فروش اقساطی ps4 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 11:16:04

کنسول بازی سونی جز بهترین کنسول‌های بازی دنیا می‌باشد که از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ps4 پرو به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطی ps4 پرو


کنسول ps4 پرو گزینه‌ای ایده آل برای انجام بازی‌های ویدیویی!

کنسول ps4 پرو یکی از ابزارهای کاربردی برای انجام بازی‌های ویدیویی است که این کنسول بازی از قابلیت‌های گوناگونی برخوردار می‌باشد. خرید قسطی ps4 پرو یکی از بهترین گزینه‌های موجود جهت تهیه این کنسول بازی است. همانطور که می‌دانید دنیای بازی‌های ویدیویی دنیایی عظیم همراه با فراز و نشیب فراوان است.

همه روزه علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی بخشی از اوقات فراغت خود را به انجام بازی سرگرمی ویدیویی اختصاص می‌دهند. زیرا انجام بازی‌های ویدیویی احساس خوبی را برای مخاطبان خود به ارمغان خواهد آورد. وجود تنوع بالا در بازی‌های ویدیویی سبب شده تا بسیاری از افراد، تجربه یک بازی ویدیویی را به سایر تفریحات ترجیح دهند.

امروزه بازی‌های ویدیویی از محبوبیت زیادی در میان جوامع مختلف برخوردار هستند؛ این موضوع طراحی و ساخت ابزارهای مناسب برای تجربه این چنین بازی‌هایی را به یکی از موارد ضروری تبدیل کرده است. کنسول ps4 پرو یک نمونه از ابزارهای مناسب جهت انجام بازی ویدیویی بوده که طراحی این وسیله توسط شرکت معروف سونی صورت گرفته است. 

بهتر است بدانید کنسول بازی ps4 پرو نسخه ارتقا یافته کنسول ps4 بوده که این کنسول از سخت افزاری قدرتمند بهره‌می‌برد. به همین جهت می‌توان با خرید اقساطی ps4 پرو از امکانات بی‌نظیر این کنسول استفاده نمود. همچنین خرید قسطی ps4 پرو راه ساده‌تری را برای تهیه این کنسول در پیش‌روی شما قرار خواهد داد. 

کنسول ps4 پرو دارای چه مشخصاتی می‌باشد؟

شرکت سونی در طراحی نسخه ارتقا یافته کنسول ps4 تلاش کرده تا ضمن حفظ نمودن ظاهر این کنسول، طراحی آن را کمی مدرن نماید. به طور کلی کنسول ps4 پرو را می‌توان به عنوان نمونه‌ی تلفیق شده از کنسول ps4 معمولی و نمونه اسلیم آن دانست.

البته این کنسول در مقایسه با نمونه های دیگر ps4 از ابعاد بزرگ و وزن بیشتری برخوردار است. همچنین سونی برای طراحی کنسول ps4 از رنگ مشکی مات استفاده کرده که این موضوع به طراحی جذاب‌تر این کنسول کمک زیادی کرده است. با گذر از ویژگی‌های ظاهری این کنسول نسل هشتمی نوبت به معرفی سخت افزار آن می‌رسد. 

بهتر است بدانید سونی برای قدرت بیشتر کنسول ps4 پرو از یک پردازنده AMD سفارشی شده از نوع جگوار استفاده کرده است. درون مرکز این پردازنده از 8 هسته قدرتمند استفاده شده که فرکانس کاری آن‌ها 2.1 گیگاهرتز می‌باشد. این پردازنده یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های موجود برای انجام بازی‌های نسل هشتم و نسل نهم است. 

اما گزینه دیگری که کنسول ps4 را به یک کنسول قدرتمند تبدیل کرده، پردازنده گرافیکی این کنسول می‌باشد. لازم است بدانید کنسول ps4 پرو در دل خود یک پردازنده گرافیکی بر مبنای AMD رادئون را جای داده است. این پردازنده گرافیکی قادر است، قدرتی معادل با 4.2 ترافلاپس را ایجاد نماید. همچنین تعداد دیگری از مشخصات این کنسول شامل موارد زیر می‌باشند.

• میزان 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR5

• میزان 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی

• برخورداری از سه پورت USB 3.1

• برخورداری از یک پورت AUX جهت اتصال هدفن یا هدست

• خروجی HDMI با کیفیت فوق العاده بالا 

خرید اقساطی ps4 پرو با شرایطی ایده آل

با توضیحات ارائه شده می‌توان این گونه نتیجه‌گرفت که کنسول ps4 پرو یکی از بهترین کنسول های موجود جهت انجام بازی های ویدیویی است. به همین منظور شما عزیزان می‌توانید با استفاده از خرید قسطی ps4 پرو تمامی بازی‌های مورد علاقه خود را انجام دهید. به خاطر داشته باشید که در صورت خرید اقساطی ps4 پرو می‌توانید تمامی هزینه‌های مربوط به خرید این کنسول را در چندین قسط پرداخت نمایید. 

پس فرصت را از دست نداده و همین الان برای خرید اقساطی ps4 اقدام کنید. اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن برای خرید کنسول ps4 پرو هستید ما به شما فروشگاه قسطی کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. فروشگاه قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های موجود در زمینه فروش قسطی پلی استیشن است. 

این فروشگاه شرایطی منصفانه را برای خرید اقساطی این کنسول بازی در نظر گرفته است. همچنین شما می‌توانید تمامی خرید های خود را به صورت نقدی نیز انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی بازی سرگرمی

خرید قسطی بازی سرگرمی
از آنجایی که تفریح و سرگرمی یکی از ارکان مهم سبک زندگی سالم به شمار می رود، خرید قسطی بازی و سرگرمی در این زمینه بسیار ...

خرید اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم

خرید اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم
کنسول بازی سونی یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی در سراسر دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم به بخش بازی سرگرمی در...