خرید قسطی گوشی آیفون 13

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:04:15

آیفون 13 جدیدترین محصول شرکت اپل است که در ا.اخر سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی آیفون 13

رونمایی از گوشی آیفون 13 

شرکت اپل هر ساله با رونمایی از نسل جدید گوشی‌های آیفون خود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند. طراحی خاص و زیبا و قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد گوشی‌های آیفون باعث شده تا بیشتر از سایر برندها محبوب باشد.

آخرین مدل که شرکت اپل عرضه کرد و با استقبال بی نظیری از سمت کاربران مواجه شد، گوشی آیفون 12 بود؛ اما هم اکنون که تنها چند ماه تا پایان سال 2021 باقی مانده است، بسیاری از کاربران کنجکاوند بدانند که آیا اواخر سال جاری و یا اوایل سال جدید میلادی، از گوشی آیفون 13 رونمایی می‌شود؟ چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی گوشی آیفون 13 نسبت به مدل‌های قبلی دارد؟ قیمت آن چقدر است؟ آیا امکان خرید قسطی گوشی آیفون 13 وجود دارد؟

با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی، گرایش افراد به سمت کالای دیجیتال، افزایش چشم گیری داشته است و افراد در حد توان خود، با این موج خروشان پیشرفت فناوری و تکنولوژی، همراه می‌شوند.

به طور مثال با عرضه جدیدترین مدل گوشی‌های آیفون، برای بهره‌مندی از ویژگی‌ها و آپشن‌های خاص، منحصر به فرد و جدید آن، اقدام به خریداری آن ها حتی به صورت قسطی می‌نمایند و به طور حتم، با رونمایی از نسل جدید آیفون، بسیاری از افراد اقدام به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 می‌کنند. 

ویژگی‌های گوشی آیفون 13

گوشی آیفون 13 شباهت‌هایی به گوشی آیفون 12 دارد، به طور مثال ابعاد آن‌ها یکی است، اما بقیه ویژگی‌ها و قابلیت‌ها دست خوش تغییراتی شده‌اند که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم. 

1. ضخامت گوشی آیفون 13 نسبت به گوشی آیفون 12 افزایش می‌یابد.

2. صفحه نمایش گوشی آیفون 13، LPTO است که خود پیشرفت چشم گیری در صفحه نمایشگر گوشی‌های آیفون محسوب می‌شود، چرا که نرخ تازه سازی صفحه نمایشگر LPTO بسیار بالاتر از مدل‌های قبلی گوشی آیفون است؛ همچنین، این صفحه نمایشگر سبب می‌شود تا در حدود 15 درصد به عمر باتری اضافه شود و انرژی دستگاه با سرعت کمتری تخلیه گردد.

3. دوربین گوشی آیفون 13 نسبت به مدل‌های قبلی از کیفیت بالاتری برخوردار است و قابلیت‌هایی مانند تشخیص عمق، ارتقا یافته است.

4. یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در دوربین‌های آیفون 13 به کار برده شده، قابلیت لرزش گیر است.

5. لنز دوربین‌های گوشی آیفون 13 به نسبت مدل‌های قبلی برجسته تر است، همچنین این ویژگی سبب می‌شود تا عکس‌های بهتری گرفته شود.

6. طراحی لنزها به صورت مورب است؛ این در حالی است که در مدل‌هایی چون آیفون 12 و آیفون 11، لنزها به صورت عمودی قرار گرفته‌اند. 

7. این انتظار می‌رود که شرکت اپل، کابل و سیم را این بار به طور کلی از بسته بندی گوشی‌های خود حذف کند و عملیاتی مثل شارژ شدن نیز به صورت وایرلس صورت گیرد.

8. به دلیل رایج بودن استفاده از کابل‌های usb و usb-c در میان کاربران، شرکت اپل قصد دارد کابل‌های لایتنینگ را حذف کند.

9. پردازنده ی گوشی آیفون 13، A15 Bionic می‌باشد که سرعت بالاتری در پردازش دارد.

نحوه خرید قسطی گوشی آیفون 13

به دلیل پایین بودن ارزش پول ایران، قیمت گوشی‌های اپل در ایران زیاد است و فقط تعداد محدودی قادر به خرید نقدی گوشی‌های آیفون هستند و به جرات می‌توان گفت اکثر افراد، گوشی‌های آیفون را به صورت قسطی خریداری می‌کنند.

 فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، در زمینه فروش قسطی موبایل فعالیت دارد. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13، به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده، شرایط خرید قسطی گوشی آیفون 13 را بررسی نموده و خریدی مطمئن را تجربه کنید. هدف قسطی کلاب، رضایت شما مشتریان عزیز می‌باشد.

برای اطلاع از شرایط نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید. با خرید اقساطی گوشی آیفون 13 از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هارد اکسترنال قسطی

خرید هارد اکسترنال قسطی
با گران شدن قیمت ارز های خارجی قیمت کالاهای دیجیتالی مانند هارد اکسترنال نیز به میزان زیادی افزایش یافته است. برای خرید قسطی انواع هارد اکسترنال...

خرید قسطی گوشی s21 اولترا

خرید قسطی گوشی s21 اولترا
برند سامسونگ با هیجانی استثنایی از گوشی جدید خود رونمایی کرد. این گوشی استثنایی بسیار زیبا و کاربردی می‌باشد و توجه همگان را به خود...