خرید اقساطی ماشین لباسشویي پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/26 22:43:45

کمپانی پاکشوما با به کارگیری فناوری روز دنیا توانسته است محصولات مدرن و باکیفیتی را طراحی و تولید کند. اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی با کیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین لباسشویي پاکشوما از بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطی ماشین لباسشویي پاکشوما


بررسی ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما در زمینه تولیداتی با نوآوری و استفاده از مدرن‌ترین فناوری‌های روز دنیا، ارائه محصولاتی با کیفیت و با ارگونومیک مناسب و طراحی زیبا توانسته است با نیم قرن تجربه به تولید محصولاتی چون یخچال و فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و کولر گازی بپردازد. 

قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ماشین لباسشویی پاکشوما در قسطی‌کلاب فراهم شده است. در ادامه قصد داریم تا ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-63100WS مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات ظاهری

ماشین لباسشویی در رنگ زیبای نقره‌ای و طراحی مناسب ساخته شده و شرکت پاک سرویس این محصول را گارانتی می‌کند. این ماشین لباسشویی فوق‌العاده ظرفیتی برابر با 6 کیلوگرم دارد و  نوع مخزن آن درب از جلو است، همچنین این ماشین لباسشویی دارای موتوری با سرعت چرخش هزار دور در دقیقه می‌باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما لوله‌های مجزایی برای ورودی آب سرد و آب گرم دارد. از یک صفحه نمایش LED برخوردار است و در طبقه‌بندی رنگی ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

ابعادی معادل با 480x600x850 میلی‌متر مکعب دارد. بدین ترتیب پهنایی 600 میلیمتری، عمقی معادل 480 میلیمتر و ارتفاعی برابر 850 میلیمتر دارد. زاویه باز شدن درب این دستگاه، 180 درجه و به سمت چپ است. با خرید قسطی ماشین لباسشویي پاکشوما آشپزخانه خود را مزین سازید!

قابلیت‌های ویژه

یکی از امتیازات موجود در این لباسشویی، مصرف بهینه انرژی می‌باشد. این ماشین لباسشویی دارای رتبه مصرف انرژی A++ می‌باشد و در این ماشین با 16 برنامه شستشوی از پیش تعریف شده، مواجه خواهید بود.

یکی از قابلیت‌های فوق‌العاده این دستگاه امکان اضافه کردن لباس در هنگام شستشو می‌باشد، بنابراین اگر تکه‌ای از لباس‌های شما جا ماند و یادتان رفت آن را به دیگر لباس‌های در حال شستشو اضافه کنید، می‌توانید از این قابلیت بدون هیچ نگرانی استفاده نمایید. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي پاکشوما هیچ لباسی نشسته باقی نخواهد ماند!

قفل کودک در این دستگاه هرگونه خطری را نسبت به کودکان برطرف می‌سازد، بنابراین لازم نیست نسبت به این مورد نیز نگرانی به خود راه دهید. میزان صدای تولید شده در هنگام شستشو توسط این ماشین تنها 59 دسیبل و میزان صدای آبکشی نیز در حدود 78 دسیبل است. با این وجود هیچ گونه مزاحمتی برای شما و یا همسایه‌هایتان در آپارتمان فراهم نخواهد شد.

در این ماشین لباسشویی یک سیستم قفل درب قرار دارد که اجازه می‌دهد تا لباس‌هایی با تنوع متفاوت را با یکدیگر و بدون هیچ آسیبی شستشو دهید. از دیگر برنامه‌های شستشو در این دستگاه، سیستم شستشوی بی‌صدا می‌باشد. 

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای برنامه‌ پیش شستشو است، همچنین از برنامه آبکشی اضافه نیز برخوردار است. با خرید اقساطی ماشین لباسشویي پاکشوما لباس‌هایی تمیز و مرتب بر تن کنید!

برنامه شستشوی 15 و 45 دقیقه‌ای به صورت خودکار در این ماشین قرار گرفته است. یک برنامه نیز مخصوص شستشوی خودکار دیگ ماشین لباسشویی می‌باشد. شستشوی سریع کمک می‌کند تا در زمانی که عجله زیادی برای شستشوی لباس‌هایتان دارید، بدون هیچ نگرانی، نسبت به آماده سازی لباس خود اقدام فرمایید. 

قابلیت تاخیر در شستشو کمک می‌کند تا بتوانید حتی زمانی که در منزل تشریف ندارید، نسبت به شستشوی لباس‌هایتان اقدام کنید. به علاوه می‌توانید از قابلیت بی صدا کردن کلیدها نیز استفاده نمایید. این ماشین لباسشویی دارای یک قابلیت برای تنظیم دور خشک کن می‌باشد. با خرید قسطی ماشین لباسشویي پاکشوما یک دستگاه ایده‌آل برای شستشو داشته باشید!

ماشین لباسشویی پاکشوما از برنامه‌ها و حالت‌های خاصی مثل شستشوی البسه حساس و لباس‌های بچه‌گانه برخوردار می‌باشد تا در صورتی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، آسیب به پوست آنها وارد نشود. وجود حالت تعطیلات کمک می‌کند در زمانی که در منزل حضور ندارید، بتوانید از انرژی به صورت بهینه استفاده کنید.

خرید اقساطی ماشین لباسشویي پاکشوما

برای برخورداری از یک ماشین لباسشویی باکیفیت و تولید داخلی می‌توانید این مدل را خریداری نمایید. به شما توصیه می‌کنیم تا خرید خود را از فروشگاه معتبر قسطی کلاب انجام دهید.

در این فروشگاه تسهیلاتی برای خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته شده است. پس همین حالا اقدام به خرید فرمایید و ماشین لباسشویی محبوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ماشین لباسشویي پاکشوما از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم برقی تفال

فروش اقساطی لوازم برقی تفال
یکی از گزینه های مناسب برای تهیه لوازم برقی در خانه و محل کار استفاده از لوازم برقی تفال است. لوازم برقی از جمله کالاهایی هستند که در هر خانه ای ...

خرید لوازم خانگی اقساطی

خرید لوازم خانگی اقساطی
شرکت های زیادی در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی فعالیت می کنند. این شرکت ها سعی می کنند که از فناوری های جدید در محصولات خود استفاده کنند...