خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/5 10:08:00

ساعت‌های هوشمند شیائومی یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در دنیا است که طراحی بی‌نظیری دارد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی


برنامه‌های خواب و بیداری ساعت هوشمند شیائومی 

با خاموش شدن نور‌های ساعت به خواب بروید. خواب خود را به صورت اتوماتیک مانیتور کنید. کیفیت خواب خود را تحلیل نمایید. به خوبی استراحت کنید. راحت استراحت کنید. طول مدت خواب خود و کیفیت آن را اندازه‌گیری نمایید. 

برنامه های عملی را در باندمی بگیرید، تا کیفیت خواب خود را بهبود دهید. برمبنای دوره‌های سبک و سنگین خوابتان، از قطع موقت زنگ استفاده نکنید. 

با هشدار ویبره هوشمند خواب، روز خود را شروع نمایید. سی دقیقه قبل از اینکه بلند شوید، به صورت مرحله به مرحله از خواب عمیق و طبیعیتان برخیزید.

همان‌گونه که هشدارهای صوتی شما را بیدار می‌کردند! در این زمان شما آماده‌اید تا به کار خود بپردازید و هیچ نیازی به این ندارید تا هشدار خود را خاموش کنید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی زندگی خود را مدیریت نمایید. 

برنامه‌های سلامتی ساعت هوشمند شیائومی 

فیتنس و تناسب اندام خود را تحلیل نمایید! فعالیت‌های خود را با برنامه همگام کنید تا سبک زندگی خود را بهبود دهید. از پیشنهادات سالم در مورد شیوه صحیح زندگی مطلع شوید. 

داده‌های خود را با دوستانتان به اشتراک گذاشته، مقایسه کنید تا ببینید چه کسی سالم تر است! با برنامه رصد قلبی همگام شوید. با خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدرن باشید! 

ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند شیائومی 

عمر ‌باتری فوق‌العاده که در حالت صرفه جویی برای ماندگاری بیشتر عمل می‌کند. حالت ورزشی که در ورزش‌های قایقرانی، طناب، پرش، یوگا و دستگاه به شما کمک می‌کند. نظارت خواب ۲۴ ساعته که امکان چرت زدن را با رصد حرکت سریع چشم کنترل می‌کند. 

ساعت هوشمند خود را تکان دهید و بدرخشید! 

این دستبند دارای ۶ تسمه در رنگ های شاد و زیبا است که برای ست کردن لباس با ساعتتان امکان انتخاب تا ۶ رنگ وجود دارد. همراه با بند مشکی استاندارد سایر رنگ‌ها به طور جداگانه به فروش می‌رسند. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی بدرخشید! 

برنامه کاهش وزن 

این ساعت برای اولین بار از یوگا، قایقرانی، طناب، پرش و ورزش‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. هر حرکتی را که انجام می‌دهید، تحلیل می‌کند. ضربان قلب، سرعت و کالری سوخت شما را کنترل می‌کند تا به هدف کاهش وزن شما کمک کند. خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی خوش استایل شوید! 

برنامه‌های سلامتی جسم و روان 

به طور کاملی ضربان قلب، سلامتی، خواب و وضعیت بدنی خود را رصد نمایید. این ساعت هوشمند فعالیت‌های شخصی شما را کنترل می‌کند، زیرا شاخص زندگی شخصی شما با استفاده از جنس، سن، ضربان قلب و سایر برنامه‌ها محاسبه می‌شود و فعالیت‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد که ممکن است سلامتی شما را بهبود بخشد.

بر میزان استرس شما نظارت می‌کند! سطح استرس‌تان را پیگیری می‌کند و پیشنهاداتی را برای کاهش استرس ارائه می‌دهد. با تمرینات تنفسی مناسب و الگوی تنفس نشان داده شده در صفحه، استرس خود را به سرعت با 1 الی ۵ دقیقه تمرین تنفسی بهبود می‌دهید. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی آرام و راحت زندگی کنید.

خرید ساعت هوشمند شیائومی قسطی 

از طریق فروشگاه آنلاین قسطی کلاب، این کالای ارزشمند را به صورت نقدی یا اقساطی تهیه نمایید. فروش اقساطی می‌تواند به یکی از دو روش بای‌چک و لیزینگ انجام شود. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a73

خرید قسطی گوشی a73
گوشی گلکسی A73 سامسونگ یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی a73 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید مانیتور سامسونگ قسطی

خرید مانیتور سامسونگ قسطی
مانیتورهای انوع و مدل‌های متنوعی دارند و بهتر است برای انتخاب آن‌ها گزینه‌ای را انتخاب کنید که از برند خوبی باشد. برای خرید اقساطی مانیتور...