خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 13:26:20

اگر تمایل دارید خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی را انجام دهید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی


ویژگی های مک بوک 13 اینچی

با خرید قسطی مک بوک 13 اینچی نسل جدیدی از لپ تاپ با ویژگی‌های زیر را تهیه می‌کنید. مک بوک دارای صفحه 13 اینچی است و به جای سیستم عامل ویندوز، سیستم مکینتاش دارد. به دلیل فنی و سخت افزاری و قابلیت‌های فراوان، مورد پسند افراد مختلف می‌باشد. پردازنده قوی به نام Apple M1 بر روی این مدل از لپ تاپ قرار گرفته است و قابلیت‌های آن را نسبت به  مدل‌های قبلی افزایش داده است.

با وجود رم و حافظه و کارت ssd قوی افرادی که کارهای گرافیک و ادیت را نیز انجام می‌دهند مشتری این محصول خواهند بود. باتری قوی و وزن سبک از دیگر مزیت‌های این لپ تاپ است. به دلیل برتری این  نسل از لپ تاپ مشتریان بسیار زیادی برای کاربری‌های مختلف نیاز به این محصول خواهند داشت. برای تهیه آن به دلیل قیمت بیشتر نسبت به محصولات دیگر نیاز به شرایط مناسب، مانند فروش قسطی خواهد بود. 

سرعت و قدرت بالا با استفاده از مک بوک 13 اینچی

طراحی این لپ تاپ به صورتی است که انواع کارها با برنامه‌های مختلف و سنگین با سرعت بسیار زیاد با کمک آن قابل انجام است. صفحه کلید این لپ تاپ با تغییراتی که دارد امکان سریعترین تایپ را ایجاد می‌کند. جنس بدنه و قاب این محصول از آلومینیوم است و از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود. نمایشگر ال سی دی این لپ تاپ پیکسل‌هایی با تراکم زیادتری نسبت  به محصولات مشابه دارد. با توجه به مزیت‌های بی‌شمار مانند کیبوردی که دارای پد لمسی، حسگر برای نور محیط و یا Touch Bar می‌باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

در زمان خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی باید با ویژگی‌ها و مشخصات سخت افزاری این محصول آشنایی داشته باشید. مکانی که برای خرید انتخاب می کنید باید کاملا معتبر باشد تا هم از نظر قیمت و هم کیفیت این دستگاه را با گارانتی به دست خریدار برساند. برخی از فروشگاه‌های لوازم دیجیتال علاوه بر فروش حضوری به صورت آنلاین نیز فعالیت می‌کنند.

خرید قسطی مک بوک 13 اینچی با بهترین شرایط پرداخت

با خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی به رم 8 گیگابایتی دسترسی خواهید داشت که  اطلاعات را به سرعت جاجا می‌کند. حافظه هارد نیز 512 گیگابایت می‌باشد. برای ورود به سیستم می‌توان از اثر انگشت استفاده نمود که به حفظ اطلاعات کمک بسیار زیادی خواهد نمود. صدا و تصویر ایجاد شده توسط این سیستم بسیار با کیفیت  است و صفحه نمایش آن دارای تکنولوژی True Tone است.  

خرید قسطی مک بوک 13 اینچی برای بسیاری از افراد که امکان پرداخت هزینه آن را به صورت یک جا ندارند بسیار مناسب است. به دلیل بالا رفتن قیمت‌ها خرید اقساطی کالای دیجیتال افزایش چشمگیری داشته است. فروش اقساطی در بازارهای مختلف بویژه بازار کالای دیجیتال در چند سال اخیر دارای رشد بوده است. 

مشتریان به بازاری مانند قسطی کلاب که شرایط پرداخت را متناسب با شرایط مشتری تعیین می‌کنند، مراجعه بیشتری دارند. تمام مراحل فروش اقساطی به صورت کامل در این سایت توضیح داده شده است. در  این سایت در کنار فروش نقدی کالای دیجیتال مانند لپ تاپ، فروش قسطی لپ تاپ نیز با بهترین شرایط انجام می‌شود. 

قیمت این محصول با توجه به برند و کیفیت بالا نسبت به محصولات مشابه بیشتر است، ولی با فروش اقساطی مجموعه قسطی کلاب تهیه آن ساده شده است. خرید اقساطی مک بوک 13 اینچی  ممکن است به صورت تکی و یا بیشتر باشد که امکان خرید از طریق این فروشگاه فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس سفته ای

خرید قسطی لپ تاپ ایسوس سفته ای
شما می‌توانید برای خرید قسطی لپ تاپ ایسوس با چک یا سفته الکترونیکی به بخش لپ تاپ ایسوس در دسته بندی کالای دیجیتال سایت..

خرید قسطی مک بوک ایر از قسطی کلاب

خرید قسطی مک بوک ایر از قسطی کلاب
اگر شما به دنبال خرید قسطی مک بوک ایر با شرایطی عالی هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...