فروش اقساطی ps5 دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:21:29

یکی از کنسول‌های بازی شرکت سونی که در سال 2020 روانه بازار شده است، کنسول بازی پلی استیشن 5 می‌باشد. برای خرید اقساطی ps5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

فروش اقساطی ps5 دیجیتال


ps5 دیجیتال؛ کنسولی حرفه‌ای

کنسول ps5 دیجیتال یکی از ابزارهای کاربردی موجود، جهت انجام بازی‌های دیجیتالی است. در شرایط فعلی بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، خرید قسطی ps5 دیجیتال را به سایر روش‌های خرید این دستگاه ترجیح می‌دهند. در سال‌های اخیر انجام بازی‌های ویدیویی در میان افراد جهان با استقبال خوبی روبرو شده است. زیرا انجام بازی ویدیویی هیجان و احساس خوشایندی را به مخاطبان خود القا می‌‎کند. 

البته انجام بازی سرگرمی ویدیویی نیازمند به ابزارهای مناسبی همچون کنسول‌های بازی خواهد بود. کنسول‌های بازی به علت ویژگی‌های منحصر به فردی که دارند، امکان انجام انواع بازی‌های ویدیویی را فراهم می‌کنند. پس از گذشت 7 سال از طراحی اولین کنسول نسل هشتمی سونی حالا شاهد طراحی جدیدترین محصول این کمپانی یعنی کنسول ps5 هستیم. 

پلی استیشن 5 جدیدترین کنسول بازی طراحی شده توسط شرکت سونی است که این دستگاه از ویژگی‌های قابل توجهی برخوردار می‌باشد. ارائه کنسول نسل نهمی سونی یعنی ps5، سبب تغییرات عالی در عرصه گیم‌های ویدیویی شده است. زیرا این کنسول ارزشمند دارای سخت افزاری قدرتمند و بهینه‌شده می‌باشد که استفاده از آن انجام تمامی بازی‌های ویدیویی را امکان پذیر خواهد کرد. 

به این ترتیب شما می‌توانید با خرید اقساطی ps5 دیجیتال، از تمامی امکاناتی که شرکت سونی برایتان تدارک دیده استفاده نمایید. همچنین در صورت خرید قسطی ps5 دیجیتال، تهیه این کنسول با صرف پیش پرداختی اندک امکان پذیر خواهد بود. 

ویژگی‌های کنسول بازی ps5 نسخه دیجیتال

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شده باشد که چرا این محصول سونی "کنسول ps5 دیجیتال" نام گرفته است؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید سونی جهت کاهش هزینه‌های مربوط به خرید کنسول ps5، آن را در دو نسخه دیجیتالی و درایودار ارائه کرده است. نسخه درایودار همان کنسول اصلی سونی با مشخصات کامل بوده که از قابلیت اجرای بازی‌های فیزیکی نیز برخوردار می‌باشد.

اما نسخه دیجیتالی کنسول ps5، تفاوت اندکی با نسخه معمولی آن دارد و آن هم عدم وجود درایو نوری در این کنسول بازی است. به عبارتی دیگر با استفاده از کنسول ps5 دیجیتالی، تنها می‌توان به انجام بازی‌های دیجیتالی پرداخت. این‌گونه بازی‌ها به صورت دیجیتالی در فروشگاه‌های مربوط به پلی استیشن قابل خریداری و دانلود هستند.

سونی کنسول ps5 دیجیتالی خود را تنها با رنگ سفید به بازارهای جهانی عرضه کرده است. همچنین قیمتی که سونی برای فروش این محصول خود در نظر گرفته 399 دلار می‌باشد که در بازارهای داخلی کشور با قیمتی نزدیک به 21 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین برخی از ویژگی‌های سخت افزاری کنسول ps5 دیجیتالی عبارتند از:

• پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای سفارشی شده با فرکانس پردازشی 3/5 گیگاهرتز

• پردازنده گرافیکی: طراحی شده با معماری RDNA 2 همراه با قدرت پردازشی 10.28 ترافلاپس

• میزان حافظه رم: 16 گیگابایت از نوع DDR6

• میزان حافظه داخلی: 825 گیگابایت از نوع حافظه SSD سفارشی شده

• خروجی تصاویر: برخورداری از قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت‌های 4k – 8k 

خرید اقساطی ps5 دیجیتال با شرایط ایده آل

با این اوصاف می‌توان این گونه نتیجه‌گیری کرد که کنسول ps5 دیجیتالی گزینه مناسبی برای کسانی بوده که به دنبال انجام بازی‌های دیجیتالی هستند. به این ترتیب، در صورت تمایل شما عزیزان می‌توانید با استفاده از خرید قسطی ps5 دیجیتال از امکانات بی‌نظیر این کنسول استفاده نمایید. همچنین در صورت خرید اقساطی ps5، دیگر نیازی به پرداخت تمام هزینه آن در هنگام تحویل این کنسول، نخواهد بود. 

به همین منظور ما برای شما یک پیشنهاد فوق العاده داریم و آن هم خرید اقساطی ps5 دیجیتال از فروشگاه نام آشنای قسطی کلاب است. بهتر است بدانید فروشگاه قسطی کلاب با بررسی وضعیت موجود، شرایط ویژه‌ای را برای فروش قسطی پلی استیشن 5 در نظر گرفته است. 

همچنین در صورت لزوم شما می‌توانید این کنسول بازی را به صورت نقدی نیز خریداری نمایید. جهت آگاهی بیشتر، لطفا به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش ps4 قسطی

فروش ps4 قسطی
امروزه کنسول های بازی توانستند افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند افراد زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود از این وسیله استفاده می کنند این وسیله...

فروش اقساطی ps4 در تهران

فروش اقساطی ps4 در تهران
فروش اقساطی ps4 در تهران به عنوان یکی از جذاب ترین خرید های اقساطی شما در قسطی کلاب امکان پذیر می باشد. شما با خرید اقساطی کنسول بازی ...