خرید قسطی مایکروویو پاناسونیک

تاریخ انتشار:
1403/2/12 18:20:39

یکی از بهترین مایکروویوهای دنیا متعلق به برند پاناسونیک است که بسیار زیبا طراحی شده است. اگر تمایل به خرید اقساطی مایکروویو پاناسونیک دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی مایکروویو پاناسونیک

مایکروویو پاناسونیک

پاناسونیک یک نام آشنا در بازار لوازم خانگی است و سهم زیادی از فروش را در سرتاسر جهان دارد. این کمپانی با محصولات با کیفیت توانسته است تا نام خود را پرآوازه سازد. 

یکی از محصولات تولیدی لوازم خانگی این شرکت، مایکروویو است. در ادامه سعی داریم تا چند محصول پرفروش مایکروویوهای این شرکت را بررسی کنیم.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GD692S

این مایکروویو کار مایکروفر را نیز انجام می‌دهد و رنگ زیبای نقره‌ای دارد. به اندازه 31 لیتر، ظرفیت دارد. هم‌چنین، دارای صفحه نمایشی زیبا است. این محصول دارای برنامه زمانی پخت است و قابلیت قفل کودک، قابلیت تنظیم زمان و یخ زدایی دارد، ولی متاسفانه فاقد سیستم کانوکشن ،جوجه گردان و بخارپز است.

از نقاط قوت این محصول داشتن 19 برنامه خودکار را می‌توان نام برد، شاید بتوان گفت یکی دیگر از نقاط ضعف این محصول تک رنگ بودن آن و نداشتن تنوع رنگیش است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو پاناسونیک برای ایرانیان عزیز، در قسطی كلاب فراهم شده است.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

این مایکروویو هم، کار مایکروفر را نیز انجام می‌دهد. در سه رنگ زیبای نقره‌ای، خاکستری و طوسی عرضه شده است. به اندازه 25 لیتر، ظرفیت دارد.این مایکروویو 800 واتی است. هم‌چنین، دارای صفحه نمایش است.

به علاوه دارای سیستم گرم‌کن خودکار و چراغ داخل محفظه است. با خرید اقساطی مایکروویو پاناسونیک كیفیت واقعی را احساس كنید.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-GF574M

این مایکروویو زیبا ظرفیت 27 لیتری دارد. دارای سیستم گریل است. این مدل کاربردی مجهز به 22 برنامه پخت غذایی متفاوت است. توان مصرفی این دستگاه 1000 وات است. 

از دیگر قابلیت‌های آن سیستم یخ زدایی می‌باشد. در رنگ زیبای نقره‌ای تولید شده است. با خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو پاناسونیک هیچ وقت گرسنه نمی‌مانید!

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-C784MF

این محصول زیبا از جنس استیل مرغوب و ضد زنگ است که رنگ پرفروش نقره‌ای دارد. کارکرد آن از طریق امواج مایکروویو است. این دستگاه با توان 15 کار می‌کند. 

خاصیت یخ زدایی دارد، ولی متاسفانه فاقد جوجه گردان است. صفحه نمایش آن نیز دیجیتالی است. با خرید مایکروویو پاناسونیک لحظاتی شاد در آشپزخانه داشته باشید.

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-C784MF

این مایكروویو زیبا ظرفیتی 28 لیتری و رنگ زیبای نقره‌ای دارد. جنس آن نیز از استیل ضد زنگ است. با توان 1000 وات کار می‌کند. دارای سیستم گریل است و می‌توان آن را با حالت ماکرو و گریل به طور همزمان استفاده کرد تا غذا در زمان کمتری پخت شود. 

مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SM33HW

این محصول 31 لیتر ظرفیت دارد و دارای برنامه پخت و پز است. قابلیت مایکروویو، قفل کودک، تنظیم زمان و پخت تركیبی است، ولی فاقد قابلیت‌های کانوکشن، یخ زدایی، جوجه گردان و بخارپز است.

تعداد برنامه‌های پخت و پز این دستگاه 19 می‌باشد. با توان 1050 وات کار می‌کند. دارای یک صفحه LED می‌باشد. این کالا نیز در رنگ زیبای نقره موجود است. با خرید نقدی یا اقساطی مایکروویو پاناسونیک طعم واقعی را بچشید.

خرید قسطی مایکروویو پاناسونیک

در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب شرایطی وجود دارد که می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را که شامل لوازم خانگی و کالاهای دیجیتالی است، به صورت نقدی و یا اقساطی خریداری نمایید. 

برای خرید اقساطی باید از این سایت ارزشمند درخواست اعتبار خرید اقساطی داشته باشید و به یکی از روش‌های استفاده از بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و پارسیان اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مایکروویو پاناسونیک است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی تلویزیون سامسونگ

خرید نقدی تلویزیون سامسونگ
برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون سامسونگ بهتر است، در ابتدا اطلاعاتی راجب این برند و تلویزیون‌هایش بدانیم. شرکت بزرگ سامسونگ به عنوان یکی ..

لوازم خانگی هیوندای

لوازم خانگی هیوندای
شرکت هیوندای، نام برند یک شرکت تولید کننده از کشور کره جنوبی است. در واقع جزو برند های شناخته شده به حساب می آید. این برند که در ابتدا بیشتر....