خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی

تاریخ انتشار:
1403/3/1 16:54:34

برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی


خرید ماشین ظرفشویی ال جی به صورت اقساطی

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی با بهترین کیفیت را دارید، خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی می تواند در عین حال دو ویژگی کیفیت بالا و نحوه ی پرداخت مناسب را برای شما به ارمغان آورد. ال جی از بهترین و قدیمی ترین برند های لوازم خانگی حال حاضر دنیاست. 

این برند نام آشنا ده ها سال است که با تکیه بر دانش متخصصان خود و کیفیت بالای محصولات، در صدر پرفروش ترین لوازم خانگی قرار دارد. در ایران نیز این برند از محبوبیت بالایی برخوردار است. اگر دقت کنید حتما در میان لوازم خانگی خود یا دوستان و آشنایان برند ال جی را مشاهده خواهید کرد. 

ال جی تولید کننده ی ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، سیستم های صوتی و... با کیفیت بالا می باشد. اما موضوع صحبت ما تمام این محصولات نیستند. قصد داریم در این مقاله به طور تخصصی در مورد ماشین ظرفشویی برند ال جی صحبت کنیم. 

با داشتن ماشین ظرفشویی در منزل، قادر خواهید بود از مهمانان زیادی میزبانی کنید و به هیچ عنوان نگران کوهی از ظرف های کثیف بعد از مهمانی نباشید. خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی کمک می کند با پرداخت های مناسب ماهیانه صاحب این دستگاه پر کاربرد شوید.

انواع ماشین ظرفشویی

یکی از نکات مهم در خرید ماشین ظرفشویی، انتخاب نوع ماشین ظرفشویی است. در هنگام خرید ماشین های ظرفشویی، فارغ از ویژگی ها و کیفیت آن ها، با چند مدل مختلف از آنها روبرو خواهید شد. این تنوع مدل باعث می شود که ماشین های ظرفشویی با سبک های مختلف زندگی هماهنگ باشند و بتوان از شیوه های مختلف نصب، برای آن ها بهره برد. 

قیمت مدل های مختلف ماشین ظرفشویی ال جی متفاوت هستند. اما خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی این امکان را برای شما فراهم می کند تا با هزینه ای معقول بتوانید به راحتی هر مدلی که برای شما مناسب تر است را خریداری کنید. باید ابتدا محدودیت های خانه ی خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن ها اقدام به خرید بهترین ماشین ظرفشویی  نظیر برند ال جی کنید. 

همچنین اگر در خانه ی رهنی یا اجاره ای زندگی می کنید احتمالا علاقه دارید تا مدلی را خریداری کنید که با خانه ی شما مطابقت داشته و در صورت جابجایی هم بتوانید آن را به سادگی جا به جا کنید. ماشین ظرفشویی های زیر کابینتی، کشویی، متحرک و مدل رومیزی انواع مختلف ماشین ظرفشویی های موجود در بازار هستند.


خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی

ظرفیت ماشین ظرفشویی ال جی

یکی از نکات مهم در خرید ماشین ظرفشویی ال جی که باید به آن توجه کنید، سایز آن و تعداد ظروفی است که در آن جای می گیرد. یک سیستم ظرفشویی 18 اینچی معمولا بین 6 تا 8 دست ظرف را در خود جای می دهد و برای یک خانواده ی 2 تا 3 نفره مناسب است. 

مدل 24 اینچی ال جی می تواند 12 تا 14 دست ظرف را در خود جای دهد که مناسب برای یک خانواده ی کامل است. توجه کنید که تعداد دست های استاندارد ظرفی که در ماشین شستشو جای می گیرد، شما را فریب ندهد. شاید گمان کنید 6 تا 8 دست ظرف برای یک خانواده ی بزرگ کافی باشد، اما اینطور نیست.

توصیه می شود که برای استفاده ی خانوادگی، حتما سایز 24 را خریداری کنید. خرید ماشین ظرفشویی سایز 18 ال جی، برای یک زوج در یک آشپزخانه ی کوچک کاربرد دارد. اگر شما بتوانید اقدام به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی کنید، مسلما خرید مدل 24 اینچی به صرفه تر و کاربردی تر خواهد بود و در آینده نیازی به ماشین ظرفشویی بزرگتر نخواهید داشت.

مصرف انرژی عالی در ماشین ظرفشویی ال جی

آن دسته از ماشین های ظرفشویی که مفتخر به دریافت ستاره ی انرژی شده اند می توانند پول شما را برایتان ذخیره کنند. در مقابل یک سری از ماشین های ظرفشویی بی کیفیت این امکان را نخواهند داشت. این روزها ماشین های ظرفشویی بسیار کاراتر سازماندهی و تولید می شوند، اما چرخه ی آن ها طولانی تر شده است.

بعضی از ماشین های ظرفشویی ال جی آب بسیار کمی مصرف می کنند و یا از سیستم شستشوی سریع بهره می برند که برای افرادی که در مصرف آب صرفه جویی می کنند بسیار مفید خواهد بود. بعضی دیگر از مدل های این برند به سیستم شروع با تاخیر مجهز هستند.

اگر در زمان اوج مصرف برق هستید، می توانید دستگاه را تنظیم کنید تا ظرف ها را زمانی که انرژی ارزان تر است شستشو دهد. بنابراین با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی، علاوه بر اینکه می توانید هزینه ی آن را راحت تر پرداخت کنید، از یک ماشین ظرفشویی کم مصرف استفاده خواهید کرد.

با این شرایط اگر قصد دارید به طور مداوم از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید، لازم نیست نگران هزینه ی آب مصرفی باشید.

عملکرد عالی در ماشین ظرفشویی ال جی

عملکرد بدون شک از نکات مهم در خرید ماشین ظرفشویی می باشد. عملکرد شامل تعداد سطوح شستشو و اینکه چطور و چگونه فواره های آب درون چرخه ی شستشو توزیع شده اند می شود. یک سیستم سه سطحی می تواند شستشوی مناسبی را انجام دهد. 

سطوح بیشتر شستشو به طور قطع پوشش بیشتری را تضمین می کند و ظروف تمیز تر خواهند شد، اما در اینصورت قیمت نیز افزایش خواهد یافت. شما با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی هیچ گونه نگرانی در پرداخت هزینه ها نخواهید داشت، زیرا قرار نیست کل مبلغ را به طور یکجا پرداخت کنید.

همچنین صدای پایین دستگاه نیز از نکات مهم در ماشین ظرفشویی ال جی به شمار می آید. سیستم تمیز کننده و شستشو دهنده ی ماشین های ظرفشویی ال جی از قابلیت های استاندارد پیروی می کنند و سیستم توزیع مواد شوینده، میزان مناسب شوینده برای تمیز کردن ظروف را وارد چرخه ی شستشو می کند. همچنین اگر در منزل خود کودک کم سن و سال دارید، قفل کودک نیز از امکاناتی است که ال جی برای شما فراهم کرده است.


خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی


مزایای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی

 تا این جا نکات بسیار جالبی را در مورد ویژگی های ماشین ظرفشویی ال جی مرور کردیم. حال شما تصمیم می گیرید که اقدام به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی کنید، یا به صورت نقدی یک دستگاه بی کیفیت اما ارزان قیمت را خریداری کنید. ماشین های ظرفشویی بی کیفیت پس از گذشت مدت نسبتا کوتاهی از عمرشان شما را به دردسر خواهند انداخت.

شیشه، سیستم خشک کن ظروف، سیستم شستشو، نوار های لاستیکی و بسیاری دیگر از قسمت های ماشین های ارزان با گذشت زمان اندکی از مصرف دچار خرابی خواهند شد. در نتیجه باید هزینه های زیادی را برای تعمیرات پرداخت کنید. 

حال اینکه شما می توانید با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی نیاز به تعمیرات راحتی در بلند مدت به حداقل برسانید. در ضمن مصرف پایین آب این ماشین ها ظرفشویی با کیفیت، شما را از شر هزینه های بالای مصرف آب نیز خلاص می کند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب به سه صورت انجام می‌شود. اولین روش خرید از بای چک، دومین روش خرید از لیزینگ پارسیان و روش سوم خرید از لیزینگ فراز اندیشان می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2022

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2022
جدیدترین محصول خانگی سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2022 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...

خرید اقساطی ظرف شویی پاک شوما

خرید اقساطی ظرف شویی پاک شوما
برند پاکشوما برندی عالی و موفق در ایران است که محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید اقساطی ظرف شویی پاک شوما به بخش ماشین ظرفشویی در...