خرید اقساطی هدفون اپل

تاریخ انتشار:
1403/1/25 19:42:33

با افزایش قیمت کالاهای مختلف، قدرت خرید مردم تا حد زیادی پایین آمده است و اغلب دیگر توان خرید نقدی بسیاری از محصولات را ندارند. هدفون های اپل نیز یکی از کالاهایی است با افزایش قیمت ناگهانی مواجه شد. برای خرید اقساطی انواع هدفون های اپل به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.خرید اقساطی هدفون اپل

اطلاعاتی درباره خرید گوشی آیفون

فروش ویژه ایپد های متفاوت در سایت قسطی کلاب با اسان ترین روش ها خرید اقساطی انجام دهید قسطی کلاب راهی مطمئن جهت خرید اینترنتی 

خرید اقساطی هدفون اپل با شرایط ویژه هم اکنون در سایت قسطی کلاب امکان پذیر است. شما می توانید کسب اطلاعات بیشتر مقاله را تا انتها دنبال کنید. همچنین در این مقاله، مشخصات و شرایط ویژه فروش اقساطی هدفون اپل برای شما بیان می شود. با ما همراه باشید.

خرید اقساطی هدفون اپل با شرایط ویژه

در این طرح شما قادر خواهید بود تا هدفون اپل که به جرات می توان گفت از نظر کیفی یکی از برترین برندهای جهان است را خریداری کنید. شرایط این طرح تا حد امکان از طرف قسطی کلاب به عنوان مرجع عرضه کننده کاملا انعطاف پذیر و آسان است.
برند آمریکایی اپل سالهای سال است که به عنوان یکی از برترین برندهای لوازم الکترونیک و به خصوص گوشی و متعلقات آن در دنیا شناخته می شود. اپل با دارا بودن برترین و بهترین کادر فنی و متخصص، نه تنها در زمینه لپ تاپ و گوشی، بلکه در زمینه تولید وسایل و متعلقات این دو نیز توانسته است بسیار خوب و با کیفیت عمل کند.
هدفون های تولید شده برند اپل، دارای ویژگی های منحصر به فرد بوده و کیفیت صدایی بالایی را به شما ارائه می دهند. به دلیل این کیفیت بالا، به طور طبیعی، قیمت این محصول نیز بالا خواهد بود. شرایط خرید اقساطی هدفون اپل در قسمت زیر بررسی می شود.

شرایط خرید اقساطی هدفون اپل

در سایت قسطی کلاب و به منظور راحتی هرچه بیشتر شما در خرید هدفون برند اپل، شرایطی عالی در نظر گرفته شده است که هر کسی را قادر می سازد که هدفون باکیفیت و شیک این برند خاص را خریداری کرده و بدون فشار مالی استفاده کند.

  • با استفاده از این شرایط شما می توانید با تقسیم هزینه نقدی و کامل خرید این محصول به دوازده ماه به جای یک روز، فشار مالی ناشی از خرید آن را به حداقل برسانید. در طرح خرید اقساطی هدفون اپل شما خواهید توانست تا با دریافت گارانتی ضمانت اصل بودن کالا، ابتدا مطمئن شوید که انواع کپی و های کپی این محصول را خریداری نکرده اید و محصول مد نظر شما برای خرید اقساطی، محصول اورجینال شرکت اپل است.
  • هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods یکی از برترین تولیدات اپل برای هدفون است. این محصول با کیفیت بالا و طراحی شیک و بی نظیر خود دارای مشتریان فراوان و البته کاربردهای ویژه ای است. در طرح خرید اقساطی هدفون اپل شما می توانید این محصول را با پیش پرداخت صفر خریداری کنید!!! یعنی می توانید این محصول ارزشمند را بدون هیچ پیش پرداختی و تنها با سپردن ضمانت ساده و پرداخت اولین قسط، برای خود خریداری کنید.
  • این محصول در سایت قسطی کلاب تنها به رنگ سفید بوده و در اقساط 12 ماهه به شما عرضه می شود. ضمن اینکه به یاد داشته باشید که محدودیتی در خرید تعدادی نخواهید داشت. یعنی هر تعداد از این محصول را می توانید با شرایط مذکور خریداری کنید.
  • قیمت نقدی این محصول 2 میلیون 459 هزار تومان است که شما می توانید در اقساط بلند مدت 12 ماهه، آن را با پرداخت هر قسط به مبلغ 277 هزار تومان از قسطی کلاب خریداری کنید.

از مشخصات این محصول می توان مواردی همچون اتصال بی سیم، رابط بلوتوث، باتری، سازگاری با دستیار صوتی siri، سازگار با iphone5 و بالاتر و قابلیت پخش 3 ساعت موسیقی با 15 دقیقه شارژ را بیان نمود که این محصول را از سایر محصولات هم رده خود در برندهای دیگر کاملا منحصر به فرد و مجزا می کند. ضمن اینکه طراحی شیک و زیبای این محصول و شکل آیرودینامیک کاملا سازگار آن با گوش را نباید فراموش کنیم.

شما می توانید برای شرکت در طرح خرید اقساطی هدفون اپل با شرایط ویژه با ما در قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با سفته

خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با سفته
اگر قصد خرید قسطی گوشی s23 سامسونگ با سفته الکترونیکی یا چک را دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی tab s8

خرید اقساطی tab s8
یکی از تبلت‌های جدید و پرفروش سامسونگ مدل s8 است. برای خرید اقساطی tab s8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال...