خرید قسطی کولر گازی هایسنس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 00:21:26

اگر شما نیز با برند هایسنس آشنا نیستید و برای اولین بار است که نام آن را می‌شنوید به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید قسطی کولر گازی هایسنس به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کولر گازی هایسنس


شرایط خرید قسطی کولر گازی هایسنس

آشنایی و اطمینان از برند به شما کمک می‌کند تا خرید مطمئنی داشته باشید و از شرایط خرید اقساطی کولر گازی هایسنس بهره ببرید. شرکت هایسنس فعالیت خود را از سال 1969 شروع کرد. تلویزیون‌های سیاه سفید از جمله مهم ترین محصولات این برند است که طرفداران زیادی داشت. با گذشت زمان توانست تکنولوژی کارخانه‌های بزرگی مانند ماتسوشیتا و نک را خریداری نماید. 

کولرگازی هایسنس

برند هایسنس یکی از معروف‌ترین شرکت‌های برتر در زمینه تولید انواع لوازم خانگی از جمله تلویزیون‌های تخت، یخچال، کولر گازی است. شما با خرید قسطی کولر گازی هایسنس می‌توانید از محصولات با کیفیت و برتر این برند استفاده نمایید. شرکت هایسنس توانسته است جوایز زیادی را در زمینه‌های طراحی، نوآوری، مدیریت کیفیت دریافت کند. همین موفقیت‌ها و رضایت مشتریان و استفاده از تکنولوژی‌های به روز باعث شده است تا بتواند با شرکت‌های معتبری مانند هیتاچی، آی بی ام و آی ام دی رقابت نماید.

مزایای خرید کولر گازی هایسنس

کولر گازی یکی از مهم‌ترین محصولات شرکت هایسنس است که در انواع مدل‌های ایستاده، دیواری و اینورتر با قیمت مناسبی به بازار عرضه شده است. این کولرها دارای عملکرد دوگانه ی سرمایشی و گرمایشی هستند. بنابراین شما می‌توانید در فصل تابستان و زمستان بدون نگرانی از سرما و گرما لحظات خوشی را بگذرانید.  

علاوه براین با خرید کولرگازی هایسنس دیگر نیاز ندارید وسیله حرارتی یا سرمایشی دیگری خریداری کنید. کمپرسور به کار رفته در کولر گازی هایسنس از نوع روتاری است و دارای مدار اینورتر می‌باشد. این نوع کمپرسور موتور قدرتمندی دارد و در زمان کار صدای کمی ایجاد می‌کند. همچنین اینورتر در جهت تغییر دور موتور به کار رفته است.

ویژگی‌های کولرگازی هایسنس

یکی از مهم‌ترین ویژگی کولرهای هایسنس برخورداری از رده انرژی A است و کم مصرف می‌باشد. این کولر به آسانی بر روی پایه‌های ویژه‌ای نصب می‌گردد و دارای پنل خارجی فلزی می‌باشد. پیشنهاد می‌گردد پنل خارجی کولر را در فضای باز نصب کنید. شما با خرید اقساطی کولر گازی هایسنس می‌توانید از امکانات و قابلیت‌های خوب این دستگاه بهره ببرید. زیرا آن به آسانی هوای محیط منزل شما را تهویه می‌کند و هوای دلپذیری را برای شما مهیا می‌کند. 

خرید قسطی کولر گازی هایسنس به شما این امکان را می‌دهد تا از ویژگی‌های مهم آن استفاده کنید از جمله کولر هایسنس همانند دیگر کولر گازی‌ها دارای دو پنل داخلی و خارجی است. پنل خارجی کولر وظیفه خنک کردن دستگاه را بر عهده دارد و معمولا در فضای باز نصب می‌گردد. پنل داخلی آن ظاهر زیبا و شیکی دارد از این رو شما با خرید کولر گازی قسطی می‌توانید با صرف هزینه نه چندان زیاد دکوراسیون زیبایی در منزل داشته باشید.

خرید اقساطی کولر گازی هایسنس به شما امکان استفاده از کولرگازی با موتور پرقدرتی را می‌دهد. موتور این کولرها بسیار قدرتمند هستند، با قدرت هوا را مکش و فشرده می‌کنند و به بیرون انتقال می‌دهند. این دستگاه از گاز مبرد R410 استفاده می‌کند و بسیار با محیط زیست سازگار است. فیلتر آن از نوع پلی پروپیلن و قابل شستشو است و به راحتی تمیز می‌شود. 

این فیلتر قادر است به همراه کمپرسور تعبیه شده در دستگاه همه ذرات گرد و غبار را از بین ببرد. علاوه بر این با خرید کولرگازی اقساطی به آسانی می‌توانید از راه دور آن را کنترل و تنظیم نمایید، زیرا دارای ریموت کنترل از راه دور می‌باشد.

فروش اقساطی کولر گازی هایسنس در فروشگاه قسطی کلاب

فروشگاه قسطی کلاب یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه فروش لوازم خانگی به صورت نقد و اقساط می‌باشد. قسطی کلاب توانسته است با عرضه کولر گازی اقساطی هایسنس رضایت بسیاری از مشتریان را به خود اختصاص بدهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون الجی

خرید قسطی تلویزیون الجی
برند ال جی برندی موفق و مشهور در حوزه لوازم خانگی و کالای دیجیتال است. برای خرید قسطی تلویزیون الجی به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم...

خرید کولر آبی پاکشوما

خرید کولر آبی پاکشوما
در روزهای گرم تابستان خرید کولر آبی جز مهم‌ترین خریدها محسوب می‌شود. برای خرید نقدی یا اقساطی کولر آبی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت...