خرید قسطی لپتاپ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 02:24:27

امروزه قیمت لپ‌تاپ به طرز بدی رو به افزایش است و در هنگام خرید لپ‌تاپ با قیمت‌هایی مواجه می‌شوید که برایتان عجیب است. به همین منظور قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی لپتاپ را در بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب امکان پذیر کرده است.


خرید قسطی لپتاپ


خرید قسطی لپ تاپ

این روزها با توجه به تورم موجود و در بازار و بالا و پایین شدن قیمت‌ها نیاز به خرید اقساطی بیشتر از پیش احساس می‌شود. قسطی کلاب شرایطی را فراهم آورده است تا بتوانیم با توجه به بودجه و امکان پرداخت خود نسبت به خرید اقساطی اقدام فرمایید. برای خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز سری بزنید.

در این میان با وجود ویروس کرونا بسیاری از مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر آموزشگاه‌های استاندارد شیوه تدریس خود را به صورت مجازی ارائه می‌دهند و داشتن یک لپ تاپ مناسب برای فرایند یادگیری بسیار احساس می‌شود.

قسطی کلاب کمک کرده است تا بتوانید با توجه به نیاز خود یک لپ تاپ قسطی تهیه نمایید. در ادامه سعی داریم تا رنج قیمتی متفاوتی از لپ‌تاپ‌های موجود در این سایت را به شما معرفی نماییم. برای خرید اقساطی لپتاپ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook Max X540YA-C

این لپتاپ، یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه است که می‌تواند جوابگوی نیازهای دانشجویی و دانش آموزی باشد. البته نباید انتظار کارهای سنگین پردازشی و گرافیکی را از این دستگاه داشته باشید.

اصلی‌ترین جز این سیستم یک پردازنده دو هسته‌ای است که با فرکانس 1.5 گیگاهرتز عمل می‌کند. یک مگابایت حافظه کش دارد و نوع پردازنده آن AMD است. 

در این پردازنده از 4 گیگابایت رم استفاده شده است که قابلیت ارتقا تا 128 گیگابایت را نیز دارد. یک پردازنده رادئون شرکت AMD نیز به عنوان پردازنده گرافیکی عمل می‌کند.

صفحه نمایش 15.6 اینچ دارد و از تکنولوژی Full HD و TFT بهره‌مند است. این صفحه به صورت مات می‌باشد. در این پردازنده از سیستم‌عامل Android استفاده شده است. برای خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این لپ تاپ قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را دارد. دارای گذرگاه‌های HDMI و USB نوع 2 و 3 است. یک درگاه Micro SD ، درایو نوری، وبکم و تاچ پد چند لمسی دارد، ولی متاسفانه فاقد کابل Lan است. باتری این دستگاه قادر است 2 الی 4 ساعت شارژ را برای شما فراهم آورد. متاسفانه این باتری قابلیت جدا شدن از دستگاه را ندارد.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook 14 R424FL-A

این دستگاه یکی از دستگاه‌های گرانقیمت موجود در قسطی کالا می‌باشد. رنگ این دستگاه خاکستری است و شرکت آواژنگ آن را گارانتی می‌کند. حدود یک و نیم کیلوگرم وزن دارد و دارای 8 مگابایت حافظه کش است. با خرید اقساطی لپتاپ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

 یک پردازنده هشت هسته‌ای دارد که چهار هسته‌ واقعی است و چهار هسته‌ای مجازی دارد. این هسته‌ها با فرکانس‌های 1.8 و 4.6 گیگابایت عمل می‌کند. دارای 8 گیگابایت رم است که قابلیت ارتقا تا 16 گیگابایت را دارد.

همچنین دارای یک ترابایت هارد می‌باشد و قابلیت ارتقاء دارد. این هارد یک حافظه SSD پر سرعت با اندازه 256 مگابایت دارد. کارت گرافیکی آن از نوع اینویدیا Geo Force  است.

صفحه مانیتور این لپتاپ 14 اینچ و به صورت مات می‌باشد، ولی متاسفانه خاصیت تاچ و لمسی ندارد. کیفیت ارائه شده در این لپ تاپ از نوع Full HD است. در این لپتاپ می‌توانید از امکاناتی نظیر وای‌فای و بلوتوث بهره‌مند شوید. برای خرید نقدی یا اقساطی لپتاپ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید موفق را تجربه کنید.

همچنین دارای گذرگاه‌های HDMI و USB نوع 2 و 3 است. دارای درایور نوری است و صفحه کلید نوری زیبایی دارد. به علاوه دارای وب کم و تاچ پد چند لمسی می‌باشد و سیستم عامل به کار رفته در این لپ تاپ قدرتمند سیستم عامل داس است . این لپ‌تاپ از یک باتری 5 ساعته استفاده می‌کند و همراه با این وسیله از یک شارژر و دفترچه راهنما بهره‌مند خواهید شد.

خرید قسطی لپ تاپ

اگر می‌خواهید مطابق با نیازتان یک لپتاپ اقساطی خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این وبسایت تامین کننده کالاهای دیجیتالی استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید اقساطی باید از این وب‌سایت اعتبار کسب نمایید و از یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهادات ما به شما خرید اقساطی لپ‌تاپ اقساطی از این سایت است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشي a71

خرید اقساطی گوشي a71
گوشی جذاب گلکسی a71 یکی از بهترین گوشی‌های برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشي a71 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

بهترین گوشی موبایل

بهترین گوشی موبایل
فناوری های جدید امکان ساخت وسایل دیجیتالی با کیفیت عالی را فراهم آورده است یکی از وسایل دیجیتال پرکاربرد گوشی موبایل است اگر شما از آن دسته...