خرید a21s سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/1 01:28:20

بهترین و جذاب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ مدل a21s می‌باشد. برای خرید نقدی یا اقساطی a21s سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید a21s سامسونگ


برند خوش سلیقه سامسونگ

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره جنوبی است که طراحی فوق‌العاده‌ای در ساخت محصولات خود به خصوص تلفن همراه دارد. برند سامسونگ هر بار با رونمایی از تلفن همراه جدید خود توجه همگان را به خود جلب می‌کند و باعث می‌شود طرفداران سامسونگ مجدد به فکر تعویض تلفن همراه خود بیوفتند. 

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از جذاب‌ترین و شیک‌ترین سری‌های میان‌رده سامسونگ اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی a21s سامسونگ دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

بررسی گوشی زیبا و کم نظیر a21s سامسونگ

گوشی سامسونگ مدل a21s دارای 4 دوربین زیبا و با کیفیت است و موجب شده که این گوشی میان رده شبیه به سری‌های پرچم دار شود. اگر شما هزینه کافی برای خرید گوشی‌های پرچم دار سامسونگ را در اختیار ندارید، گوشی a21s سامسونگ بهترین گزینه برای خرید شما می‌باشد. 

این گوشی 4 عدد دوربین با ویژگی متنوع دارد که دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل است و 3 تای دیگر آن به ترتیب 8 ،13 و 2 مگاپیکسل است که این دوربین‌ها برای عکس برداری‌های ماکرو و میکرو استفاده می‌شود. برای خرید اقساطی a21s سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ویژگی‌های فوق‌العاده گوشی a21s سامسونگ

گوشی A21S با جنس بدنه پلاستیکی، زیبایی منحصر به فردی به خود گرفته است و تعداد دوربین‌های پشت این تلفن همراه جذابیت آن را بالاتر برده است.

این گوشی زیبا دارای 6.5 اینچ صفحه نمایشگر است و اندازه متناسبی دارد، همچنین رزولوشن صفحه آن 1600×720 پیکسل است که این موضوع سبب شده که کیفیت بی‌نظیری داشته باشد. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی a21s می‌باشید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ارزنده سایت بهره ببرید.

حافظه‌ای متناسب

به طور حتم وجود یک حافظه خوب و متناسب از ویژگی‌های مثبت یک تلفن همراه است که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. برای خرید نقدی یا اقساطی a21s سامسونگ کافی است به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.

شرکت سامسونگ با دو حافظه 32 و 64 گوشی a21s را طراحی کرده است و جالب این است که RAM این گوشی هوشمند 4 می‌باشد، بالا بودن RAM نشان دهنده سرعت و عدم هنگ کردن گوشی همراه است و هر چه این عدد بالاتر باشد، سرعت تلفن همراه شما بالاتر است.

وقتی باتری حرف اول را می‌زند!

باتری بی‌نظیر 5000 میلی آمپری گوشی هوشمند a21s سامسونگ بسیار با کیفیت است و قدرت فوق‌العاده‌ای در نگه داری انرژی دارد. با خرید اقساطی a21s سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید اینترنتی خود نهایت لذت را ببرید.

این باتری با فناوری جدیدی طراحی و تولید شده است و اگر شما قرار است با تلفن همراه خود کارهای سنگین انجام دهید، جالب است بدانید که با روشنایی 50 درصدی و وای فای روشن تا 16 ساعت کار می‌کند. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی a21s سامسونگ از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است که دارای مشتریان فراوانی است. این سایت آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما با اطمینان تمام می‌توانید به صورت آنلاین خرید اینترنتی خود را تکمیل کنید. 

نحوه خرید از سایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی است. خرید نقدی از قسطی کلاب با تخفیفات ارزنده‌ای همراه است و خرید اقساطی از قسطی کلاب از طریق 3 روش بای چک، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ پارسیان امکان پذیر شده است. با خرید اقساطی a21s سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید هیجان انگیز را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل ال جی

موبایل ال جی
برند ال جی یکی از پرطرفدارترین برندهای دنیا است که در دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی موبایل ال جی به بخش ...

خرید قسطی هدفون سنهایزر

خرید قسطی هدفون سنهایزر
هدفون‌ها به شما دنیایی استثنایی را هدیه می‌دهند و به شما کمک می‌کنند که در محیط کار یا خانه یک حریم شخصی و خصوصی را تجربه کنید. برای ...