خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 08:25:41

اگر به دنبال خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی خود را نهایی کنید.



خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی


گوشی ردمی نوت 10 شیائومی

گوشی ردمی نوت 10 شیائومی یکی از مناسب‌ترین و بهترین گوشی‌های موجود در بازار است. این محصول چینی از طراحی و سخت افزار بسیار خوبی بهره می‌برد. همچنین کیفیت ساخت بدنه، دوربین، سخت افزار، باتری این گوشی در حد عالی قرار دارند. اگر می‌خواهید همه ویژگی‌های مذکور را در کنار هم داشته باشید؛ تا انتها متن همراه ما باشید؛ چرا که می‌خواهیم نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی از سایت قسطی کلاب را خدمت شما توضیح دهیم.

طراحی گوشی ردمی نوت 10

این کالای دیجیتال از طراحی یکنواخت و کیفیت ساخت مطلوبی بهره می‌برد. همچنین رنگبندی گوشی بسیار متنوع است (مشکی، سفید و سبز). گوشی ردمی نوت 10، 178.8 گرم وزن دارد. بدنه این کالای دیجیتال از شیشه و مواد پلاستیکی تشکیل شده است. قسمت جلویی گوشی از جنس شیشه است و پشت گوشی از مواد پلاستیکی تشکیل شده است. حاشیه ردمی نوت 10 هم به دلیل مقاوم شدن گوشی در برابر ضربه، از فلز آلومینیوم ساخته شده است. ابعاد این کالای دیجیتال نیز 160.5 در 74.5 میلیمتر می باشد(ضخامت گوشی نیز 8.3 میلیمتر است).

رابط کاربری و سخت افزار این کالای دیجیتال

گوشی ردمی نوت 10 از رابط کاربری اندروید 11 و MIUI 12 بهره می‌برد. در کنار رابط کاربری مطلوب، پردازنده اصلی ردمی نوت 10 نیز از قدرت و سرعت مناسبی برخوردار می‌باشد. پردازنده مرکزی این کالای دیجیتال از نوع snapdragon 678 است. همچنین پردازنده گرافیکی گوشی نوت 10 شیائومی نیز بسیار مناسب است. این پردازنده از نوع Adreno 612 می‌باشد. این پردازنده قدرتمند می‌تواند داده‌های گرافیکی را به بهترین شکل پردازش کند. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش این کالای دیجیتال

نمایشگر این گوشی، از نوع Super AMOLED می‌باشد. این صفحه نمایش 6.4 اینچی از کیفیت قابل قبولی برخوردار می‌باشد. وضوح این صفحه نمایش 1080 در 2400 پیکسلی می‌باشد(تراکم پیکسلی نمایشگر 409 می‌باشد). نرخ نوسازی این نمایشگر 60 هرتز می‌باشد(استفاده از پنل‌های نمایشی 60 هرتزی مطلوب نیست). همچنین نسبت نمایشگر به بدنه در این گجت هوشمند 83.5 درصد می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اسپیکرهای این کالای دیجیتال

صدای خروجی این کالای دیجیتال از نوع استریو می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های سیستم صوتی گوشی، می‌توان به تولید صدای 24 بیتی با فرکانس 194 کیلوهرتزی اشاره کرد. همچنین توجه داشته باشید که ردمی نوت 10 شیائومی دارای جک 3.5 میلی متری صدا نیز می‌باشد.

دوربین‌های این کالای دیجیتال

دوربین‌های این کالای دیجیتال نیز از کیفیت خوبی برخوردارند. دوربین واید(استاندارد) گوشی ردمی نوت 10 شیائومی از یک سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. لنز اولترا واید گوشی ردمی نوت 10 نیز 8 مگاپیکسل کیفیت دارد(با قابلیت پوشش 118 درجه‌ای). سنسور تشخیص عمق و همچنین لنز ماکرو این گوشی نیز هر دو 5 مگاپیکسل کیفیت دارند.

دوربین سلفی

دوربین جلوی این کالای دیجیتال 13 مگاپیکسل کیفیت دارد. رنگ عکس‌ها و کُنتراست آنها بسیار خوب است. لنز سلفی گوشی ردمی نوت 10 در بهترین حالت می‌تواند با وضوح Full HD، تصاویر را ضبط کند(فیلمبرداری کند).

باتری

این کالای دیجیتال از یک باتری(لیتیوم پلیمری) قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. توجه داشته باشید که این گوشی به کمک یک شارژر 33 واتی، تنها در مدت 74 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی

اگر قصد خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی را دارید؛ تنها کاری که لازم است انجام دهید؛ جستجو کردن سایت "قسطی کلاب" در مرورگر است. همانطور که می‌دانید؛ این سایت در زمینه فروش قسطی کالا های دیجیتال فعالیت دارد. وارد سایت شوید و محصول مورد نظر خود را بیابید. همچنین شما می‌توانید برای خود حساب کاربری تشکیل دهید (شما به منظور خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10 شیائومی باید برای خود حساب کاربری تشکیل دهید). علاوه بر خرید اقساطی، شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را به کمک وجه نقد نیز خریداری کنید.  

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a52 سامسونگ

خرید قسطی a52 سامسونگ
برند سامسونگ قوی‌ترین برند کره جنوبی در دنیا می‌باشد که محصولات باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی a52 سامسونگ به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ

خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ بی شک گلکسی A12 می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل a12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...