خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:13:16

در سال 2021 کمپانی سامسونگ طرح‌های متنوعی از تلفن همراه را ارائه داده است و تا نیمه دوم سال قرار است از بسیاری از گوشی‌های جدید رونمایی کند. گوشی m12 یکی از گوشی‌های سال 2021 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ


معرفی گلکسی m12 سامسونگ

میان رده‌ای قدرتمند، مقرون به صرفه و جذاب یعنی گلکسی m12 به تازگی توسط کمپانی سامسونگ معرفی شده و شبیه به مدل A12 سامسونگ می‌باشد. در این مطلب قصد داریم تا این مدل را بیشتر بررسی نماییم. قابلیت خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی جذاب

کیفیت مواد به کار رفته در طراحی بدنه مدل m12 قابل قبول است. در سمت راست تنظیمات مربوط به کلیدهای پاور و صدا قرار دارد و محل قرارگیری شیار سیم‌کارت در سمت چپ قرار دارد.

پنل پشتی دارای خطوط جذابی است و یک ماژول مربع نیز در سمت چپ و بالای این پنل قرار گرفته که محل جای‌گیری چهار دوربین می‌باشد. در پایین ماژول یک فلاش LED قرار دارد، همچنین در پایین پنل لوگوی شرکت سامسونگ نمایش داده شده است.

نمایشگر بی‌نظیر

صفحه نمایش 6.5 اینچی از فناوری‌های PLS و IPS استفاده می‌کند. نسبت ابعاد نمایشگر در گوشی M12 برابر با 20:9 است. فضای نمایشگر مناسب و حاشیه‌های کم آن سبب شده است تا نسبت صفحه نمایش به بدنه در حدود 81.9 درصد باشد که در تماشای فیلم، جستجو در اینترنت و گیمینگ، تجربه خوبی را برای کاربر فراهم می‌آورد. 

بر روی نمایشگر حفره‌ای موجود نیست، زیرا در طراحی این گجت از یک ناچ مناسب استفاده شده است. با خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ از صفحه‌ای بزرگ و قابل قبول برخوردار شوید.

سخت افزار و نرم افزار مناسب

از نظر نرم افزاری، ام 12 از سیستم عامل اندروید نسخه 11 و رابط کاربری One UI 3.0 استفاده می‌کند. تراشه 8 نانومتری اگزینوس 850 عملکرد روانی دارد و با پردازنده گرافیکی Mali-G52 تجربه مناسبی را در کیفیت خواهید داشت.

رم این دستگاه در سه نسخه مختلف 3، 4 و 6 با حافظه‌های داخلی 32، 64 و 128 تولید شده است و در صورت نیاز می‌توانید در کنار محل جای‌گزاری دو سیم‎ کارت از حافظه جانبی اضافی برای ذخیره سازی بیشتر بهره برد. حافظه موجود در این اسمارتفون از نوع EMMC 5.1 می‌باشد. مجموع سخت افزار این گوشی، نشانگر سرعت، دقت و قدرتی بالا است. با خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ قدرت و سرعت را با هم تجربه کنید!

دوربین‌های چهارگانه و سلفی

ماژول مربعی دوربین‌های چهارگانه در گوشی سامسونگ شامل دوربین اصلی با لنز 48 مگاپیکسل و گشودگی دیافراگم f/2.0 می‌باشد. در کنار این لنز، یک سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم  f/2.2  و دو لنز مربوط به ماکرو و سنجش عمق با قدرت 2 مگاپیکسل وجود دارند. 

این دوربین‌ها از قابلیت پشتیبانی از HDR برخوردراند و یک فلاش LED هم در آنها وجود دارد. با خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ تجربه قابل قبولی در عکاسی داشته باشید!

دوربین فوق گسترده یا اولتراواید در این گجت با پوشش زاویه 123 درجه عمل می‌کند. امکاناتی مثل عکاسی پانوراما، فوکوس اتوماتیک، فیلمبرداری با نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080 پیکسل وجود دارد. دوربین سلفی با داشتن یک لنز 8 مگاپیکسلی که از گشودگی دیافراگم f/2.2 بهره‌مند می‌باشد و قابلیت‌های مشترکی دارد، با خصوصیات قابل قبولی همراه است.

باتری قدرتمند

گوشی هوشمند M12 دارای یک باتری فوق‌العاده 6000 میلی آمپر ساعتی است که با یک فست شارژ 18 واتی به سرعت، شارژ می‌شود. با خرید قسطی گوشی m12 سامسونگ همیشه شارژ باشید.

امکانات و ویژگی‌های خاص

اسمارتفون m12 دارای جدیدترین امکانات برای اتصال وای‌فای، بلوتوث، جی پی اس و موارد دیگر است. در این گوشی یک جک 3.5 میلی‌متری وجود دارد. کیفیت اسپیکرهای این محصول نیز، مناسب است.

شرایط استثنایی خرید اقساطی گوشی m12 سامسونگ

برای تهیه این اسمارتفون جدید می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی و یا اقساطی کالا در این فروشگاه معتبر برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت، اقدام به اخذ اعتبار اقساطی نمایید. وام دریافت کنید و گوشی m12 را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی موبایل m12 سامسونگ از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو

خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو
آیفون 14 یکی از جدیدترین مدل‌های کمپانی اپل است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 14 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی ایرپاد پرو با سفته

خرید قسطی ایرپاد پرو با سفته
اگر تمایل به خرید قسطی ایرپاد پرو با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...