خرید اقساطي موبایل اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/31 19:19:30

برند اپل محصولاتی منحصر به فرد و استثنایی دارد و در سال‌های اخیر موفقیت‌های پی در پی بسیاری را کسب کرده است. برای خرید اقساطي موبایل اپل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطي موبایل اپل


آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو با داشتن سه دوربین در یک محفظه مناسب، داشتن یکی از پرسرعت‌ترین تراشه‌های موجود در گوشی هوشمند با نام بیونیک A13، داشتن گلس‌های محافظ در پنل جلو و پشت، وجود یک صفحه نمایش فوق‌العاده و باتری بادوام با استقبال خرید مناسبی همراه بوده است. 

در این بلاگ قصد داریم تا این گوشی بی‌نظیر را مورد بررسی قرار دهیم. قابلیت خرید قسطي موبایل اپل در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی و ساخت بدنه

در پنل پشتی این اسمارتفون با یک ماژول از دوربین‌های سه‌گانه مواجه هستید. ظاهر ماتی دارد و در برابر لکه‌هایی مانند اثر انگشت مقاوم است. نسبت به دیگر آیفون‌ها لغزندگی کم‌تری دارد و خوش دست است. آیفون 11 پرو دارای یک گواهینامه نظامی به نام IP68 می‌باشد که آن را نسبت به نفوذ در عمق چهارمتری آب به مدت نیم ساعت ایمن می‌سازد. این آیفون از صدای دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

وزن این گجت برابر با 187.9 گرم است. ابعاد این سلفون، معادل5.67 × 2.81 × 0.32 میلی‌متر مکعب می‌باشد. این اسمارتفون در رنگ‌های طلایی، خاکستری، سبز سایه تاریک و نقره‌ای عرضه شده است. طبق ادعای اپل آیفون 11 پرو از یک گلس محکم برخوردار می‌باشد، ولی آزمایش خلاف این نتایج را ثابت کرده است.

نمایشگر

آیفون 11 پرو دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد است که از قابلیت هوشمند HDR برخوردار می‌باشد. این صفحه از فناوری سوپر رتینا XDR استفاده می‌کند. رزولوشن این نمایشگر برابر با 2436 × 1125 پیکسل است و روشنایی این نمایشگر برابر با 752 نیت می‌باشد. با خرید اقساطي موبایل اپل تجربه مناسبی در کار با نمایشگر داشته باشید!

دوربین‌ها

آیفون 11 پرو دارای سه دوربین بی‌نظیر 12 مگاپیکسلی در پنل خود هستند که قادر به پشتیبانی از تکنولوژی‌های هوشمند می‌باشند. دوربین دوم یک تله فوتو است که دارای بزرگنمایی اپتیکال دو برابر است. دوربین فوق عریض این آیفون یک میدان دید 120 درجه‌ای فراهم می‌سازد. قابلیت HDR و برخورداری از کنتراست بالا در این گوشی به چشم می‌خورد.

این اسمارتفون جادویی دارای یک سلفی 12 مگاپیکسلی اولترا واید است. فیلمبرداری در هر کدام از دوربین‌ها با کیفیت 4K و نرخ سرعت 60 فریم بر ثانیه انجام می‌شود. اسلوموشن با سرعت 120 فریم بر ثانیه توسط سلفی گرفته می‌شود که اپل به آن اسلوفی می‌گوید.

پردازنده

طبق ادعای اپل تراشه بیونیک A13 سریع‌ترین پردازنده ساخته شده در جهان است. البته، آزمایش‌ها خلاف این ادعا را ثابت می‌کنند! با خرید اقساطي موبایل اپل سرعت و دقت را با هم تجربه نمایید!

حافظه

رم موجود در این اسمارتفون 4 گیگابایت است، همچنین حافظه داخلی آیفون 11 پرو در سه نسخه 64، 256 و 512 گیگابایت عرضه می‌شود.

نرم افزار

آیفون 11 پرو دارای سیستم عامل iOS 13 می‌باشد. قابلیت Face ID طوری است که می‌تواند زاویه دید بهتری را برای کاربر فراهم سازد. با خرید قسطي موبایل اپل عملکرد روان را تجربه کنید!

باتری

این گجت استثنایی دارای یک باتری قدرتمند 3046 میلی آمپر ساعتی است که در حدود 12 ساعت شارژ به کاربر می‌دهد. شارژر موجود در جعبه که 18 واتی است، باتری را در مدت 30 دقیقه به حدود 55% شارژ می‌رساند.

جمع بندی

در یک جمع بندی می‌توانیم نقاط مثبت و منفی زیر را برای این آیفون برشماریم:

مزایا:

• طراحی مناسب

• صفحه نمایش خوب

• نرم افزار روان

• دوربین فوق‌العاده

• قدرت عملکرد

• شارژدهی خوب باتری

معایب:

• قیمت بالا

• حافظه پایین در نسخه 64 گیگابایتی

شرایط ویژه خرید اقساطي موبایل اپل

اگر شما به داشتن یک گوشی از برند آیفون اهمیت زیادی می‌دهید، آیفون 11 پرو به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید شما خواهد بود.

پیشنهاد ما به شما مراجعه به قسطی کلاب برای خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی است. با کمک یکی از لیزینگ‌های موجود در این سایت، می‌توانید برای گرفتن اعتبار خرید قسطی اقدام فرمایید و آیفون مورد نظر خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي موبایل اپل از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب

خرید قسطی گلکسی واچ 5 از قسطی کلاب
جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ با نام گلکسی واچ 5 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی...

خرید قسطی گوشی z fold 4

خرید قسطی گوشی z fold 4
اگر به گوشی‌های منحصر به فرد و متفاوت علاقه مند هستید، پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی z fold 4 از بخش موبایل در دسته بندی کالای...