فروش اقساطی آيفون se2

تاریخ انتشار:
1403/2/15 03:54:28

اپل یکی از برندهای تولید کننده کالاهای دیجیتال است که گوشی های موبایل آن به آيفون معروف است. جدیدترین موبایل اپل که می خواهد به بازار ارائه کند، آيفون se2 است. سایت قسطی کلاب نیت دارد، فروش اقساطی آيفون se2 را در سایت خود فعال کند. شما می توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب بخش کالای دیجیتال، گوشی آیفون se2 را به صورت قسطی تهیه کنید.

فروش اقساطی آيفون se2



فروش اقساطی آيفون se2

4 سال پیش در سال 2016 اپل، موبایل آیفون سری se را وارد بازار کرد. این موبایل امکانات سری های دیگر را به صورت کم و بیش داشت، اما از لحاظ اقتصادی در رده پایین تری قرار داشت. در آن سال این گوشی آيفون یکی از پرچم داران این شرکت بود و طرفداران زیادی داشت.

شرکت های اپل و سامسونگ در رقابت شدیدی با هم هستند و هرساله گوشی هایی وارد بازار می کنند تا قدرت و پیشرفت طراحان خود را به رخ یکدیگر بکشند. اپل نیز طرفداران زیادی دارد که منتظر آمدن گوشی جدید آيفون هستند.

قبل از آمدن سال 2020 شایعه های زیادی بود که اپل قرار است گوشی se2 را وارد بازار کند. جدیدترین شایعه در این زمینه این است که مینگ چی گو تحلیلگر محصولات اپل اظهار داشته است که در سه ماه اول سال 2020 اپل گوشی آيفون se2 را با نام آیفون 9 وارد بازار فروش می کند.

با توجه به بالا رفتن ارز، قیمت کالاهای دیجیتال نیز بالا رفته است و هرچند که این مدل گوشی آيفون از نظر اقساطی به صرفه تر است، ولی باز برای ایرانیان گران به حساب می آيد. سایت قسطی کلاب بر این است که با فروش اقساطی آيفون se2 کمک کند تا علاقه مندان به آيفون به توانند این گوشی را تهیه کنند.

سایت قسطی کلاب قصد دارد، با آمدن گوشی آيفون se2 مانند بقیه کالا ها شروع به فروش اقساطی آيفون se2 کند.

کارشناسان و تحلیلگران می گویند که احتمال دارد، این گوشی جدید آيفون با توجه به قیمت پایین تر نسبت به بقیه گوشی های آيفون و فناوری که دارد، رکورد فروش گوشی های آیفون را بزند.

فروش اقساطی آيفون se2 توسط قسطی کلاب

قسطی کلاب یک سایت فروش اینترنتی است که کالاهای متفاوت را به صورت قسطی به فروش می رساند. این سایت توانسته است در مدت زمان کوتاه اعتماد مردم را به خود جلب کند و با بهترین شرایط اقساطی و گرفتن کمترین سود ممکن، مردم می توانند کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب می توانید با به روز ترین و جدید ترین کالاهای ممکن آشنا شوید و همچنین اگر کالایی مورد نیاز شماست آن را به راحتی و کمترین فشار مالی ممکن تهیه کنید. با آمدن آيفون جدید سایت قسطی کلاب فروش اقساطی آيفون se2  را آغاز می کند.

باتوجه به احتمال اینکه گوشی se2  در سه ماه اول سال2020 و حدود بهار وارد بازار می شود. سایت قسطی کلاب اقدام به فروش اقساطی آیفون se2  کرده است. اگر شما نیز به برند اپل و گوشی های آيفون علاقه مند هستید می توانید چند ماه صبر کنید و از طرح فروش اقساطی آيفون se2 استفاده کنید.

شرایط خرید از سایت قسطی کلاب به این صورت است که شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد نیازتان و بعد از آن ثبت نام در سایت و ارائه مدارک لازم به سایت قسطی کلاب و پس از تایید مدارک توسط کارشناسان اعتبار سنجی سایت قسطی کلاب، شما می توانید کالای مورد نیاز خود را از سایت قسطی کلاب تهیه کنید.

شرایط اقساطی قسطی کلاب به این صورت است که شما پس از انتخاب کالای مورد نظر و تایید مدارک، اگر مبلغ کالا کمتر از 7 میلیون بود، نیازی به پیش پرداخت ندارد و پس از تحویل کالا درب منزل و گرفتن اولین قسط بازپرداخت شما شروع می شود، اگر مبلغ کالا بالای 7 میلیون تا سقف 30 میلیون باشد. شما باید با پرداخت درصدی از پول به عنوان پیش پرداخت کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

مقایسه موبایل

مقایسه موبایل
امروزه در مقایسه با سال های گذشته، قابلیت و امکانات تلفن های همراه دستخوش تغییر و تحولات چشمگیری شده است. مدل های اولیه تلفن های همراه تنها...

خرید اقساطی گوشی m23

 خرید اقساطی گوشی m23
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ با طراحی استثنایی گلکسی m23 است. برای خرید اقساطی گوشی m23 به بخش موبایل در دسته بندی...