خرید قسطي یخچال فریزر ال جی

تاریخ انتشار:
1403/2/23 20:12:51

یخچال فریزرهای ال جی دارای طراحی مدرن و بی‌نظیری می‌باشند و زیبایی منحصر به فردی به آشپزخانه شما می‌بخشند. با خرید اقساطي یخچال فریزر ال جي از بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.


خرید قسطي یخچال فریزر ال جی


یخچال فریزرهای ال جی

یخچال فریزرهای ال جی کیفیتی بسیار بالایی دارند. این محصولات کره‌ای دارای قابلیت‌هایی هستند که سبب شده است تا مردم نسبت به خرید آن‌ها مشتاق باشند. 

در تولید این یخچال فریزرها از فناوری‌های پیچیدهای استفاده شده است. برای نمونه برخی از این یخچال‌ها دارای سیستم دورین دور هستند. به علاوه از کمپرسور خطی نیز برخوردار می‌باشند. بازدهی عالی دارند، دوام آ‌ن‌ها بالا است. کم‌تر، دچار استهلاک می‌شوند، صدای آنها بسیار کم است، لرزش ندارد.

در مصرف بهینه انرژی نیز بیشتر از 50% صرفه جویی می‌کنند، دارای سیستم گردش جریان هوا می‌باشند، فناوری‌هایی دارند که به از بین بردن باکتری‌ها و بوی نامطبوع یخچال منجر می‌شود، یک تکنولوژی خاص دارند که موجب متعادل نگه داشتن رطوبت مواد غذایی درون یخچال می‌شود. 

دارای درجه تنظیم دما و سرمایش یخچال می‌باشند. از سیستم‌های یخساز و آب‌ریز نیز برخوردارند. قابلیت خرید نقدي یا اقساطي یخچال فریزر ال جي در قسطی کلاب فراهم شده است!

به سنسور های متفاوتی مجهز می‌باشند، دارای سیستم عیب یاب هوشمند و فیلترهای مخصوص هستند. بیشتر این مدل‌ها دارای LED می‌باشند. 

دارای تکنولوژی بدون برفک هستند، مجهز به سیستم انجماد و سرمایش سریع می‌باشند، در کنار این موارد، از طراحی بدنه زیبا و همه‌پسندی برخوردارند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از مدل‌های جدید و پرفروش یخچال فریزر ال جی بپردازیم.

یخچال فریزر SXB535NS (ساید بای ساید و اینستاویو)

آیا دوست دارید بدون باز کردن درب یخچال و اتلاف انرژی، داخل یخچال خود را ببینید؟

تکنولوژی جدید اینستاویو دوریندور کمک می‌کند تا تنها با زدن دو ضربه بر روی درب این کار را انجام دهید. این یخچال از جدیدترین یخچال‌هایی است که از این فناوری بهره‌مند است. با خرید اقساطي یخچال فریزر ال جي مدرن زندگی کنید!

درب آن به صورت پاکتی است و دارای تکنولوژی دور این دور می باشد و بر روی بدنه خود سیستم آبریز و یخساز دارد. با خرید اقساطي یخچال فریزر ال جي یک محصول تمام‌عیار داشته باشید!

چیدمان یخچال نیز بسیار مناسب است، سه محفظه مربوط به نوشیدنی‌ها و بطری‌های شیر و آشامیدنی مورد علاقه شما وجود دارد و دو محفظه برای اشیایی مثل جا تخم مرغی است. با خرید نقدي یا اقساطي یخچال فریزر ال جي مطمئن خرید کنید!

در طبقه بالای یخچال می‌توانید، کیک و شیرینی‌های تر را قرار دهید و در زیر آن نیز می‌توانید انواع بطری‌ها، مرباجات و ترشیجات خود را جای دهید. یک محفظه پایین‌تر نیز دارد که می‌توانید گوشت‌هایی مثل کالباس و سوسیس را در آن قرار دهید.

به علاوه به اندازه چهار بطری نیز به صورت افقی در آن جای می‌گیرد. در دو قسمت پایین‌تر هم می‌توانید غذاهای خود را نگهداری کنید. دو محفظه مخصوص میوه‌جات و سبزیجات تازه نیز قرار دارد. 

فریزر نیز محفظه بسیار مناسبی دارد و دارای سطح کشویی مخصوص است. به علاوه سه محفظه دیگر نیز دارد و همچنین دارای دو قسمت جداگانه دیگر نیز می باشد که می‌توانید انواع پودرهای با نگهداری بالا را در آن‌ها قرار دهید. با خرید نقدي یا اقساطي یخچال فریزر ال جي از فضاهایی بی‌نظیر بهره‌مند شوید!

از نظر فنی نیز، این یخچال دارای سیستم جریان هوای چندگانه می‌باشد. دارای تکنولوژی فناوری انجماد سریع است و تکنولوژی اینستاویو دارد. این یخچال فوق‌العاده از فناوری‌هایی مثل اسمارت تینکیو، سیستم عیب یابی هوشمند و اینترنت اشیا استفاده می‌کند. با خرید یخچال فریزر ال جي تکنولوژی جدید را تجربه کنید!

خرید یخچال فریزر ال جی

در صورتی که مایل به تهیه این محصول هستید، به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلت‌فرم در زمینه خرید نقدی و یا اقساطی بهره‌مند شوید. 

در صورت تمایل به خرید غیر نقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي یخچال فریزر ال جي از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تصفیه هوا

خرید تصفیه هوا
دستگاه تصفیه هوا مدل‌های متفاوتی دارد و هر کدام از آن‌ها مصارف و مزایای خاص خودشان را دارند و شما می‌توانید با توجه به نیازتان این محصول را...

خرید قسطی لباسشویی pakshoma

خرید قسطی لباسشویی pakshoma
برند پاکشوما برندی استثنایی و موفق در ایران است. برای خرید قسطی لباسشویی pakshoma به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...