خرید اقساطی آیفون 8

تاریخ انتشار:
1403/2/23 08:15:36

برند اپل یکی از موفق‌ترین برندهای آمریکایی است که در ایران مشتریان فراوانی دارد. برای خرید اقساطی آیفون 8 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی آیفون 8


آیفون 8

بدنه ترکیبی از فلز و شیشه دارد که جایگزینی برای طراحی فلزی است. فریم مستحکم آیفون 8 همرنگ بدنه‌اش می‌باشد. قابلیت خرید قسطی آیفون 8 در قسطی کلاب فراهم شده است.

بر روی پنل آیفون 8 یک پوشش از اولئوفوبیک وجود دارد که در صورت جاماندن لکه‌هایی مثل اثر انگشت به راحتی پاک می‌شود. آیفون 8 از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. 

این گوشی تنها در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای تولید شده است. اپل در آیفون 8 از استاندارد IP67 برخوردار می‌باشد و می‌تواند در عمق یک و نیم متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد. با خرید اقساطی آیفون 8 یک گوشی باکیفیت در دست داشته باشید!

نمایشگر 4.7 اینچی آیفون 8 از فناوری ساخت LCD استفاده می‌کند. رزولوشن این گوشی 1334 * 750 پیکسل است. نسبت نمایشگر به بدنه 65.4 درصد می‌باشد. تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ است. آیفون 8 در زیر نور عملکرد خوبی دارد. قابلیت True Tone در این نمایشگر به کار رفته است تا تجربه بهتری برای کاربر فراهم سازد. بیشترین روشنایی صفحه در این گوشی 658 نیت است.

آیفون 8 از سیستم عامل iOS 11 استفاده می‌کند. نرم افزار آیفون 8 با سخت افزار گوشی یکپارچگی خوبی دارد. بر روی این تلفن کیبورد استاندارد فارسی وجود دارد لمس سه بعدی در کنترل سنتر این گوشی نیز خوشایند است.

آیفون 8 از یک سنسور 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که دارای قابلیت‌ فوکوس خودکار است. این دوربین از یک لرزش‌گیر نوری و یک فلش دوال تن چهارگانه برخوردار می‌باشد. در زمان ثبت تصاویر 8 مگاپیکسلی امکان ضبط ویدیوهای 4k را خواهید داشت.

قابلیت HDR، تشخیص لبخند و عکاسی پانوراما از امکانات دیگری است که در این اسمارتفون موجود می‌باشد. سلفی این دستگاه یک سنسور 7 مگاپیکسلی است که با داشتن فوکوس تشخیص فاز و پشتیبانی از قابلیت HDR عملکردی مطلوب دارد.

در این گوشی علاوه بر حسگر اثر انگشت، از سنسورهای مجاورتی، شتاب‌سنج، فشارسنج، قطب‌نما و ژیروسکوپ می‌توان استفاده کرد. با خرید قسطی آیفون 8 تجربه‌ای از امکانات واقعی داشته باشید!

آیفون 8 با داشتن تراشه بیونیک A11 دارای دو گیگابایت رم و 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است. پردازنده شش هسته‌ای آیفون 8 از چهار هسته میسترال و دو هسته مونسون برخوردار می‌باشد و پردازنده گرافیکی اپل دارای 3 هسته است.

این اسمارتفون از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یون 1821 میلی آمپر ساعت برخوردار می‌باشد. با خرید اقساطی آیفون 8 قدرت و دقت را مقایسه کنید!  

اگر بخواهیم یک جمع‌بندی انجام دهیم، به مزایا و معایبی در این گجت دست می‌یابیم که برخی از عمده‌ترین آنها در زیر آورده شده‌اند:

نقاط قوت

• سرعت مناسب و عملکرد خوب

• سخت افزار قدتمند

• کیفیت بالای ساخت

• دوربین فوق‌العاده

نقاط ضعف

• حاشه زیاد نمایشگر به خصوص در بالا و پایین

• طراحی قدیمی

• نداشتن شارژر فست در جعبه ارائه محصول 

پیشنهاد خرید اقساطی آیفون 8

اگر شما هم دوست دارید یک گوشی هوشمند مناسب و قدرتمند داشته باشید، آیفون 8 گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. برای خرید این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی‌ کلاب مراجعه فرمایید و از طریق یکی از روش‌های موجود در این سایت اقدام به کسب اعتبار اقساطی نمایید. 

گوشی از دم قسط خود را سفارش دهید و نسبت به پرداخت اقساط آن اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی آیفون 8 از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی مک‌ بوک 2021

خرید اقساطی مک‌ بوک 2021
اگر تمایل به خرید اقساطی مک‌ بوک 2021 با قیمتی عالی دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس

خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس
شرکت اپل شرکتی استثنایی و منحصر به فرد می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...