ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3

تاریخ انتشار:
1403/2/18 19:49:09

برند سامسونگ ساعت‌های هوشمند استثنایی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3


ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3

این ساعت هوشمند نسل دوم ساعت‌های هوشمند کمپانی سامسونگ است که در دو نسخه متفاوت به بازار عرضه شده است. این دو نسخه دارای قابلیت‌های متفاوت بلوتوثی و LTE است. 

همانطور که می‌دانید قابلیت LTE سبب می‌شود تا بتوانید بدون همراه داشتن گوشی هوشمند خود به تماس‌هایتان پاسخ دهید و یا پیامک‌هایتان را ارسال نمایید ولی قابلیت بلوتوثی تنها در مجاورت گوشی هوشمند شما عمل می‌کند. 

البته این گوشی در دو نسخه متفاوت سایز 41 میلی متری و 45 میلی متری تولید شده است. نسخه 41 میلی متری، دارای دو رنگ زیبای نقره‌ای و برنزی می‌باشد و نسخه 45 میلی متری دو رنگ زیبای مشکی و نقره‌ای دارد. این مدل ساعت هوشمند ظاهری کلاسیک دارد و از یک بند چرمی که کیفیتی فوق العاده دارد، بهره‌مند است. 

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 یکی از شاهکارهای شرکت سامسونگ است و دارای خصوصیات فوق‌العاده‌ای است. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 در قسطی کلاب فراهم شده است.

صفحه نمایش این ساعت به صورت رنگی و لمسی است و از نوع سوپر آمولد می‌باشد 1.4 اینچ سایز دارد و رزولوشنی برابر 360 *360 دارد. یک محافظ کمی گوریلا گلس DX ‌نیز بر روی آن قرار گرفته و خصوصیات صفحه همیشه روشن است. 

به علاوه، قادر است تا 16 میلیون رنگ را به شما ارائه دادند. این ساعت برای هر دو جنسیت خانم و آقا مناسب است و دارای کاربردهای رسمی و روزمره می‌باشد.

این ساعت از نسل قبلی خود تا حد زیادی سبک‌تر شده و 53 گرم وزن دارد. هم‌چنین از لبه چرخان برخوردار است. با خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 یک محصول مدرن داشته باشید!

جنس شیشه از گوریلاگلس می‌باشد و بدنه فلزی از جنس فولاد ضد زنگ و بندی چرمی دارد. نوع سگگ آن نیز ساده است. لبه‌های ساعت بزل است که در مقابل لمس حساس می‌باشد. این ساعت دارای GPS است. 

سیستم عامل موجود در ساعت سیستم عامل تایزن است که از تراشه اگزینوس 9611 استفاده می‌کند و سازگار با محصولات اندرویدی است. هم‌چنین، دارای اتصال وای فای و بلوتوث است. 2 گیگابایت رم داخلی دارد و حافظه آن نیز 8 گیگابایت است. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 کیفیت را مشاهده نمایید!

قابلیت مکالمه دارد. در برابر عمق 50 متری آب، آسیبی نمی‌بیند و دارای استاندارد نظامی است و گواهینامه ECG دارد. با خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 از قابلیت‌هایی فوق‌العاده بهره‌مند شوید!

این ساعت فوق‌العاده از باتری غیر قابل تعویض 350 میلی آمپرساعتی برخوردار است. هر وقت مایل باشید، می‌توانید بندهای 20 تا 22 میلی متری را در این ساعت پیشرفته تعویض نمایید. در طراحی این ساعت، یک سازنده مشهور ساعت سوئیسی همکاری ویژه‌ای داشته است. 

ساعت از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین قادر است تا 40 فعالیت ورزشی جدید را به شما ارائه دهد و 33 فعالیت را نیز بتوانید به صورت دستی بر روی آن تنظیم نمایید.

این ساعت قادر است تا با توجه به تجزیه و تحلیل پیام‌ها و عکس‌های شما، پاسخ‌های پیشنهادی ارائه دهد! با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 تفاوت را احساس کنید!

خرید ساعت هوشمند سامسونگ

برای تهیه این کالای ارزشمند می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از این وبسایت تامین کننده کالاهای دیجیتال دیجیتالی ایرانیان بهره مند شوید و از خدمات نقدی و اقساطی این وبسایت استفاده نمایید. 

در صورت نیاز به خرید غیرنقدی می‌توانید از یکی از چهار روش موجود در این وب سایت، درخواست اعتبار اقساطی نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 از این وب‌سایت است. همین حالا نسبت به ثبت درخواست سفارش خود اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی Redmi 8a

خرید گوشی Redmi 8a
خرید تلفن‌همراه یکی از سخت‌ترین خریدها محسوب می‌شود و نیاز به تحقیقات بسیاری دارد. گوشی‌های شیائومی گزینه خوبی برای خرید می‌باشند. برای...

خرید اقساطی گوشی A72

خرید اقساطی گوشی A72
یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2021 گلکسی a72 می‌باشد که ترکیب رنگی بسیار جذابی دارد. برای خرید اقساطی گوشی A72 به...