خرید اجاق‌ گاز سینجر

تاریخ انتشار:
1403/2/22 20:06:52

اجاق گاز سینجر یکی از محبوب‌ترین اجاق گازها در ایران است که دارای طراحی بی‌نظیری می‌باشد. برای خرید قسطی اجاق گاز سینجر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اجاق‌ گاز سینجر


معرفی بهترین اجاق گاز

اجاق گاز یکی که از ضروری‌ترین لوازم داخل خانه است و در واقع می‌توان آن را به عنوان قلب آشپزخانه در نظر گرفت. سینجر یکی از برترین برندهای تولید کننده انواع گازهای فردار، اجاق و رومیزی است. 

در ادامه سعی داریم تا به معرفی یکی از برترین مدل‌های تولید شده اجاق گاز از شرکت سینجر بپردازیم. برای خرید اقساطی اجاق گاز سینجر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اجاق گاز سینجر مدل 2X90EWTL

این مدل از طراحی ساخت زیبایی برخوردار است. ظاهری کلاسیک به همراه جلوه‌ای مدرن دارد. جنس بدنه آن از فولاد مقاوم است که در برابر پوسیده شدن و یا حرارت جلوگیری به عمل می‌آورد. با خرید قسطی اجاق‌ گاز سینجر از قسطی کلاب لذت پخت غذای آسان را تجربه کنید.

وزن این دستگاه در حدود 80 کیلوگرم است. پهنایی 85 سانتی متری و عمقی 60 سانتی متری دارد. همچنین، ارتفاع آن نیز 90 سانتی متر است. این استاندارد سبب می‌شود تا گاز هم راستای کابینت شما قرار گیرد و با بقیه لوازم آشپزخانه همخوانی داشته باشد.

از جمله مزایای این اجاق گاز، برخوردی از فر است. گنجایش فر در حدود 76 لیتر می‌باشد. فندک دستگاه به صورت خودکار عمل می‌کند. همچنین یک جوجه گردان نیز در این فر قرار داده شده است که در صورت علاقه می‌توانید پخت مرغ خود را با آن انجام دهید.

ترموکوپل

جالب است بدانید که طبقات فر دارای ریل است و این کمک می‌کند تا بتوانید به راحتی مرغ سوخاری خود را بیرون بکشید. از جمله مزایای دیگر این دستگاه، وجود ترموکوپل است. 

ترموکوپل در کنار بوبین کمک می‌کند تا در هنگام خطر دستگاه شما به خوبی عمل نماید. به این صورت که مانع از خروج گاز می‌شود. برای خرید قسطی اجاق‌ گاز سینجر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سیستم گاز رسانی را قطع می‌کند و کمک می‌کند تا اگر گاز خاموش شده است، دچار انفجار و آتش سوزی نشود. ترموکوپل در کنار سر شعله قرار می‌گیرد و به نوعی به صورت مستقیم با شعله گاز تماس دارد.

ترموستات گازی این اجاق گاز وظیفه کنترل دمای اجاق گاز را نیز دارد. ترموستات گازی در دمای 240 درجه سانتی‌گراد عمل می‌کند. از دیگر قابلیت‌های موجود در این اجاق گاز وجود تایمر می‌باشد. برای خرید اقساطی اجاق گاز سینجر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات سایت بهره ببرید.

می‌توانید زمان پخت را طبق تایمر پیش بینی کنید و طبق دستورالعمل آن را تنظیم نمایید. همچنین از یک صفحه نمایشگر بهره‌مندید که به صورت لمسی میزان زمان و گرما را وارد می‌کنید. 

شش کلید لمسی در این نمایشگر موجود است. هنگامی که غذای شما آماده شد، یک هشدار پخت از طریق اجاق گاز ایجاد می‌شود و شما متوجه می‌شوید که غذایتان آماده شده است. 

از دیگر تجهیزات موجود در این اجاق گاز وجود سیستم قطع کن در زمان پخت است. زمانی که پخت غذا طبق تایمر به پایان می‌رسد، دستگاه به صورت خودکار را خاموش می‌شود و مانع از سوختن غذاهای لذیذ شما می‌شود. با خرید قسطی اجاق‌ گاز سینجر از قسطی کلاب بهترین اجاق گاز را از آن خود کنید.

درجه مصرف انرژی در این دستگاه A می‌باشد که از نظر بهینگی مصرف برق مناسب است. همچنین، در این دستگاه از یک ساعت دیجیتالی نیز برخوردارید. درون فر از یک چراغ برخورد بهره‌مند هستید. این دستگاه یک ضمانت 24 ماهه دارد.

خرید اجاق‌ گاز سینجر از قسطی کلاب

اگر مایل به تهیه این محصول فوق العاده می‌باشید می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید. در این فروشگاه تسهیلاتی قرار داده شده است تا بتوانید به صورت اقساطی لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه فرمایید.

 قسطی کلاب با همکاری لیزینگ‌های معتبر شرایط دریافت وام 150 میلیونی را برای مشتریان خود فراهم ساخته است. با خرید اقساطی اجاق گاز سینجر از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی یخچال فریزر اسنوا

خرید نقدی یخچال فریزر اسنوا
بعضی از کالاها بسیار ضروری‌اند و وجودشان در هر خانه‌ای لازم است. یخچال فریزرها یکی از کالاهای اساسی هستند که در هر منزلی باید ...

سایت لوازم خانگی هیمالیا

سایت لوازم خانگی هیمالیا
لوازم خانگی هیمالیا یک برند ایرانی است که فعالیت خود را از دهه 60 آغاز کرده است و تخصص این برند در تولید انواع یخچال فریزر ها می باشد و از ...