خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 10:22:57

ماشین لباسشویی‌های اسنوا دارای طراحی منحصر به فرد و قدرتی فوق‌العاده می‌باشند. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا با تخفیفی عالی به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا


خرید ماشین لباسشویی اسنوا

اسنوا یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی داخلی می‌باشد که تلاش دارد تا به تولید محصولاتی با کیفیت بالا بپردازد. در ادامه قصد داریم به معرفی یکی از مدل‌های ماشین لباسشویی این برند بپردازیم. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-260W

این ماشین لباسشویی، ظرفیت 6 کیلوگرمی دارد. همچنین دارای یک موتور قدرتمند تسمه‌ای می‌باشد و خیلی دیر خراب می‌شود. سرعت چرخش موتور در این ماشین لباسشویی  1000 دور بر دقیقه است. 

از نظر قطعات نیز از تولید با کیفیتی برخوردار است و این کمک می‌کند تا این لباسشویی ضمن داشتن صدایی کم از لرزش کمی نیز برخوردار باشد. از نظر عملکرد انرژی و برق نیز مقرون به صرفه می‌باشد و دارای برچسب انرژی A+ است.

این دستگاه در رنگ زیبای سفید تولید شده است و 68 کیلوگرم وزن دارد. ابعادی برابر با 595x500x870 میلی متر مکعب دارد. جهت باز شدن درب به سمت چپ می‌باشد. میزان صدای تولید شده در این ماشین در حدود 48 دسیبل است. برای خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا با شرایطی استثنایی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه، وجود سیستم عیب یاب خودکار است. هنگامی که دستگاه شما دچار ایرادی می‌شود، به صورت خودکار مورد را به شما گزارش می‌شود تا نیازی به بازدید تعمیرکار نباشد. در این ماشین لباسشویی 10 برنامه شستشوی اتوماتیک وجود دارد که با توجه به نوع پارچه و نوع شستشو البسه شما را پاکیزه می‌سازد.

دستگاه دارای قفل ایمنی کودک است و خیال شما را از بابت کودکان کنجکاو راحت می‌سازد. همچنین، سیستم بالانس اتوماتیک البسه دارد و با توجه به وزن لباس‌ها مصرف مناسب آب و مواد شستشو می‌پردازد.

یک صفحه نمایش زیبای LED در این دستگاه وجود دارد. یکی از برنامه‌های موجود در این ماشین وجود شستشوی حساس برای لباس‌های کودک است.

از دیگر برنامه‌های آن حالت پیش شستشو می‌باشد که لباس‌ها را برای حالتی قبل از شستشو آماده می‌سازد. از نظر دما نیز با توجه به برنامه انتخابی دما از حالت آب سرد تا 95 درجه قابل انتخاب کردن است. همچنین دارای یک تنظیم دور خشک کن می‌باشد. با خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین را تجربه کنید.

در هنگامی که شما برای حضور در یک مهمانی و یا در جلسه مهم عجله دارید، می‌توانید از قابلیت شستشوی سریع در این ماشین لباسشویی استفاده نمایید. یکی از برنامه‌های فوق‌العاده این ماشین سیستم شستشوی ضد چروک می‌باشد. با خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

در این ماشین از دو شیر ورودی آب گرم و سرد بهره‌مند هستید، همچنین وجود ورودی آب گرم سبب می‌شود تا انرژی کمتری برای بالا بردن درجه حرارت آب مصرف شود. همچنین این ماشین دارای تکنولوژی نانو سیلور است که حساسیت و آلرژی‌های رایج را کاهش می‌دهد. برای خرید قسطي ماشین لباسشویی اسنوا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره ببرید.

در سیستم تکنولوژی نانو سیلور از خواص ذرات نقره که ابعاد کوچکی بین 1 تا 100 نانومتر دارند، استفاده می‌شود. آلومینیوم با قابلیت ترکیب شوندگی بالایی که دارد، منجر به نفوذ مستقیم به درون باکتری‌ها می‌شود و آن‌ها را از بین می‌برد. این کار به بهداشت و پاکیزگی بیشتر لباس‌ها منجر می‌شود. 

در تولید ماشین لباسشویی‌های اسنوا از نقره در داخل درام استفاده شده است تا بتواند با این ویژگی خاص به بهترین و بهداشتی‌ترین روش ممکن، لباس‌ها را پاکیزه نماید.

قسطی کلاب و شرایط فروش اقساط!

اگر مایلید تا این مدل ماشین لباسشویی ساخت داخل را تهیه نمایید، به شما توصیه می‌کنیم تا این خرید را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. زیرا در این فروشگاه، خدماتی برای خرید اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته شده  است. 

به این صورت که می‌توانید با یکی از چهار روش موجود در سایت، درخواست اعتبار خری اقساطی دهید و با دریافت 150 میلیون تومان از لیزینگ‌های معتبر لوازم مورد نیاز خود را سه الی پنج روز بعد سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویی اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ

خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ
بیش از دو دهه است که محصولات سامسونگ از جمله انواع تلویزیون های آن، در ایران وارد شده اند و از نظر مصرف کنندگان نیز دارای ...

جاروبرقی قسطی

جاروبرقی قسطی
وجود جاروبرقی اقساطی در هر منزلی به عنوان یک امر بدیهی و در عین حال ضروری به شمار می رود. از آنجایی که این وسیله از جمله لوازم پرکاربرد....