خرید قسطی خودرو ساینا

تاریخ انتشار:
1403/2/26 04:49:00

کمپانی سایپا در سال‌های اخیر دست به تولید داخلی زده است و تاکنون توانسته پیشرفت‌های بسیاری را کسب کند. یکی از این خودروها ساینا می‌باشد که بسیار زیبا طراحی شده است. برای خرید قسطی خودرو ساینا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی خودرو ساینا


خودرو ساینا

سایپا چند سالی است که در سبد تولیدات خود، ساینا را عرضه می‌کند. در این بلاگ نیز، قصد داریم تا این خودروی جمع و جور سایپا را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

هفت سال پس از عرضه تیبا، نوبت به رونمایی ساینا رسید که در ابتدا سایپا 232 نام داشت و سپس اسم برازنده ساینا را برای آن برگزیدند! با کمی دقت در می‌یابید که ساینا، نسخه لیفت فیس تیبا است که البته طراحی جذاب‌تری دارد. ادعا می‌شود تا قبل از عرضه این خودرو، سایپا محصولی به این زیبایی تولید نکرده بود.

از طرفی قابلیت‌های فنی، امکانات و تجهیزات این خودرو بهتر از محصولات قبلی سایپا بوده است. برای مثال ساینا دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 و 5 می‌باشد در صورتی که محصولات قبلی سایپا این ویژگی را ندارند. بیایید نگاهی به مشخصات این زیبای ایرانی بیاندازیم. قابلیت خرید اقساطی خودرو ساینا در قسطی کلاب فراهم شده است.

ویژگی‌های فنی

این خودرو دارای ارتفاعی معادل 1484 میلی‌متر، عرضی برابر با 1663 میلی‌متر و طول 4215 میلی‌متر است. وزن این خودرو نیز در حدود 1050 کیلوگرم می‌باشد. 

پیشرانه M15 در قلب این خودرو جای دارد که حجمی برابر با 1.5 لیتر دارد و دارای 4 سیلندر است. قدرت ساینا برابر با 87 اسب بخار و گشتاورش معادل 128 نیوتون متر می‌باشد.

مصرف سوخت ترکیبی خودرو ساینا در 100 کیلومتر برابر با 7 لیتر است. باک این خودرو ایرانی ظرفیت 41 لیتر بنزین را دارد. این خودرو سرعتی برابر با 175 کیلومتر بر ساعت دارد و می‌تواند از حالت سکون در مدت 12.8 ثانیه به سرعت به شتاب 100 برسد. با خرید قسطی خودرو ساینا از تولیدات ایرانی حمایت نمایید. خودرو ساینا دارای گیربکس 5 دنده‌ای دستی است و از امکانات و تجهیزات زیر برخوردار است:

• سنسور عقب

• ترمز ضد قفل ABS

• چراغ مه شکن جلو

• چراغ مه شکن عقب

• فرمان هیدرولیک

• سیستم تهویه دیجیتال

• ایربگ سرنشینان جلو

قصد داریم طراحی بدنه و کابین این خودرو را نیز مورد بررسی قرار دهیم. نقطه مثبت طراحی چراغ‌ها در جلو و پشت این خودرو، مدل آینه‌ها، سپرهای جلو و عقب و چراغ‌های مه شکن است و درب‌ها تا حدودی مشابه طراحی تیبا می‌باشد. در کابین نیز طراحی به خصوص در كیلومتر شمار و فرمان شبیه به خودروی تیبا است.

اگر كمی بیشتر دقت کنید با طراحی متفاوتی در رنگ كابین نسبت به تیبا یا پراید رو به رو خواهید شد، همچنین سیستم تهویه، دریچه‌های كولر و حتی دستگاه پخش بهبود یافته است. با خرید قسطی خودرو ساینا از تجهیزات و امكانات مناسبی برخوردار شوید!

ساینا دارای دو مدل دستی و اتوماتیک است. این خودرو در رنگ‌های متنوع و زیبای نقره‌ای، سفید، سرمه‌ای، قرمز و مشكی به بازار عرضه می‌شود. ساینا دارای یک مدل آپشنال با نام ساینا پلاس یا ساینا EX می‌باشد.

در ساینا پلاس با امكانات و تجهیزات بیشتری رو به رو هستید. برای مثال در این خودرو، صندلی‌ها چرمی و شیشه‌ها دودی هستند، همچنین کابین و صندوق عقب كف پوش شده‌اند. با خرید اقساطی خودرو ساینا سفرهایی خاطره ‌انگیز و دوست‌داشتنی رقم برنید!

بر روی فرمان دکمه‌های کنترل و مولتی مدیای 7 اینچی قرار دارد. طراحی سپر به شكل دو رنگ می‌باشد و جلوه زیباتری به خودرو ساینا می‌دهد. به علاوه دارای امكاناتی چون دوربین دنده عقب ونگهدارنده صندلی کودک است. 

ساینا s نیز محصول جدیدتری است و حتی در بدنه و ظاهر با تغییراتی در صندوق، سپر و چراغ‌ها همراه بوده است. در قسمت كابین نیز با تغییراتی در مالتی مدیا، فرمان و کیلومترشمار مواجه هستید.

خرید قسطی خودرو ساینا

برای تهیه این خودروی ملی می‌توانید به قسطی ‌کلاب مراجعه فرمایید و از طریق لیزینگ این فروشگاه اینترنتی، درخواست وام نمایید. خودرو ساینا را سفارش دهید و نسبت به پرداخت اقساط اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی خودرو ساینا از قسطی‌کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي خودرو کوییک چکی

خرید قسطي خودرو کوییک چکی
برای خرید قسطي خودرو کوییک با شرایطی بی‌نظیر به بخش خودرو در دسته بندی وسایل نقلیه سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید قسطی خودرو شاهین

خرید قسطی خودرو شاهین
خودروی شاهین یکی از جدیدترین خودروهای ایرانی می‌باشد که کیفیت برابر با خودروهای خارجی دارد. برای خرید قسطی خودرو شاهین به بخش...