خرید قسطی خودرو تیبا 2

تاریخ انتشار:
1403/2/26 15:51:45

خودرو تیبا یکی از بهترین محصولات کمپانی سایپا می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.


خرید قسطی خودرو تیبا 2

طراحی تیبا 2

خودرو تیبا 2 بر اساس پلتفرم X200 طراحی و ساخته شده است و یکی از با کیفیت‌ترین اتومبیل‌های تولید شده بر اساس این پلتفرم محبوب می‌باشد و این عامل باعث شده است تا میزان خرید قسطی خودرو تیبا 2 توسط مردم و علاقه‌مندان افزایش یابد. چراغ‌های جلویی این اتومبیل زیبا از طراحی مناسبی برخوردار هستند و با جلو پنجره و سپر جلویی این خودرو سازگاری بالایی را دارند و در واقع، یکی از دلایل بالا بودن میزان فروش قسطی خودرو تیبا 2 زیبایی این اتومبیل از نمای روبرویی است. 

این خودرو هاچ بک از نمای جانبی نیز به خوبی طراحی شده است و گلگیر‌های آن تناسب بالایی را با رینگ‌های این خودرو دارند و استفاده از الگوهای زیبا در ساخت درب‌های این خودرو موجب شده است تا تیبا 2 از تمامی زوایا به یکی از کامل‌ترین اتومبیل‌های هاچ بک تبدیل شود و میزان خرید اقساطی خودرو تیبا 2 توسط جوانان و خریداران افزایش چشمگیری را تجربه کند.

جالب است بدانید که طراحی چراغ‌های عقبی این خودرو بسیار زیبا و تاثیرگذار می‌باشد و سپر عقبی تیبا 2 از نظر حجم و اندازه حرف‌های بسیاری را برای گفتن دارد و این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا خرید اقساطی تیبا 2 به اقدامی هوشمندانه و درست تبدیل شود. از طرفی، فضای کابین این خودرو نیز از طراحی بهتری نسبت به فضای کابین سایر تولیدات شرکت سایپا همچون پراید 141 برخوردار می‌باشد و پنل مرکزی و داشبورد این خودرو از مواد و ترکیبات مقاومی ساخته شده‌اند. 

بطور کلی، تیبا 2 از نظر طراحی یکی از تاثیرگذار‌ترین اتومبیل‌های تولید شده توسط شرکت سایپا می‌باشد و این ویژگی مهم باعث گردیده است تا جوانان بسیاری برای خرید اقساطی خودرو تیبا 2 اقدام نمایند و از زیبایی ظاهری آن لذت ببرند. تیبا 2 از نظر طراحی یکی از اتومبیل‌های با کیفیت شرکت سایپا می‌باشد. 

مشخصات فنی تیبا 2

تیبا 2 به یک موتور 1.5 لیتری و 4 سیلندر مجهز است و این موتور توانایی تولید 87 اسب بخار انرژی در 5300 دور در دقیقه و 128 نیوتن‌متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد و شرکت خودروسازی سایپا این مدل را با کمک یک گیربکس 5 دنده دستی تولید کرده است.

 این اتومبیل زیبا و جذاب تنها 1035 کیلوگرم وزن دارد و سرعت نهایی آن در حدود 220 کیلومتر در ساعت می‌باشد و متاسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با شتاب اولیه آن در دسترس نیست ولی با این حال، شتاب اولیه این خودرو توسط کارشناسان خودرو در حدود 13 ثانیه تخمین زده شده است.

اتومبیل تیبا 2 از نظر مصرف سوخت نیز عملکرد مناسبی را از خود نشان داده است و در سیکل ترکیبی تنها 6.9 لیتر بنزین را به ازای طی کردن مسافتی معادل با 100 کیلومتر مصرف می‌کند و دارای استاندارد یورو 3 اروپا می‌باشد و این عوامل و ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا افراد بسیاری برای خرید اقساطی خودرو تیبا 2 اقدام نمایند و از عملکرد فنی این اتومبیل بسیار راضی باشند. تناسب مناسبی میان قیمت و امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو وجود دارد. 

امکانات رفاهی و ایمنی تیبا 2

تیبا 2 همچون سایر محصولات شرکت سایپا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی عملکرد مناسبی را از خود نشان نداده است ولی با توجه به قیمت مناسب این خودرو نمی‌توان ایرادات چندانی را برای آن در نظر گرفت. 

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این اتومبیل می‌توان به مواردی همچون: کیسه هوا برای راننده، سیستم ترمز ABS، فرمان هیدرولیک، گرمکن شیشه عقب، قابلیت تنظیم ارتفاع فرمان، ایموبلایزر و برف پاک کن شیشه عقب اشاره کرد که برای یک اتومبیل معمولی و میان رده قابل قبول هستند و میزان تمایل مردم برای خرید قسطی خودرو را تحت تاثیر قرار داده‌اند. قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 می‌باشد. 

چرا قسطی کلاب بهترین انتخاب برای خرید قسطی خودرو تیبا 2 محسوب می‌شود؟

قسطی کلاب به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه در زمینه فروش نقدی و اقساطی انواع وسایل نقلیه شخصی همواره در تلاش بوده است تا خدمات ارزنده‌ای را به مشتریان خود ارائه دهد و با فروش قسطی خودرو با نازل‌ترین قیمت و بهترین شرایط بار دیگر ثابت کرده است که انتخاب این مجموعه به عنوان بهترین گزینه برای خرید اقساطی تیبا 2 به هیچ عنوان تصادفی نیست و شرکت قسطی کلاب با شایستگی این عنوان را بدست آورده است. 

بنابراین، شما می‌توانید با کمک خدمات ارزنده قسطی کلاب اتومبیل مورد نظر خود را با بهترین شرایط و به صورت نقد و یا اقساط خریداری کنید و از مزایای همکاری با قسطی کلاب بهره‌مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین mvm x22

خرید اقساطی ماشین mvm x22
کمپانی مدیران خودرو با همکاری شرکت‌های تولید کننده چینی تاکنون خودروهای بسیاری را وارد ایران کرده است، همچنین به مونتاژ این خودروها نیز...

خرید قسطی موتور سیکلت هوندا

 خرید قسطی موتور سیکلت هوندا
اگر از علاقه مندان به موتور سیکلت و موتور سواری هستید، حتما نام برند معروف هوندا را شنیده اید. برای مشاهده و خرید اقساطی انواع موتور سیکلت هوندا...