، اضافه کنند. این بازی ها به اندازه پیچیده و یا به عنوان قانع کننده ای به عنوان کنسول پلی استیشن یا کنسول Xbox موجود نیست، اما می توانند اعتیاد آور باشند.

آیا تلویزیون هوشمند ایکس ویژن  دارای تصویر یا صدای  بهتر است؟

تلوزیون های ایکس ویژن از جدیدترین تکنولوژی صدا و تصویر استفاده میکنند آنها همچنین احتمال بیشتری دارند که از آخرین ویژگی های صوتی مانند Dolby Atmos و پشتیبانی از HDMI ARC برخوردار باشند. تجربه صدای غنی تر با قابلیت عمودی فراگیر و افقی را ارائه می دهد و با استفاده از نرخ بیت بالاتر برای ارائه صدای کامل و صریح تر است. یکی دیگر از ویژگی های کانال صوتی برگشت (ARC) شما می توانید از یک کابل HDMI تنها برای ارسال اطلاعات صوتی و همچنین از نوار صوت خود استفاده کنید، بنابراین تمام دستگاه های متصل شده شما بهترین صدا را دریافت میکنند، بدون کابل اضافی مورد نیاز است. این ویژگی ها به تلویزیون های هوشمند محدود نمی شود.

 خرید قسطی تلوزیون ایکس ویژن میتواند اهداف بسیاری را دنبال کند. خرید کالا با بودجه ی کم، کاهش استرس خریدار از کمبود موجودی از مزایای خرید قسطی تلوزیون ایکس ویژن هستند.

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب تنها کافی است یکی از 3 روش خرید از لیزینگ پارسیان، خرید از لیزینگ فراز اندیشان یا خرید از بای چک را انتخاب کنید، ناگفته نماند که هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی جاروشارژی درما

خرید قسطی جاروشارژی درما
جاروشارژی یکی از وسایل مورد نیاز در هر خانه‌ای است. برای خرید قسطی جاروشارژی درما به بخش جاروبرقی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...

خرید قسطی سرویس قابلمه جی فی نی

خرید قسطی سرویس قابلمه جی فی نی
امروزه وجود یک سرویس قابلمه با کیفیت در هر خانه‌ای ضروری و واجب است. اگر تمایل به خرید اقساطی سرویس قابلمه جی فی نی دارید به بخش...