خرید اقساطی چای ساز تولیپس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:44:46

اگر تمایل به خرید اقساطی چای ساز تولیپس با چک دارید به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


خرید اقساطی چای ساز تولیپس با چک



خرید وسایل الکتریکی آشپزخانه

یکی از لوازم خانگی بسیار کاربردی که در آشپزخانه هر کدبانویی دیده می‌شود، چای ساز تولیپس است. این وسیله یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ساز‌های موجود در فروشگاه‌های معتبر عرضه کننده محصولات الکتریکی است. دم دادن چای با استفاده از قوری و کتری باعث ایجاد مزه بخصوص و رها شدن عطر دلنشین آن خواهد شد. اما مشکل اساسی در استفاده از این وسایل، زمان زیاد مورد نیاز برای فراهم کردن چای می‌باشد. برای ساخت و طراحی چای ساز تولیپس نیز توجه خاصی به تکنیک‌های حفظ کیفیت، عطر و طعم چای، شده است. همچنین در کنار این موارد، از تکنولوژی‌های پیشرفته برای تسریع عملکرد چای ساز تولیپس استفاده شده است. 

معرفی کلی ویژگی‌های چای ساز تولیپس

چای ساز تولیپس یکی از وسایل دارای ظاهر شیک و جذاب برای تکمیل دکوراسیون آشپزخانه شما است. مدل‌های مختلفی از چای ساز tulips در بازار موجود می‌باشد. برخی از این مدل‌ها شامل: TMA-450 GG، TMA-451 SG، TM-458 CC، TM-455 SG می‌باشد. هر یک از این مدل‌ها دارای سایز، توان مصرفی و ویژگی‌های منحصر بفرد است. این وسیله دارای قیمت بسیار مناسب می‌باشد، لذا اقشار مختلف جامعه می‌توانند جهت خرید نقدی چای ساز تولیپس اقدام نمایند. همچنین امکان خرید قسطی چای ساز تولیپس توسط برخی فروشگاه‌ها فراهم شده است. 

معرفی ساختار برخی مدل‌های چای ساز تولیپس

چای ساز تولیپس دارای ابعاد و طراحی‌های مختلف است. به عنوان مثال چای ساز tulips مدل TM-459 G، دارای ابعاد 220 در 190 در 420 سانتی متر می‌باشد. ظرفیت قوری این چای ساز بین 0.7 تا 1 لیتر متفاوت است. البته در مدل‌های دیگر این چای ساز از ظرفیت‌های دیگری استفاده شده است. ظرفیت کتری این مدل نیز بین 1.5 تا 2 لیتر است و برای خانواده‌های با جمعیت متوسط بسیار مناسب است. برای خرید اقساطی چای ساز تولیپس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مدل دیگر تولید شده از چای ساز تولیپس، TM-451 SG نام دارد. توان مصرفی این دستگاه 2000 وات است. ساختار کلی چای ساز از شیشه و سرامیک تهیه شده است. قابلیت چرخش 360 درجه روی کفی برای این چای ساز نیز تعبیه شده و امکان استفاده از آن را آسان کرده است. کتری این مدل از جنس استیل بوده و قوری آن شیشه‌ای می‌باشد. ظرفیت هر یک از آنها به ترتیب 1.7 و 1 لیتر است. بنابراین یک انتخاب عالی برای خانواده‌های کم جمعیت به شمار می‌رود. محفظه نگهداری سیم برق برای پیشگیری از آسیب آن در زیر کفی تعبیه شده و یکی از مزایای عالی این وسیله به شمار می‌رود. 

خرید قسطی چای ساز تولیپس از قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یکی از معتبرترین سایت‌های موجود جهت خرید اقساطی چای ساز تولیپس است. در این سایت انواع شرایط خرید قسطی چای ساز تولیپس برای مشتریان گرامی فراهم شده است. فروش قسطی چای ساز تولیپس بر اساس شرایط و هزینه مورد نظر مشتری، با تعیین اقساط کوتاه یا بلند مدت در سایت قسطی کلاب، در دسترس مشتریان می‌باشد. در صورتی که شما نیز به دنبال خرید یک چای ساز عالی، باکیفیت و دارای شرایط خرید اقساطی هستید، حتما به آدرس www.ghesticlub.com مراجعه نمایید. در صفحه اصلی سایت قسطی کلاب، گزینه خرید اقساطی را انتخاب نمایید. در ادامه با توجه به مدل انتخاب شده و شرایط خرید اقساطی چای ساز تولیپس، از لذت یک خرید آسان در منزل بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال 55

خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال 55
برند TCL بهترین تولید کننده تلویزیون در دنیا است. برای خرید اقساطی تلویزیون تی سی ال 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

خرید اقساطی لوازم خانگی ایکس ویژن

خرید اقساطی لوازم خانگی ایکس ویژن
برند ایکس ویژن در زیمنه تولید محصولات خانگی بسیار موفق کرده است و حتی محصولات خود را به خاورمیانه نیز صادر می‌کند...