خرید قسطی آبسردکن مایدیا

تاریخ انتشار:
1403/2/13 17:13:54

یکی از اساسی‌ترین لوازم شرکت‌ها و اداره جات آبسردکن می‌باشد که بسیار لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی آبسردکن مایدیا با بهترین قیمت به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی آبسردکن مایدیا

مایدیا

شرکت چینی مایدیا در سال 1968 میلادی شروع به کار کرد. این شرکت در سال 1985 به تولید دستگاه‌های تهویه هوا مشغول شد و در سال 1999 با شرکت ژاپنی توشیبا به همکاری مستقیم پرداخت. 

هم اکنون یکی از 500 شرکت بین المللی مشهور است و به تولید محصولات متنوعی مثل یخچال و فریزر، دستگاه‌های تهویه، ظرفشویی، لباسشویی، لوازم آشپزخانه، کولرهای آبی، پنکه، دستگاه تصفیه، آبگرمکن، آبسردکن، جاروبرقی و لوازم روشنایی می‌پردازد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مایدیا در قسطی کلاب فراهم شده است.

این شرکت از سال 1370 محصولات خود را به بازار ایران نیز وارد کرده است و به دلیل قیمت مناسب، گارانتی مطمئن و کیفیت بالایی که دارد با استقبال بی‌نظیری نیز روبرو شده است. 

شرکتهایی مثل سام سرویس، تهویه نیا و گلدیران محصولات مایدیا را در ایران ضمانت می‌کنند. در ادامه سعی داریم تا به معرفی چند مدل از پرفروش‌ترین مدل‌های آبسردکن این شرکت بپردازیم. با خرید اقساطی آبسردکن مایدیا کیفیت را احساس کنید!

یکی از کاربردهای آبسردکن در ورزشگاه‌ها، اداره‌جات و اماکن عمومی مانند مطب است. این دستگاه‌های پرکاربرد کمک می‌کنند تا شما از یک لیوان آب طبیعی و پاک برخوردار شوید. بعضی از آنها در ابعاد بزرگتر و برخی کوچک هستند. 

بیشتر آبسردکن‌ها دارای دو خروجی برای آب گرم و آب سرد می‌باشند و به وسیله آنها می‌توانید حتی یک لیوان چای و یا نسکافه نیز نوش جان کنید. برخی از این دستگاه‌ها دارای تجهیزات خاصی می‌باشند برای مثال برخی از آنها دارای سینی چکه گیر می‌باشند. برخی مجهز به قفل کودک هستند. 

برخی دارای کلید قطع و وصل درسردکننده آب سرد و گرم کننده آب گرم می‌باشند. با خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مایدیا خود را از لذت نوشیدن یک جرعه آب گوارا بهره‌مند سازید!

آبسردکن ایستاده مایدیا مدل YL-1533-S

این وسیله، از جمله دستگاه‌های آب سرد کن با کیفیت مایدیا می باشد و دارای عملکرد آب سرد و گرم است. ابعادی برابر با 274*303*1086 سانتی‌متر مکعب دارد. نوع شیر آن به صورت پدالی است و باید آن را به صورت فیزیکی فعال کنید.

مجهز به قفل ایمنی کودک است. خروجی آب سرد آن دو لیتر بر ساعت و خروجی آب گرم آن 4 لیتر بر ساعت است. راندمان بالای کمپرسور R134a به همراه سردکننده دارد. با خرید آبسردکن مایدیا یک لیوان آب سالم و بهداشتی بنوشید!

دارای LED با سه رنگ مختلف است. کلید قطع و وصل نیز در کمپرسور آب، به صورت مجزا است. مصرف انرژی این و کارایی این آبسردکن بسیار عالی است و بنابراین ارزش خرید بی نظیری دارد. 

ظاهر زیبا و کاربردی آن سبب می‌شود که با استقبال خرید زیادی روبرو شود. رنگ این دستگاه سفید است و گارانتی آن را شرکت بانیان الکترونیک ضمانت می‌کند. با خرید اقساطی آبسردکن مایدیا به راحتی چای بنوشید!

آبسردکن مایدیا مدل JL-1669S

این آبسردکن از جمله آبسردکن‌هایی است که دارای سه عملکرد سرد، گرم و ولرم می‌باشد. شیر آب سرد در دو حالت سرد و ملایم قرار دارد. این دستگاه دارای سیستم تصفیه آب چهار مرحله‌ای است. دو خروجی مجزا مربوط به آب سرد و آب گرم دارد. 

خروجی آب سرد 2 لیتر در ساعت و خروجی آب گرم 4 لیتر در ساعت می‌باشد. همچنین دارای قابلیت‌هایی مثل سینی چکه گیر در قسمت قرارگیری لیوان است که از پاشیدن آب بر روی زمین جلوگیری به عمل می‌آورد. با قابلیت خرید نقدی یا اقساطی آبسردکن مایدیا از هر دو نعمت آب سرد و آب گرم بهره‌مند شوید!

به علاوه، دارای کلید قطع و وصل مجزا در کمپرسور آب سرد و گرم کننده آب گرم است و سبب می‌شود تا استفاده از این آبسردکن بهینه شود. این دستگاه مجهز به قفل ایمنی کودک است. دارای کمپرسور با مبرد R134a و راندمان بالا است.

همچنین، نشانگر LED با سه رنگ مختلف رنگی دارد. بانیان الکترونیک یک سال گارانتی 18 ماهه و ده سال خدمات پس از فروش کالا را برای این آبسردکن در نظر گرفته است. با خرید آبسردکن مایدیا یک لیوان نسکافه سریع درست کنید!

خرید آبسردکن مایدیا

برای تهیه آبسردکن مایدیا به قسطي كلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم تامین لوازم خانگی ایرانیان بهره‌مند شوید. در صورت نیاز به خرید غیر نقدی می‌توانید از یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی آبسردکن مایدیا از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساید بای ساید سامسونگ

خرید ساید بای ساید سامسونگ
سامسونگ یک برند تولید کننده انواع لوازم خانگی است که یخچال‌های باکیفیتی را روانه بازار کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی ساید بای ساید سامسونگ...

خرید مایکروویو دوو اقساطی

خرید مایکروویو دوو اقساطی
مایکروویو ها یکی از پرکاربردترین لوازم در آشپزخانه ها هستند. خرید مایکروویو دوو اقساطی طرحی است که سایت فروشگاهی قسطی کلاب برای خرید آسانتر...