خرید ساعت هوشمند شیائومي

تاریخ انتشار:
1403/1/28 08:27:03

اسمارت واچ‌ها دارای جذابیت و کارایی منحصر به فردی می‌باشند و جز گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شوند. برای خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید ساعت هوشمند شیائومي


ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی یکی از برندهای جا افتاده در بازار است که فروش بسیار خوبی دارد. همانطور که می‌دانید این برند به صورت آنلاین به تبلیغات خود می‌پردازد و از محصولاتی به ‌روز با پردازنده‌های قوی و امکانات سخت افزاری عالی استفاده می‌کند. 

در ادامه سعی داریم تا با نکات ویژه خرید ساعت‌های هوشمند آشنا شویم و سپس به بررسی یک مدل پرفروش از ساعت‌های هوشمند شرکت شیائومی بپردازیم.

برای خرید یک ساعت هوشمند باید به نکاتی توجه کنیم. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی در قسطی کلاب فراهم شده است.

سازگاری با تلفن همراه

با وجود اینکه ساعت‌های هوشمند تبلیغات پر زرق و برق و ظاهر زیبایی دارند، قبل از هر چیز باید ببینیم که آیا با تلفن همراه ما سازگار است یا خیر؟ 

برای مثال بسیاری از ساعت‌های هوشمند با تلفن همراه مخصوص به خود کار می‌کنند و در صورت خرید از یک برند دیگر ممکن است خیلی از قابلیت‌های آن‌ها قابل استفاده نباشد!

صفحه نمایش مناسب

همیشه سعی کنید ساعتی تهیه کنید که صفحه نمایش مورد دلخواه شما را داشته باشد. کیفیت ال ای دی و یا صفحه مناسب باشد و رنگ آن مورد علاقه شما باشد. 

تصویر پس زمینه، داشتن تم‌ها و تصاویر جذاب در گجت‌های هوشمند سبب زیبایی می‌شود و کار با آن را برای شما جذاب‌تر می‌سازد. با خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی ساعتی جذاب به دست کنید!

برنامه‌ها، قابلیت‌ها و امکانات

برنامه‌های ورزشی و امکاناتی مثل شمارش ضربان قلب، گام‌های شمرده شده، کالری‌های مصرف شده، جی پی اس و موارد دیگر را دارند. سعی کنید از ساعت‌هایی استفاده کنید که قابلیت‌های مورد نیاز شما را تامین می‌کنند. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی قابلیت‌های این گجت را امتحان کنید!

طول عمر و شارژ باتری

ساعتی انتخاب کنید که کمتر شارژش، تمام می‌شود و به سرعت نیز شارژ می‌شود! با خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی بدون نگرانی استفاده کنید!

قیمت مناسب

با توجه به امکانات و کیفیتی که یک محصول دارد قیمت مناسب به خود را خواهد داشت. سعی کنید محصولی انتخاب کنید که با توجه به قابلیت‌ها و کاربردهایش قیمتی مناسب داشته باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی محصولی مقرون به صرفه تهیه نمایید.

نگاهی گذرا به ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

در این محصول از پلی‌کربنات برای بدنه استفاده شده است. پلی کربنات مقاوم و سبک است. صفحه نمایش ساعت 1.34 اینچی است که با رزولوشنی برابر با 320*300 پیکسل ساخته شده است.

این ساعت برنامه‌های ورزشی دیگری به جز شنا نیز دارد. میزان دویدن، راه رفتن، دوچرخه‌سواری در محیط بیرون و داخل، دویدن بر روی تردمیل، کوهنوردی و ورزش دو میدانی از جمله این ورزش‌ها هستند. 

در هر مورد از این ورزش‌ها، ساعت اطلاعات مربوطه را ثبت می‌کند. این ساعت دارای یک باتری 280 میلی‌آمپرساعتی است و شارژ آن در حدود 2 ساعت کامل می‌شود. قابلیت خرید اقساطی ساعت هوشمند شیائومی مدل آمازفیت استراتوس در قسطی کلاب فراهم شده است.

این ساعت امکانات بی‌نظیر زیادی مثل الگوی خواب، بررسی آب و هوا، هشدارهای تماس، تنظیم ساعت، جی پی اس و ضربان قلب را نیز دارد و برنامه‌های کاربردی متناسب نیز، این امکانات را ساپورت می‌کنند. جنس بند این ساعت از سیلیکون است و به رنگ مشکی شیک است.

متاسفانه این ساعت قابلیت نصب سیم‌کارت را ندارد. از رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4096 مگابایت استفاده می‌کند و دارای اتصالات بلوتوث و وای فای نیز می‌باشد.

خرید ساعت هوشمند شیائومی

برای تهيه این محصول فوق العاده به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات نقدی و اقساطی آن بهره‌مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید نقدی يا اقساطی ساعت هوشمند شیائومی است. همين حالا سفارش خريدتان را ثبت نماييد!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل هوآوی

خرید اقساطی موبایل هوآوی
خرید اقساطی موبایل هوآوی طرحی است که توسط فروشگاه معتبر قسطی کلاب برای راحتی هر چه بیشتر شما مصرف کنندگان ارائه شده است. این روزها وضعیت بازار ...

خرید قسطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب
یکی از بهترین مدل‌های گوشی متعلق به برند شیائومی است. برای خرید قسطی گوشی 11t pro از قسطی کلاب به بخش موبایل در دسته بندی کالای...