خرید قسطی ماشین لباسشویی

تاریخ انتشار:
1403/2/23 06:26:52

در زندگی امروزی اغلب کارهای مربوط به خانه با لوازم خانگی مناسب انجام می شود. یکی از این کالاهای پر کاربرد ماشین لباسشویی است. برای مشاهده انواع ماشین لباسشویی و خرید قسطی آن می توانید به بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی ماشین لباسشویی

معرفی قابلیت های ماشین لباسشویی هوشمند

زندگی امروزی به قدری پر مشغله است که اغلب مردم مجبور می شوند بسیاری از کارهای خود را به ماشین ها بسپارند تا بتوانند به بخش های مهم تر و اساسی تر زندگی توجه کنند.

ماشین های لباسشویی یکی از ماشین های بسیار کاربردی در هر خانه ای هستند که بدون وجود آن ها شستن لباس ها واقعا سخت می شود.

جالب است که ماشین های لباسشویی که در دهه گذشته تولید می شدند امکانات زیادی نداشتند و صرفا می توانستند برای شستن لباس مورد استفاده قرار بگیرند. حتی برخی از مدل ها بودند که هنگام استفاده از آن ها باید برخی از مراحل به صورت دستی انجام می شد.

امروز ماشین های لباسشویی به قدری پیشرفته شده اند که از کلمه هوشمند برای آن ها استفاده می شود. هر چند قیمت لباسشویی های جدید نیز به نسبت مدل های قدیمی تر افزایش چشم گیری داشته است، اما با خرید قسطی ماشین لباسشویی از قسطی کلاب می توان با این قیمت بالا مقابله کرد.

ماشین لباسشویی اقساطی موجود در قسطی کلاب برند های تولید لوازم خانگی مختلفی را شامل می شود که هر کدام مدل ها و قیمت های مختلفی را ارائه می دهند.

به طور کلی ماشین لباسشویی قسطی موجود در قسطی کلاب قابلیت های زیادی ارائه می دهد که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است.

یکی از قابلیت های جالب ماشین لباسشویی قسطی، امکان افزودن لباس به ماشین در حین کار کردن است. این قابلیت می تواند برای کسانی که به علت مشغله زیاد به اصطلاح حواس پرت هستند، بسیار مفید باشد. یکی دیگر از قابلیت های جذاب ماشین لباسشویی قسطی جدید این است که می توانید لباس های خود را درون ماشین قرار داده و زمان آغاز به کار آن را برای یک تا ۲۴ ساعت آینده تنظیم کنید.

با این کار می توانید زمان شروع کار ماشین را برای طول روز تنظیم کنید که در منزل کسی نیست و از سر و صدای آن در امان باشید و همچنین از راه اندازی لوازم برقی در ساعات اوج مصرف برق جلوگیری کنید.

همچنین ماشین لباسشویی اقساطی جدید این امکان را دارند که بتوانند متناسب با میزان کثیفی لباس هایی که درون آن قرار دارد آب و مایع لباسشویی استفاده کند، و از این طریق در مصرف آب و مایع لباسشویی نیز صرفه جویی می شود.  همچنین میزان مصرف انرژی توسط ماشین های لباسشویی های جدید نسبت به ماشین های قدیمی بسیار کمتر شده است.

با خرید ماشین لباسشویی قسطی می توانید بدون فکر کردن به هزینه بهترین ماشین موجود در بازار را خریداری کنید و از تمام قابلیت های بسیار خوب آن بهره مند شوید.

شرایط خرید قسطی لوازم از قسطی کلاب

با وجود سایت قسطی کلاب که به عنوان یک فروشگاه اینترنتی فعالیت می کند، خرید لوازم خانگی برای اغلب افراد راحت تر شده است، چرا که این سایت شرایط بسیار خوبی را برای خرید قسطی ارائه می دهد.

در قسطی کلاب هر کاربر می تواند تا سقف ۳۰ میلیون تومان با سود ۲٫۵ درصد ماهانه خرید قسطی انجام دهد. همچنین تعداد اقساط در هنگام خرید از این فروشگاه اینترنتی ۳ تا ۱۲ ماه است که تعداد دقیق آن توسط خود کاربر تعیین می شود.

برای مطالعه بیشتر در رابطه با شرایط خرید قسطی لوازم خانگی از قسطی کلاب می توانید به بخش «سوال دارید؟» این سایت مراجعه کنید و شرایط ارائه شده را مشاهده نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی امرسان

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی امرسان
برند امرسان برند قدیمی و نام آشنای ایرانی است که محصولات بسیار با کیفیت دارد. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی امرسان به بخش ماشین...

خرید قسطی لباسشویی ال جی 10 کیلویی

خرید قسطی لباسشویی ال جی 10 کیلویی
برند ال جی یکی از بهترین برندهای تولید کننده در دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی لباسشویی ال جی 10 کیلیویی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...