خرید قسطی بخارشوی کنوود

تاریخ انتشار:
1403/2/19 08:08:33

داشتن یک بخارشوی مناسب و باکیفیت در هرخانه‌ای لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی بخارشوی کنوود به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی بخارشوی کنوود

وظایف یک بخارشوی 

بخارشوی، وسیله‌ای است که به کمک بخار آب و در برخی از ابزارها مواد شوینده با داشتن مکشی قدرتمند، سطوح، دیوارها، موکت، فرش، راهرو، پله، اتومبیل و لوازم دیگر را تمیز می‌کند.

بخارشوی‌‌ها، سری‌های متفاوتی دارند. در بخارشوی‌ها، آب موجود در مخزن در دما و فشار بالایی تبدیل به بخار می‌شود. بخارشوی‌ها مدل‌های متفاوتی دارند که در ذیل معرفی می‌شوند. با خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی کنوود خانه‌ای تمیز و دوست‌داشتنی خواهید داشت. 

بخارشوی‌های دستی 

آن‌ها سبک وزن هستند و به صورت شارژی عمل می‌کنند. از آن‌ها برای تمیز کردن در، دیوار، پنجره، شیشه، اجاق گاز، سینک، سرویس بهداشتی و قسمت‌های کوچک استفاده می‌کنیم.

این مدل، توان کم‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد. با خرید اقساطی بخارشوی کنوود خانه‌ای كاملا بهداشتی و تمیز داشته باشید.  

بخارشوی تی شکل 

در این نوع بخارشوی‌ها، دسته به بدنه متصل است و ظاهری شبیه به تی دارد. بخارشوی تی شکل خیلی به جاروبرقی شباهت دارد. انواع برقی و شارژی آن موجود است. 

از این نوع بخارشوی‌ها برای تمیز کردن سرامیک، سنگ و پارکت استفاده می‌شود و قابلیت تمیز کردن پنجره و اجاق گاز را ندارید. دسته آن‌ها سبب می‌شود تا در هنگام تمیز کردن کف منزل، به کمرتان آسیب وارد نشود. 

بخارشوهای مکش دار 

مزیت استفاده از این نوع بخارشوی، عدم نیاز به خشک کردن سطح مورد نظافت است. این نوع بخارشوی‌ها، دارای دو مخزن می‌باشند که یکی مخصوص به بخار آب تمیز و دیگری مخصوص به جمع‌آوری آب کثیف است. با خرید اقساطی بخارشوی کنوود یک وسیله برای آسان‌ شدن كارهایتان خریداری نمایید. 

بخارشوی‌های چندکاره 

این بخارشوی نسبت به مدل‌های قبلی مانند یک وسیله غول‌پیکر نظافتی خانگی است. بزرگ و جاگیر است و قیمت بالاتری دارد. ابزارها و سری‌های متفاوتی برای پاک کردن سطوح متفاوت دارد. 

از آن می‌توانید برای تمیز کردن کف زمین و هم‌چنین، گاز به كمک سری‌های کوچک‌ترش استفاده کنید. در این دستگاه زمان به جوش آمدن آب و تولید بخار نسبت به مدل‌های دیگر كم‌تر است. با خرید اقساطی بخارشوی کنوود از زندگی لذت برید.

جرم‌گیری بخارشوی 

دقت کنید که اگر بخارشوی کنوود شما گرفته شود، باید مخزن جرم‌گیر آن را بشویید. همیشه یکی دو ساعت بعد از انجام کار، مخزن بخارشوی را باز کنید تا خیسی باقی‌مانده درون مخزن، بیرون بیاید و مخزن آماده کار شود. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی کنوود در قسطی كلاب فراهم شده است. 

همیشه یک قاشق غذاخوری از پودر جرم‌گیر سماور را داخل مخزن بخارشوی بریزید. دستگاه را به برق متصل کنید و فقط منتظر بمانید تا دستگاه شما گرم شود. باید بخار را تخلیه کنید و مخزن دستگاه را با آب سرد بشویید. دستگاه شما به صورت کامل جرم‌گیری شده است. 

خرید قسطی بخارشوی کنوود 

شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب این کالای ارزشمند را به صورت نقدی و یا اقساطی به یکی از دو روش لیزینگ و بای چک خریداری نمایید. 

در خرید اقساطی از بای چک از سه روش خرید اقساطی کالا با چک، سفته و کسر از حقوق بهره‌مند می‌شوید و سقف اقساط تا ۲۴ ماه می‌باشد. همین حالا نسبت به خرید نقدی یا اقساطی بخارشوی کنوود اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرف شویی ال جی

خرید قسطی ماشین ظرف شویی ال جی
یکی از وسایل مهم و ضروری در هر خانه‌ای ظرفشویی می‌باشد. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی ال جی به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند تی سی ال با چک

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند تی سی ال با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند تی سی ال با چک به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...