خرید اقساطی ظرف شویی دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:17:26

برند دوو برندی موفق و مشهور در سراسر دنیا است. برای خرید اقساطی ظرف شویی دوو به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ظرف شویی دوو


ماشین ظرفشویی دوو

وجود لوازم برقی کاربردی مختلف در خانه باعث راحت تر انجام شدن امور خانه و جلوگیری از اتلاف وقت می‌شود. ماشین ظرفشویی یک وسیله برقی پرکاربرد است که شستن ظرف‌ها را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌دهد. ماشین ظرفشویی دوو بسیار محبوب و با کیفیت بوده و نسب به سایر برندها از مزایای بیشتری برخوردار است.

به طور کلی ماشین ظرفشویی دوو در دو مدل رومیزی و ایستاده در ظرفیت‌های 12نفره، 14 نفره و 15 نفره تولید می‌شود. ماشین ظرفشویی‌های ایستاده بیشتر برای خانواده‌‎های پرجمعیت استفاده می‌شود. برای خرید قسطی ظرف شویی دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت‌های ظرفشویی دوو

برنامه شستشوی متنوع برای شستن انواع ظروف و قابلمه
مجهز به سیستم عیب یاب خودکار
مصرف انرژی پایین ( برچسب انرژی A+++)
صفحه نمایش ال ای دی
مجهز به سیستم هوشمند کنترل نشتی آب
مجهز به برنامه سه در یک برای عملکرد بهتر قرص ظرفشویی
مجهز به بازوی آبپاش و آبفشان سقفی
امکان تغییر جایگاه سبدها
وجود موتور دایرکت درایو
امکان شستشوی میوه و سبزیجات
امکان شستشوی سریع و شستشوی با تاخیر 

برنامه آبکشی پیش از شستشو Pre-Rinse

برنامه آبکشی پیش از شستشو در ماشین ظرفشویی دوو قبل از برنامه‌های دیگر شستشو انجام می‌شود. ماندن طولانی مدت ظروف در ظرفشویی باعث خشک شدن لکه و کثیفی بر روی آنها می‌شود. وجود این برنامه باعث خیس شدن بهتر ظروف می‌شود و از خشک شدن کثیفی‌ها و بو گرفتن آنها جلوگیری می‌کند. بعد از فعال کردن این برنامه، ظرف‌ها به مدت 11 دقیقه با آب سرد خیسانده می‌شوند. خرید اقساطی ظرف شویی دوو فرصت مناسبی است تا افراد شاغل و پر مشغله این محصول پرکاربرد را خریداری کنند.

برنامه شستشوی اتو (Auto)

با تنظیم کردن برنامه شستشو بر روی گزینه اتو نحوه شستشوی ظروف به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. این برنامه با توجه به چربی ظروفی که در دستگاه قرار دارند دور موتور و دما را به صورت اتوماتیک تنظیم می‌کند.

برنامه شستشوی سریع (34 دقیقه‌ای)

شستشوی سریع برای شستن ظروف به صورت روزانه است. با تنظیم این برنامه شستشو، ظروف موجود در ماشین ظرفشویی دوو در مدت زمان 34 دقیقه شسته می‌شوند. برنامه شستشوی سریع از هدر رفتن زمان جلوگیری می‌کند و در مدت زمان کم تمامی ظروف شسته می‌شوند. 

برنامه شستشوی اقتصادی

همانطور که از اسم این برنامه پیدا است باعث کم شدن مصرف آب و برق می‌شود. ظرف‌هایی که کمتر کثیف هستن و چربی کمی بر روی آنها قرار دارد با استفاده از این برنامه شسته می‌شوند. این برنامه به دلیل کاهش مصرف انرژی نسبت به سایر برنامه‌های شستشو مدت زمان طولانی تری انجام می‌شود. برای خرید قسطی ظرف شویی دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

برنامه شستشوی سنگین

از این برنامه برای شستن ظرف‌های بزرگ و سنگینی مانند قابلمه و ماهیتابه استفاده می‌شود. در این برنامه میزان دمای آب و مصرف انرژی در بالاترین حد خود قرار می‌گیرد. این برنامه برای شستشوی ظرف‌های غذاخوری مناسب نبوده و فقط برای ظروف سنگین و بزرگ مانند قابلمه و ماهیتابه استفاده می‌شود. در ادامه به نحوه خرید اقساطی ظرف شویی دوو از قسطی کلاب اشاره می‌کنیم.

خرید قسطی ظرف شویی دوو به صورت اقساطی

ماشین ظرفشویی دوو با امکانات بروز و پیشرفته‌ای که دارد یکی از بهترین ظرفشویی‌های موجود در بازار است. قابلیت شستشوی متنوع و کیفیت بالا از مهم ترین ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی می‌باشند. اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دوو را به صورت آنلاین دارید کافی است وارد وب سایت قسطی کلاب شوید و این محصول را به صورت نقد یا اقساط خریداری کنید.

قسطی کلاب وب سایتی بزرگ و معتبر در زمینه فروش قسطی انواع لوازم خانگی است. خرید اقساطی ظرف شویی دوو یک فرصت عالی برای خرید این کالای پرکاربرد است. خرید اقساطی لوازم خانگی برای افرادی که قصد خرید جهیزیه را دارند یک فرصت عالی محسوب می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با چک

خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با چک
برند اسنوا جز برترین برندهای ایرانی و موفق است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت...

خرید نقدی مایکروویو سامسونگ

خرید نقدی مایکروویو سامسونگ
از اختراع مایکروویو بیش از نیم قرن می‌گذرد، زیرا این محصول در سال 1946 توسط دکتر اسپنسر اختراع شد. البته همانطور که مشخص است در ابتدا این...