خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 08:34:30

برند اپل بهترین شرکت تولیدکننده تلفن همراه در دنیا است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس


آیفون 11 پرومکس؛ گوشی که با امکاناتش شما را شگفت زده خواهد کرد!

آیفون 11 پرومکس یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند طراحی شده توسط کمپانی اپل است. به همین منظور شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس، این گوشی هوشمند را با شرایطی مناسب خریداری نمایید. امروزه گوشی‌های هوشمند به بخشی جدا نشدنی از زندگی انسان تبدیل شده‌اند.

زیرا گوشی‌های هوشمند با توجه به طراحی ظاهری و ویژگی‌های خاصی که دارند، امکانات قابل قبولی را به مخاطبان خود ارائه می‌دهند. به طور کلی، طراحی گوشی‌های هوشمند انجام بسیاری از امور را ساده کرده است. 

به عنوان مثال تا قبل از ظهور گوشی‌های هوشمند افراد برای ثبت یک تصویر با کیفیت مجبور به استفاده از یک دوربین به صورت جداگانه بوده‌اند، اما در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های هوشمند به دوربین‌های قدرتمندی مجهز هستند که به کمک آن‌ها می‌توان تصاویری با کیفیت را به ثبت رساند. آیفون 11 پرومکس جزو آن دسته از گوشی‌های هوشمندی است که استفاده از آن تجربه‌ای متفاوت را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بهتر است بدانید آیفون 11 پرومکس اولین گوشی طراحی شده توسط کمپانی اپل است که از دوربین سه گانه بهره‌ می‌برد. این گوشی هوشمند مجهز به سه لنز واید، اولترا واید و تله فوتو است که با کمک آن می‌توان تصاویر بی‌نظیری را به ثبت رساند، بنابراین می‌توان با خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس، از قابلیت‌های این گوشی هوشمند برخوردار گردید. همچنین خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس تا چندین سال شما را بی‌نیاز از خرید گوشی جدید خواهد کرد. 

آیفون 11 پرومکس دارای چه ویژگی‌هایی می‌باشد؟

شرکت اپل برای طراحی آیفون 11 پرومکس از ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری گوناگونی استفاده کرده است. این امر سبب پدید آمدن محصولی با کیفیت و به روز شده است. به همین منظور لازم است بدانید آیفون 11 پرومکس از یک باتری توانمند برخوردار می‌باشد. به گفته شرکت اپل این باتری نسبت به نمونه‌های قبلی آن از قدرت بیشتری برخوردار بوده و می‌توان از آن برای مدت زمان بیشتری استفاده نمود.

اپل در طراحی ظاهری آیفون 11 پرومکس از ظاهری مشابه با آیفون 10 استفاده کرده است، همچنین با مشاهده ظاهر این دو محصول اپل به سختی می‌توان متوجه تفاوتی میان این دو گوشی هوشمند شد. اپل برای طراحی آیفون 11 پرومکس از بدنه‌ای با کیفیت استفاده کرده است. بهتر است بدانید آیفون 11 پرومکس با فریمی از جنس "فولاد ضد زنگ" طراحی شده است. 

همچنین قسمت پشتی و جلویی این گوشی هوشمند با استفاده از شیشه ضد خش طراحی شده تا به این ترتیب شاهد افزایش جذابیت آیفون 11 پرومکس باشیم. 

اما طراحی ظاهری تنها بخشی از ویژگی‌های این شاهکار اپل است و در قسمت سخت افزار این گوشی شاهد بهبودهای فراوانی هستیم. شرکت اپل در قسمت سخت افزار آیفون 11 پرومکس از تراشه " اپل A13 Bionic " استفاده کرده است. این تراشه یکی از جدیدترین قطعات طراحی شده توسط شرکت اپل بوده که به صورت اختصاصی برای آیفون 11 پرومکس طراحی شده است.

مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون 11 پرومکس

همانطور که عنوان گردید، آیفون 11 پرومکس یکی از بهترین گوشی‌های طراحی شده توسط کمپانی اپل است، همچنین این گوشی هوشمند از سخت افزاری توانمند بهره می‌برد. به همین جهت برخی از مشخصات سخت افزاری آیفون 11 پرومکس عبارتند از:

• برخورداری از دوربین سه گانه توانمند با کیفیت‌های 12، 12، 12 مگاپیکسل

• برخورداری از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی

• طراحی شده در سه مدل مختلف با میزان حافظه‌های 64، 256 و 512 گیگابایت

• میزان حافظه رم 4 گیگابایت

• دارای سیستم عامل iOS 13 در هنگام عرضه

خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس از فروشگاه قسطی کلاب با شرایط عالی

با این تفاسیر می‌توان این گونه نتیجه گرفت که آیفون 11 پرومکس با ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری که دارد، تمام انتظارات شما را برآورده خواهد ساخت. 

به این ترتیب شما می‌توانید با خرید قسطی گوشی آیفون 11 پرومکس یک نمونه از این گوشی هوشمند را برای خود تهیه نمایید. همچنین در صورت خرید اقساطی گوشی آیفون 11 پرومکس، شما می‌توانید تمام هزینه‌های مربوط به تهیه این گوشی را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. اگر به دنبال یک فروشگاه مناسب برای خرید اقساطی موبایل آیفون، هستید ما برای شما یک پیشنهاد فوق‌العاده داریم.

به همین منظور شما می‌توانید این گوشی هوشمند را از فروشگاه قسطی کلاب با شرایطی کاملا ویژه خریداری نمایید. بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب یک فروشگاه قدیمی و معتبر در زمینه عرضه کالای دیجیتال و فروش قسطی گوشی است، همچنین در صورت نیاز، شما می‌توانید این گوشی هوشمند را به صورت نقدی نیز خریداری نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ چکی
برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی تبلت سامسونگ S8

خرید قسطی تبلت سامسونگ S8
برند سامسونگ برندی موفق و عالی در حوزه کالای دیجیتال می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی تبلت سامسونگ S8 به بخش تبلت در دسته...