خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/27 00:47:45

تلفن همراه یکی از وسایل ضروری در دنیای امروز شده است. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ


خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

افرادی هستند که قصد خرید گوشی در حد پرچمدار را دارن و می‌خواهند مقدار هزینه کمتری بابت گوشی پرداخت کنند. ما به این افراد خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. در نگاه اول این گوشی از همه نظر واقعا خوب است. با ما همراه باشید تا با بررسی مشخصات این کالای دیجیتال انتخاب مطمئن تری داشته باشید. 

مشخصات گوشی s21 fe سامسونگ

با خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ شما در نگاه اول حیرت زده خواهید شد. گوشی s21 fe سامسونگ از نظر طراحی واقعا قوی عمل کرده است. این گوشی به شدت خوش دست است و کار کردن با آن خیلی خوب و راحت است. شاید تنها اشکال گوشی s21 fe سامسونگ بدنه پلاستیکی آن باشد که البته ممکن است مطابق سلیقه خیلی از افراد باشد. دوربین این گوشی تقریبا مشابه گوشی s21 است.

پایین گوشی s21 fe سامسونگ درگاه تایپ سی و جای سیم کارت قرار دارد. این گوشی از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند. اسپیکر و میکروفن هم پایین گوشی قرار دارد. دکمه پاور و دکمه کم و زیاد کردن صدا لبه سمت راست گوشی قرار دارد. پنل جلویی گوشی واقعا زیبا است و حاشیه خیلی کمی دارد. شما با خرید گوشی s21 fe سامسونگ تنها ایرادی که در بخش طراحی می‌توانید به این گوشی وارد کنید متریال بودن آن است.

کمپانی سامسونگ همیشه روی صفحه نمایشگر تمرکز ویژه‌ای گذاشته است. گوشی s21 fe سامسونگ دارای نمایشگر داینامیک امولد X2 است. از نظر رزولوشن و روشنایی واقعا عالی است و رنگ‌ها را خوب به نمایش می‌گذارد. تنها ایرادی که در بخش نمایشگر به این گوشی وارد است، حاشیه سنسور سلفی می‌باشد که یک مقدار زیاد است البته ممکنه باب میل خیلی از افراد باشد.

خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ مناسب افرادی است که از گوشی استفاده معمولی می‌کنید. گوشی s21 fe سامسونگ در بخش باطری می‌تواند شما را راضی کند. اما اگر از گوشی استفاده‌های سنگین مثل بازی یا فیلمبرداری می‌کنید ممکن است خیلی مطابق میلتان نباشد. چون باطری این گوشی 4500 میلی آمپر ساعت است. گوشی s21 fe سامسونگ در بخش امنیت هم خوب و قابل قبول عمل کرده است. که از دو روش سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره برای امنیت استفاده می‌کند. که هر دو روش عملکرد خوبی دارد.

دوربین این گوشی دقیقا کپی دوربین گوشی s21 سامسونگ است و سنسور لنز اصلی آن 12 مگاپیکسل می‌باشد. کیفیت عکس‌هایی که با این گوشی ثبت می‌کنید شما را راضی خواهد کرد. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسل است که عملکرد خیلی عالی دارد. شما با خرید گوشی s21 fe سامسونگ یک گوشی خیلی قدرتمند از نظر صدا نخواهید داشت. اما کیفیت صدای آن خوب و برایتان قابل قبول خواهد بود.

آیا شما هم به دنبال خرید قسطی s21 fe سامسونگ هستید؟

اگر دوربین گوشی برایتان مهم است ما به شما خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ را پیشنهاد می‌کنیم. در بررسی مشخصات، این گوشی از نظر صفحه نمایشگر و اسپیکر هم نمره خوبی گرفت. شاید فقط از نظر شارژ شدن و نگهداری شارژ یک مقدار به آن ایراد وارد است. که آن هم برای افراد با استفاده معمولی قابل قبول است. در کل اگر به دنبال خرید قسطی موبایل هستید ما به شما خرید گوشی s21 fe سامسونگ را توصیه می کنیم.

سایت قسطی کلاب سال های طولانی است که در زمینه فروش اقساطی کالا مشغول فعالیت است. شما بدون هیچ نگرانی می‌توانید با هر مقدار پول نقد و هزینه‌ای که دارید خرید قسطی موبایل s21 fe سامسونگ را انجام دهید.

در هر شهر و هر نقطه‌ای که هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. شرایط فروش اقساطی کالای دیجیتال را مطالعه کنید و با پر کردن فرم خرید اقساطی اقدام به خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ کنید. شما می‌توانید با خرید این کالای دیجیتال از نظر کیفیت و اصل بودن اطمینان داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ

خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ
برند سامسونگ برندی استثنایی با محصولاتی مدرن و باکیفیت است. برای خرید قسطی گوشی a73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی s21 ultra

خرید اقساطی گوشی s21 ultra
گوشی جذاب سامسونگ مدل ای 21 اولترا یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند سامسونگ است. برای خرید اقساطی گوشی s21 ultra به بخش موبایل...