خرید اقساطی گوشي a22

تاریخ انتشار:
1403/2/7 16:17:14

یکی از جدیدترین گوشی‌های تولید شده توسط برند سامسونگ که از قیمت مناسبی برخوردار است، مدل گلکسی A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a22 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

 خرید اقساطی گوشي a22

گلکسی a22 سامسونگ؛ میان‌رده‌ای قدرتمند و اقتصادی

یکی از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ بدون شک گلکسی a22 است؛ این گوشی هوشمند دارای قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوناگونی می‌باشد. به همین منظور می‌توان با خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ از امکانات و قابلیت‌های این گوشی هوشمند استفاده نمود.

امروزه کمتر کسی پیدا می‌‎شود که با گوشی‌های هوشمند آشنایی نداشته باشد؛ این کالای دیجیتال از زمان عرضه تا به امروز توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی را به سمت خود جذب نماید. 

با پیشرفت علم و تکنولوژی گوشی‌های هوشمند در نمونه‌های جدیدی و به‌روزتری طراحی و تولید می‌شوند. به عنوان مثال گوشی گلکسی a22 سامسونگ یکی از آخرین محصولات عرضه شده به دنیای کالاهای دیجیتال است.

این گوشی هوشمند به علت برخورداری از سخت افزاری توانمند، توانسته به یکی از محبوب‌ترین محصولات سامسونگ تبدیل شود. همچنین سامسونگ برای فروش بهتر گلکسی a22، این محصول خود را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G طراحی کرده است.

به عبارتی دیگر، با تهیه گلکسی a22 می‌توان از شبکه اینترنت پر سرعت 5G استفاده نمود. علاوه بر آن، قیمت مناسب گلکسی a22 در مقایسه با سایر گوشی‌های هم‌رده، آن را به انتخابی وسوسه انگیز تبدیل کرده است.

به همین منظور می‌‎توان با خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ این گوشی هوشمند را به شیوه‌ای مناسب تهیه نمود. همچنین در صورت خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ می‌توان بخشی از هزینه خرید این گوشی هوشمند را پس‌انداز کرد. 

گلکسی a22 سامسونگ؛ گوشی با طراحی جذاب و چشم‌نواز

طراحی ظاهری گلکسی a22 سامسونگ یکی از اولین نکاتی است که بیشتر به چشم می‌‎آید. بهتر است بدانید شرکت سامسونگ در طراحی گلکسی a22 از ظاهری کاملا مدرن استفاده کرده است. 

علاوه بر آن، جای‌گیری ماژول دوربین در بهترین نقطه از بدنه گلکسی a22 جذابیت این گوشی را تا حدودی افزایش داده است. سامسونگ برای کاهش قیمت نهایی گلکسی a22، طراحی این گوشی هوشمند را با جنس پلاستیک انجام داده؛ این موضوع سبب شده تا گلکسی a22 از استایلی شیک بهره‌مند شود.

گلکسی a22 سامسونگ؛ گوشی با نمایشگر با کیفیت

سامسونگ برای طراحی گلکسی a22 از یک نمایشگر 6.6 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز استفاده کرده است، همچنین این نمایشگر قادر است تمامی تصاویر خروجی را با رزولوشنی برابر با 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 399 پیکسل در هر اینچ به نمایش بگذارد. 

این نمایشگر به عنوان یکی از نقاط قوت گلکسی a22 سامسونگ به شمار می‌رود، زیرا با توجه به ابعاد بزرگ و کیفیت بالایی که دارد، شرایط مناسبی را برای تماشای ویدیو، مطالعه‌ی کتاب‌های دیجیتالی فراهم خواهد کرد.

گلکسی a22 سامسونگ؛ گوشی با سخت افزاری بهینه‌شده و توانمند

این گوشی سامسونگ از نظر سخت‌افزار حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بهتر است بدانید گلکسی a22 سامسونگ در دل خود تراشه MediaTek MT6833 Dimensity 700 را جای داده است. 

این تراشه یکی از قدرتمندترین تراشه‌های استفاده شده در گوشی‌های میان‌رده بوده که سرعت و عملکرد بالایی را به گلکسی a22 بخشیده؛ علاوه بر آن وجود یک پردازنده گرافیکی از نوع Mali G57MC2، انجام بسیاری از بازی های موبایل را امکان پذیر کرده است.  برخی دیگر از ویژگی‌های سخت افزاری گلکسی a22 سامسونگ شامل موارد زیر می‌باشند.

• دارای سیستم عامل اندروید 11 در هنگام عرضه

• طراحی شده در دو مدل مختلف با میزان حافظه 64 و 128 گیگابایت

• طراحی شده در سه مدل مختلف با میزان حافظه رم 4، 6 و 8 گیگابایت

• دارای دوربین اصلی سه‌گانه با میزان کیفیت 48، 5 و 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی

• دارای یک باتری قدرتمند با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ از فروشگاه قسطی کلاب

با این تفاسیر می‌توان گلکسی a22 سامسونگ را به عنوان یکی از اقتصادی‌ترین میان‌رده‌های موجود در بازار نامیدt زیرا این گوشی در حال حاضر با قیمت 5 میلیون تومان به فروش می‌رسد. 

به همین منظور شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ، این گوشی هوشمند را از قسطی کلاب با شرایط ویژه خریداری نمایید. بهتر است بدانید با خرید قسطی گوشی a22 سامسونگ، می‌توان قدرت خرید خود را تا حد قابل قبولی افزایش بخشید، همچنین با خرید اقساطی موبایل، می‌توان تمام هزینه آن را به صورت ماهانه پرداخت نمود که این موضوع برای بسیاری از اقشار جامعه انتخاب مناسبی خواهد بود.

به این ترتیب شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت قسطی کلاب این گوشی هوشمند را به صورت نقدی یا اقساطی خریداری کنید. ناگفته نماند که قسطی کلاب یکی از معتبر‌ترین مراکز فروش قسطی گوشی سامسونگ بوده که شرایط مساعدی را برای خرید اقساطی یا نقدی گوشی هوشمند فراهم کرده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S22 اولترا با چک

خرید قسطی گوشی S22 اولترا با چک
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی S22 اولترا با چک دارید، تنها کافیست به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس

خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس
پرفروش‌ترین و بهترین گوشی در سال‌های اخیر مدل آیفون 13 پرومکس می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در...