خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:28:07

اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ با چک دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ با چک


تلویزیون دوو 55 اینچ

شاید در نگاه اول خرید تلویزیون کاری بسیار راحت به نظر برسد. اما به محض مراجعه به بازار یا جستجو در فروشگاه‌‌های اینترنتی لوازم خانگی با مشخصات و ویژگی‌های مختلفی مواجه می‌شوید؛ در این حالت شاید هنگام مقایسه گزینه‌های مختلف با هم، تمایز برخی از آنها برای شما مقدور نباشد. به همین جهت ما در مقاله پیشرو در ابتدا به بررسی مشخصات فنی تلویزیون 55 اینچ دوو می‌پردازیم. سپس شرایط خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ را از سایت قسطی کلاب بیان می‌کنیم. 

کیفیت محصولات لوازم خانگی دوو

شرکت دوو به عنوان یکی از قوی ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در دنیا شناخته می‌شود. محصولات این شرکت علی رغم کیفیت بسیار بالایی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. به همین جهت کالاهای ساخته شده توسط این برند طرفداران بسیاری را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده‌اند. تنوع محصولات دوو از لحاظ ویژگی، مشخصات فنی و قیمت سبب گردیده در زمان خرید گزینه‌های مختلفی را پیش‌رو داشته باشید. از این رو می‌توانید متناسب با سلیقه خود کالای مورد نظر را انتخاب کنید. از آنجا که تلویزیون 55 اینچ دوو از لحاظ کیفیت یکی از بهترین محصولات این شرکت به حساب می آید، در ادامه به بررسی مشخصات فنی این محصول می‌پردازیم. برای خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچ دوو

این تلویزیون که در مجموعه لوازم خانگی این شرکت قرار گرفته، قابی بودن فریم و طراحی بسیار زیبا دارد. از اینرو استفاده از آن جلوه‌ای زیبا به دکوراسیون منزل می‌بخشد. شرکت دوو در ساخت تلویزیون‌های 55 اینچ خود از بالاترین فناوری روز دنیا بهره برده و محصول بی‌نظیری را تولید کرده است. کیفیت بالای صفحه نمایش از مهمترین ویژگی‌ تلویزیون‌های 55 اینچ دوو محسوب می‌شود. کنتراست بالای تصاویر این محصول تا حدود زیادی نور محیط را خنثی کرده و وضوح نمایش صفحه را افزایش داده است. کیفیت تصویر این کالا از نوع 4K بوده که تراکم پیکسلی و روشنایی بیشتری نسبت به تلویزیون‌‌های Full HD ایجاد می‌کند. برخورداری از سیستم تفکیک رنگ HDR تصاویر پویا، زنده و شفافی را به وجود آورده؛ همچنین فرمت‌های مختلف پخش تصویر، گزینه‌های متنوعی را پیش روی کاربران قرار داده است. با خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

مشخصات تلویزیون ‌های 55 اینچ دوو

برخی از امکانات این محصول از مجموعه لوازم خانگی دوو عبارت است از:

•اتصال بی سیم  به اینترنت؛
•گیرنده داخلی نسل سومDVBT  با قابلیت پشتیبانی از فرمت H256-HEVC؛
•امکان اجرای دستورات صوتی و سیستم راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها؛
•ورودیUSB  و کابل HDMI؛
•پشتیبانی از HBB TV؛
•پردازنده 4 هسته‌ای برای نمایش تصاویری با سرعت بالا؛
•حافظه داخلی 16 گیگا‌بایت؛
•ریموت کنترل هوشمند بلوتوثی، اتصال موس، قابلیت خاموشی خودکار و قفل کودک.

ویژگی‌های خاص تلویزیون‌های 55 اینچ دوو

تلویزیون 55 اینچ دوو در دو مدل معمولی و هوشمند تولید می‌شود که مدل‌های هوشمند آن مجهز به سیستم عامل اندروید هستند. هرچند ضخامت کم طراحی این کالای لوازم خانگی از اندازه اسپیکرها کاسته است اما برخورداری از سیستم صدای دالبی دیجیتال و صدای فراگیر سوراند سبب شده، کیفیت پخش صدای آن بسیار قدرتمند با توان30  وات باشد. امکان ضبط محتوای پخش شده به صورت مستقیم توسط تلویزیون روی حافظه خارجی  PVR و تنظیم ضبط تصاویر در تایمی معین از دیگر ویژگی‌های خاص این محصول به شمار می آیند. لازم به ذکر است این ویژگی تلویزیون‌های دوو با نام ماشین زمان یاTime Shift شناخته می‌شود. با خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید قسطی تلویزیون دوو 55 اینچ

تلویزیون‌های 55 اینچ دوو دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی بسیاری می‌باشند. به طوریکه این مشخصات نظر هر کاربری را برای خرید به خود جلب می‌نماید. اما برخی از افراد به دلیل افزایش نرخ دلار، به جای خرید نقدی به دنبال فروشگاه‌های فروش اقساطی این محصول هستند. از اینرو برای خرید اقساطی تلویزیون مورد نظر خود می‌توانید به سایت مجموعه قسطی کلاب که فروشگاه معتبر اینترنتی فروش لوازم خانگی می‌باشد مراجعه کرده و پس از انتخاب گزینه مناسب از بین طرح‌های مختلف فروش قسطی این کالا، تلویزیون 55 اینچ دوو را خریداری نمایید. با خرید اقساطی تلویزیون دوو 55 اینچ یک تلویزیون استثنایی را از آن خود نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی

فروش اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی
برند ال جی در ساخت و تولید لوازم خانگی بسیار شهرت دارد و محصولاتی مدرن و فراتر از انتظار را می‌سازد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال...

فروش قسطی کولر گازی

فروش قسطی کولر گازی
توان کولرهای گازی بسیار بیشتر از سایر کولر ها است که در زمان بسیار کوتاهی فضاهای بسیار گرم را در مناطق گرم و شرجی نیز خنک می کند.از آنجا که قیمت ...