خرید اقساطی لباس شویی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 18:36:54

یکی از بهترین برندهای ایرانی بی‌شک جی پلاس است که در حوزه لوازم خانگی فعالیت دارد. برای خرید اقساطی لباس شویی جی پلاس به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی لباس شویی جی پلاس


با لباسشویی جی پلاس تمامی لباس‌ها با کیفیت بهتری شستشو خواهند شد!

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J9470، جدیدترین محصول عرضه شده به بازارهای داخلی کشور می‌باشد. در حال حاضر خرید قسطی لباس شویی جی پلاس، یکی از مناسب‌ترین روش‌های موجود جهت تهیه این ماشین لباسشویی است. امروزه لوازم خانگی‌هایی همچون ماشین لباسشویی به یکی از ضروری‌ترین ابزارهای زندگی انسان تبدیل شده‌اند. 

با کمک ماشین لباسشویی فرآیند شستشوی لباس‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت؛ این موضوع از برخی جهات حائز اهمیت است. در وضعیت فعلی به علت مشغله‌های فراوان، بسیاری از افراد وقت کافی را برای شستشوی لباس‌ها در اختیار ندارند، همچنین شستشوی لباس‌ها به کمک دست نیازمند به صرف انرژی زیادی خواهد بود.

بنابراین برای سهولت در امر شستشوی لباس‌ها بهتر است از یک ماشین لباسشویی جهت شستشوی لباس‌ها استفاده گردد. به همین منظور برای شستشوی بهتر می‌توان از ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J9470 استفاده نمود. این ماشین لباسشویی یکی از با کیفیت‌ترین محصولات تولید شده توسط برند ایرانی جی پلاس است.

طراحی این ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم صورت گرفته که استفاده از آن مزایای زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. بنابراین شما می‌توانید با خرید اقساطی لباس شویی جی پلاس از امکانات بی‌نظیر این ماشین لباسشویی بهره‌مند گردید. ناگفته نماند که با خرید قسطی لباس شویی جی پلاس می‌توان تمام هزینه‌های آن را به صورت ماهیانه و اقساطی پرداخت نمود. 

لباسشویی جی پلاس؛ لباسشویی با طراحی منحصر به فرد

لباسشویی جی پلاس مدل J9470 همانند سایر محصولات جی پلاس از امکانات گوناگونی برخوردار می‌باشد. بهتر است بدانید شرکت جی پلاس برای طراحی این ماشین لباسشویی از ظاهری منحصر به فرد استفاده کرده است، همچنین وجود یک نمایشگر LED در قسمت بدنه این ماشین لباسشویی، جذابیت آن را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

با استفاده از این نمایشگر می‌توان وضعیت شستشوی لباس‌ها را به صورت کامل مورد بررسی قرار داد. همچنین جی پلاس برای سهولت بیشتر در امر شستشو، این محصول خود را به صورت درب جلو طراحی کرده است. به طور کلی طراحی لباسشویی جی پلاس مدل J9470 از نظر ظاهری مشابه با بهترین محصولات خارجی صورت گرفته است.

لباسشویی جی پلاس؛ محصولی کم مصرف و بهینه

در حال حاضر مصرف انرژی لوازم منزل یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موجود در هنگام خرید این گونه لوازم است. به همین منظور بسیاری از افراد به دنبال تهیه لوازم‌های خانگی کم مصرف هستند تا به این ترتیب در مصرف انرژی برق صرفه جویی نمایند. لباسشویی جی پلاس مدل J9470 یک نمونه از محصولاتی بوده که استفاده از آن موجب صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد. 

شرکت جی پلاس برای طراحی این ماشین لباسشویی از جدیدترین فناوری روز دنیا بهره‌گرفته است، همچنین قطعات استفاده شده در ساختمان این ماشین لباسشویی دارای کیفیت بالایی می‌باشند. به این ترتیب شما می‌توانید با خرید لباسشویی جی پلاس مدل J9470 از فروشگاه قسطی کلاب، از قابلیت‌های این ماشین لباسشویی بهره‌مند گردید. 

مشخصات لباسشویی جی پلاس مدل J9470

شرکت جی پلاس برای طراحی این محصول خود از مشخصات مناسبی استفاده کرده که این امر خرید این محصول را به گزینه بهتری تبدیل کرده است. به همین منظور شما می‌توانید در ادامه با برخی از متداول‌‌ترین مشخصات این محصول آشنا شوید.

• برخورداری از موتور بهینه شده با قابلیت چرخش 1400 دور در دقیقه

• طراحی شده با ظرفیت 9 کیلوگرم

• برخورداری از رتبه انرژی A+++

• امکان اضافه نمودن لباس در هنگام کار

• دارای 16 برنامه اصلی و 11 برنامه تکمیلی جهت شستشوی لباس‌ها

• برخورداری از تایمر جهت تعیین زمان شستشو

خرید اقساطی لباس شویی جی پلاس از فروشگاه قسطی کلاب

همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان گردید، خرید قسطی لباس شویی جی پلاس، شرایط مساعدی را برای تهیه این وسیله فراهم خواهد کرد. زیرا با خرید اقساطی لباس شویی جی پلاس، شما می‌توانید بخشی از هزینه آن را پس‌انداز نمایید. همچنین خرید اقساطی لباسشویی گزینه مناسبی برای کسانی بوده که به دنبال خریدی هوشمندانه هستند. 

بنابراین اگر به دنبال خرید نقدی یا اقساطی این محصول جی پلاس هستید، فروشگاه قسطی کلاب آماده ارائه خدمت به شما خواهد بود. جهت آگاهی بیشتر لازم است بدانید فروشگاه قسطی کلاب جزو بزرگ‌ترین فروشگاه‌های فعال در حوزه فروش قسطی ماشین لباسشویی است.

این فروشگاه با فراهم نمودن شرایطی عالی، امکان تهیه اقساطی انواع لوازم‌های خانگی و دیجتالی را فراهم کرده است. پس فرصت را از دست نداده و همین الان به وب سایت فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس با چک

خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس با چک
یکی از بهترین برندهای ایرانی جی پلاس است. برای خرید قسطی یخچال و فریزر جی پلاس با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی..

خرید سینک ظرفشویی استیل البرز

خرید سینک ظرفشویی استیل البرز
سینک ظرفشویی اگر کیفیت بالایی نداشته باشد، مشکلات زیادی برای شما به وجود خواهد آورد. یکی از بهترین سینک‌های ظرفشویی متعلق به برند استیل ...