خرید قسطی tab a8

تاریخ انتشار:
1403/2/9 15:08:51

تبلت‌های سامسونگی جز پرفروش‌ترین محصولات این برند استثنایی است. برای خرید قسطی tab a8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی tab a8


بررسی Tab A8

تا کنون حتما اسم برند سامسونگ را شنیده‌اید. یکی از محصولات پرفروش این برند، تبلت A8 است، که شما می‌توانید برای مشاهده و خرید قسطی Tab A8 به بخش محصولات سایت ما سر بزنید. برند سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع کالای دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، لوازم خانگی است. دفتر مرکزی این کمپانی چند ملیتی در سئول واقع شده است. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یکی از محصولات میان رده ولی پرطرفدار این شرکت آشنا کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید. 

Tab A8 بهترین تبلت سامسونگ

قبل از خرید اقساطی Tab A8 باید حتما به این نکته توجه کنید که این تبلت جزو محصولات میان رده این شرکت به حساب می‌آید. پس مقایسه این تبلت با نمونه‌های پرچمدار همین برند و یا برندهای دیگر کار درستی نیست! قطعا از مهم ترین عواملی که در کیفیت تبلت و دستگاه‌های هوشمند مهم است و قبل از خرید نقدی Tab A8 باید به آن توجه کرد، کیفیت نمایشگر آن است. 

ابعاد صفحه نمایش این تبلت 5/10 اینچ و نوع آن از نوع TFT می‌باشد. رزولوشنی که این تبلت می‌تواند به کاربر ارائه دهد 1920 در 1200 است که در میان تبلت‌های همرده خود کیفیت خوبی به حساب می‌آید. از قسمت جلوی تبلت به قسمت پشت آن می‌رویم. جنس بدنه پشتی این تبلت از جنس فلز و آلومینیوم است. همین جنس بدنه و عدم استفاده از پلاستیک در قاب پشتی این تبلت سبب افزایش مقاومت تبلت A8 در برابر ضربات احتمالی می‌شود. برای خرید قسطی tab a8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی تبلت جدید سامسونگ

مهم ترین قسمت در سخت افزار هر تبلتی پردازنده آن است. پردازنده هم دیگر جز مهمی است که حتما باید حین خرید اقساطی Tab A8 مورد توجه قرار دهید. سامسونگ در این سری از تبلت‌های خود از تراشه قدرتمند 8 هسته‌ای استفاده کرده است. این پردازنده  2 گیگاهرتزی است و می‌تواند خیال شما را از خرید تبلت قسطی راحت کند. پردازنده گرافیکی مورد استفاده در این تبلت هم Mali G52 MP2 است.

سامسونگ با قرار دادن این سخت افزار قوی در سری جدید تبلت خود ثابت کرد که این تبلت برای کارهای سنگین هم گزینه مناسبی می‌تواند باشد. سامسونگ این سری از تبلت‌های خود را در سه نوع حافظه داخلی مختلف به بازار عرضه می‌کند. 32، 64 و 128 گیگابایت. همچنین رم تبلت A8 هم در دو نوع مختلف 3 و 4 گیگابایت به بازارهای جهانی عرضه شده است.

از دیگر نکات مهم که شاید برای همه مهم باشد و قبل از خرید قسطی Tab A8 هم باید توجه کرد، دوربین آن است. دوربین اصلی یا پشت تبلت 8 مگاپیکسل است و همچنین دارای قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 و نرخ 60 فریم بر ثانیه است. دوربین سلفی تبلت سامسونگ مدل A8 اما با کیفیت 5 مگاپیکسل و دارای توانایی فیلمبرداری با کیفیت 1080 و نرخ 30 فریم بر ثانیه است. شاید طبق استاندارهای امروزی این اعداد، عددهای بالایی نباشند اما این را در نظر داشته باشید که هدف تبلت عکسبرداری و فیلمبرداری نیست! تبلت‌ها به دلیل صفحه نمایش بزرگی که دارند بیشتر برای کارهای مهندسی و یا بازی به کار می‌رود.

خرید اقساطی tab a8 از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب همانطور که از اسمش هم مشخص است، برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، قابلیت خرید اقساطی را به سایت خود اضافه کرده است. شما میتوانید با مراجعه به سایت ما، طرح‌های فروش قسطی را مشاهده کرده و یکی را مناسب شرایط خود انتخاب کنید. در صورت هرگونه پرسش و مشکلی هم می‌توانید با تیم پشتیبانی فروشگاه قسطی کلاب تماس حاصل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مک بوک 2021 با چک

خرید قسطی مک بوک 2021 با چک
لپ‌تاپ‌های برند اپل با نام مک بوک به فروش می‌رسند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، برای خرید قسطی مک بوک 2021 با چک به بخش...

خرید قسطی شیائومی نوت 8 پرو

 خرید قسطی شیائومی نوت 8 پرو
کمپانی شیائومی در سال‌های اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. برای خرید قسطی شیائومی نوت 8 پرو به...