خرید قسطی پلوپز هاردستون

تاریخ انتشار:
1403/2/5 12:04:47

پلوپز یکی از لوازم اساسی آشپزخانه است که به طور حتم برای همه لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی پلوپز هاردستون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پلوپز هاردستون


پلوپز هاردستون

هاردستون یک برند انگلیسی است که در سال 2001 شروع به فعالیت کرده است. این برند در ارائه لوازم خانگی مانند خردکن، غذاساز، چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری، پلوپز، آرام‌پز، جاروبرقی و لباسشویی فعالیت می‌کند. محصولات این برند در ایران نیز فروش خوبی دارد. 

این شرکت، برند خود را بر روی محصولات کارخانه‌های دیگر درج می‌نماید و به صورت مستقل برای خود کارخانه تولیدی ندارد! کیفیت محصولاتی که برند هاردستون بر روی آن‌ها درج شده است، بسیار بالا است. 

در ادامه قصد داریم تا با چند مدل است از پرفروش‌ترین پلوپزهای این مدل، آشنا شویم! قابلیت خرید نقدی یا اقساطی پلوپز هاردستون در قسطی کلاب فراهم شده است.

پلوپز هاردستون مدل RCM7080W

این محصول در حدود 4 کیلوگرم وزن دارد و ابعادی برابر با 260 × 330 × 340 میلی‌متر مکعب دارد. ظرفیت این وسیله 8 لیتر است که برای یک خانواده 12 نفره مناسب است. جنس بدنه از فلز و جنس ظرف داخل از تفلون نچسب می‌باشد. 

توان مصرفی این دستگاه 1200 وات است. دارای یک نمایشگر LED است. این دستگاه، درپوش شیشه‌ای دارد، ولی فاقد صفحه نمایشگر و تایمر است. یکی از قابلیت‌های آن داشتن حالت ته‌دیگ‌ساز است رنگ این وسیله سفید است و دارای 18 ماه گارانتی است. 

با خرید اقساطی پلوپز هاردستون ته‌دیگ‌هایی خوشمزه میل کنید!

پلوپز هاردستون مدل RCP4001

این محصول در حدود 1 کیلوگرم وزن دارد و ابعادی برابر با 140×80×50 میلی‌متر مکعب دارد. ظرفیت این وسیله یک لیتر است و برای یک خانواده 4 نفره مناسب است. جنس بدنه استیل است و با توان مصرفی 400 وات کار می‌کند.

رنگ این وسیله دوست‌داشتنی مشکی نقره‌ای است. برای این کالا 18 ماه گارانتی در نظر گرفته شده است. با خرید نقدی یا اقساطی پلوپز هاردستون در وقت خود صرفه‌جویی نمایید.

پلوپز هاردستون مدل RCS4700

این محصول در حدود 3.9 کیلوگرم وزن دارد و ابعادی برابر با 250 × 310 × 400 میلی‌متر مکعب دارد. ظرفیت این وسیله 4 لیتر می‌باشد. دارای صفحه نمایشگر و تایمر است. 

دیگ به صورت کامل قابل جدا شدن است. این وسیله با توان مصرفی 70 وات، کار می‌کند. قابلیت بسیار مهم این است که به صورت بخارپز، پلوپز و آرام پز عمل می‌کند. سیستم تاخیر عملکرد را نیز دارا است.

همراه با این وسیله اقلامی مثل ظرف بخارپز، قاشق پلاستیکی، پیمانه ،ظرف توری فلزی داده می‌شود. طول سیم این دستگاه در حدود یک متر است. رنگ این وسیله سفید است و 18 ماه گارانتی دارد. با خرید اقساطی پلوپز هاردستون به سادگی غذاهایی خوشمزه بپزید و کدبانو باشید!

خرید نقدی یا اقساطی پلوپز هاردستون

 در این پلتفرم تامین کالاهای مورد نیاز ایرانیان می‌توانید از  مواهب خرید نقدی و یا اقساطی کالا استفاده نمایید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید درخواست اعتبار خرید اقساطی را بدهید و از یکی از روش‌های خرید اقساطی از بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان اقدام نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی خرید پلوپز هاردستون یک وسیله دوست‌داشتنی خریداری نمایید.

در خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان، مدارک ارسالی تا حداکثر 72 ساعت کاری بررسی می‌شود و سقف اعتبار در این روش تا ده میلیون تومان است. 

به این نکته توجه داشته باشید که تنها شهروندان ساکن در البرز و تهران می‌توانند از این روش اعتبار خرید، اقدام نمایند. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی خرید پلوپز هاردستون از این سایت است. 

همین‌حالا، سفارش خرید خود را ثبت فرمایید.برای خرید اقساطی پلوپز هاردستون به قسطی کلاب مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اتو بخار پاناسونیک

خرید قسطی اتو بخار پاناسونیک
اگر به دنبال خرید قسطی اتو بخار پاناسونیک با قیمتی عالی هستید، به بخش اتو در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

فروش اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن

فروش اقساطی یخچال فریزر ایکس ویژن
یخچال فریزرهای ایکس ویژن بدون برفک و به اصطلاح نوفراست بوده و دارای سیستم انجماد سریع است. همچنین داشتن برچسب انرژی A و مصرف بهینه انرژی در کنار...