خرید اقساطی لب ‌تاپ ایسوس

تاریخ انتشار:
1403/2/21 07:50:47

برند ایسوس بهترین لپ‌تاپ‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. اگر تمایل به خرید اقساطی لب ‌تاپ ایسوس دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی لب ‌تاپ ایسوس


بررسی جدیدترین لپتاپ ایسوس

شركت تایوانی ASUS با داشتن قیمت‌هایی مقرون به صرفه و كیفیتی بالا به تولید محصولاتی چون كامپیوتر، لپ‌تاپ و لوازم جانبی می‌پردازد. یكی از شاهكارهای این كمپانی، خلق لپ‌تاپ‌های مولتی مدیا یا گیمینگ است.

در ادامه این بلاگ قصد داریم از جدیدترین لپ تاپ‌ برند ایسوس رونمایی کنیم. این لپتاپ استثنایی كاربرد مخصوص به گیمینگ دارد. قابلیت خرید اقساطی لب ‌تاپ ایسوس در قسطی كلاب فراهم شده است.

لپ تاپ ایسوس مدل GU502LU i7

این لپتاپ قدرتمند مخصوص کاربردهای گیمینگ می‌باشد که شرکت ایسوس در سری ROG به بازار عرضه کرده است. البته می‌توانید به منظور كاربردهای عمومی و یا مالتی مدیا از آن استفاده نمایید. طراحی این دستگاه طوری است که با وجود قدرت مناسب، ظاهر سبک و کم قطری دارد، همچنین وزن این وسیله 2 کیلوگرم است و ابعادی برابر با 18.9 × 252 × 360 میلی‌متر مکعب دارد.

بدنه این لپ‌تاپ از آلومینیوم باکیفیت است. این لپتاپ طوری طراحی شده تا با فناوری هوشمند بتواند به سیستم خنک كنندگی كمک كند. از طرفی حمل و نقل آسانی دارد و در رنگ زیبای مشكی تولید شده است. با خرید قسطی لب ‌تاپ ایسوس كیفیت را احساس كنید!

مشخصات فنی

شرکت سازنده پردارنده این لپتاپ، کمپانی اینتل می‌باشد. در این دستگاه پردازنده سری Core i7 قرار دارد که با فرکانس 10750 هرتز عمل می‌کند. در کنار این پردازنده قدرتمند نسل دهم مرکزی که شش هسته‌ای و از سری Comet Lake می‌باشد، پردازنده گرافیکی Geforce GTX 1660 Ti قرار دارد. پردازنده اصلی 12 رشته یا ترد دارد و در حالت پایه با فرکانس 2.60 گیگاهرتز و در حالت توربو با فرکانس 5 گیگاهرتز کار می‌کند.

به علاوه، دارای 12 مگابایت حافظه رم است. ظرفیت حافظه رم در این دستگاه به اندازه 16 گیگابایت و از نوع DDR4 است كه البته، قابلیت ارتقا نیز دارد. حافظه داخلی از نوع SSD و با اندازه 512 گیگابایت ظرفیت می‌باشد.

کارت گرافیک موجود در این دیوایس ساخت شرکت Nvidia است و ظرفیت حافظه گرافیکی آن، 6 گیگابایت از نوع GDDR6 می‌باشد. با خرید قسطی لب ‌تاپ ایسوس قدرت و سرعت واقعی را مقایسه نمایید.

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش مات با قابلیت ضد انعكاس این دستگاه، 15.6 اینچ سایز دارد. رزولوشن صفحه نمایش برابر 1080 در 1920 پیكسل می‌باشد. این دستگاه قادر است تا تصاویر را باكیفیت فول HD به نمایش بگذارد. نرخ تجدد صفحه 144 هرتز و از فناوری IPS برخوردار می‌باشد.

اتصالات، تجهیزات و گذرگاه‌های متنوع

این دستگاه دارای سه عد گذرگاه USB 3.2، یک گذرگاه كمكی مخصوص به نمایش (DisplayPort)، انتقال پاور و یک گذرگاه USB Type-C می‌باشد، همچنین دارای یک گذرگاه HDMI، یک گذرگاه DVI، یک پورت مخصوص VGA، یک گذرگاه شبكه یا پورت LAN است.

از طرفی شبكه بی‌سیمی كه توسط این دستگاه، مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد، وای فای نسخه 802.11 ax است. علاوه بر این قادر به اتصال با فناوری بلوتوث نسخه 4.2 نیز می‌باشد. هرچند كه فاقد درایور نوری، وبكم و حسگر اثر انگشت است، ولی از نور پس زمینه كیبورد استفاده می‌كند.

تاچ‌پد این دستگاه عملكرد دقیق و روانی دارد، همچنین از نظر صوتی فوق‌العاده و بی‌نظیر است. با خرید اقساطی لب ‌تاپ ایسوس تجربه‌ای بی‌نظیر در بازی داشته باشید!

باتری، سیستم عامل و اقلام همراه

باتری همراه با این مدل لپتاپ، یک باتری لیتیوم یونی 4 سلولی است كه ظرفیتی معادل 76 وات ساعت دارد. سیستم عامل ارائه شده نیز، نسخه جدیدی از Windows 10 اورجینال می‌باشد كه مخصوص به ایالات متحده آمریکا طراحی شده است. همراه با این دستگاه از یک شارژر و یک دفترچه راهنما برخوردار خواهید شد.

شرایط عالی خرید اقساطی لب تاپ ایسوس

برای تهیه این لپتاپ می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه کنید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید. کافی است از لیزینگ‌های معتبر موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید. این مدل لپ تاپ را سفارش دهید و سپس نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی لب ‌تاپ ایسوس از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی se 2022 با چک

خرید قسطی گوشی se 2022 با چک
یکی از بهترین گوشی‌های میان رده اپل مدل se 2022 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی se 2022 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

فروش قسطی کامپیوتر گیمینگ

فروش قسطی کامپیوتر گیمینگ
کامپیوترهای بسیاری با کاربردی متفاوت به بازار عرضه شده‌اند که مدل گیمینگ یکی از پرطرفدارترین آنها است. برای خرید قسطی کامپیوتر گیمینگ...