خرید اقساطی گوشی شیائومی 12

تاریخ انتشار:
1403/2/29 09:03:39

برند شیائومی برندی شناخته شده و مشهور است. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی شیائومی 12



گوشی شیائومی 12

همان‌طور که می‌دانید گوشی شیائومی 12 پرو در سال 2021 به بازار عرضه شد. این گوشی از یک طراحی بسیار زیبا و جذاب بهره می‌برد. همچنین این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش باکیفیت نیز می‌باشد که می‌تواند تصاویر را به‌خوبی نمایش دهد.

علاوه بر ویژگی‌های ظاهری مطلوب، گوشی از یک قلب تپنده قدرتمند نیز بهره می‌برد. اگر می‌خواهید این مجموعه قدرتمند را در اختیار داشته باشید؛ فرصت خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو را از دست ندهید.

ظاهر این کالای دیجیتال به چه صورتی است؟

وزن این کالای دیجیتال 205 گرم است. علاوه بر سنگین بودن، گوشی دارای ابعاد نسبتاً بزرگی نیز می‌باشد. طول و عرض این گوشی به ترتیب 163.6 و 74.6 میلیمتر می‌باشند و ضخامت آن نیز به 8.2 میلیمتر می‌رسد. 

دکمه قفل گوشی به همراه دکمه تنظیم صدا در سمت راست گوشی(بر روی فریم) قرار گرفته‌اند. در بالای گوشی نیز یک عدد اسپیکر(این اسپیکرها توسط شرکت هارمن کاردن تقویت شده‌اند)، سنسور اشعه مادون‌قرمز و یک میکروفون وجود دارد. در پایین گوشی نیز شاهد خشاب سیم‌کارت، اسپیکر اصلی، میکروفون و درگاه usb Type C خواهیم بود. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه‌نمایش شیائومی 12 پرو

این کالای دیجیتال دارای یک صفحه‌نمایش 6.73 اینچی است که وضوح آن بسیار عالی است. این صفحه‌نمایش از نوع LTPO AMOLED می‌باشد و توانایی به نمایش درآوردن تصاویر با وضوح 1440 در 3200 مگاپیکسلی را نیز دارا است. همچنین صفحه‌نمایش این گوشی توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد. بنابراین رنگ‌ها با دقت بسیار بالایی بر روی نمایشگر پدید می‌آیند(رنگ‌ها به واقعیت نزدیک هستند).

از طرف دیگر نرخ نوسازی این صفحه‌نمایش 120 هرتز است و همین موضوع باعث می‌شود تا نمایشگر، تصاویر را بسیار روان نمایش دهد. نرخ روشنایی این گوشی نیز در بهترین حالت به 1500 نیت می‌رسد. صفحه‌نمایش این کالای دیجیتال از یک محافظ کورنینگ گوریلاگلس نیز بهره می‌برد تا صفحه‌نمایش گوشی در برابر ضربه مقاوم شود.

دوربین شیائومی 12 پرو

اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید؛ این کالای دیجیتال می‌تواند به‌خوبی نیازهای شما را برطرف کند. این گوشی از سه لنز مختلف بهره می‌برد. لنز اصلی 50 مگاپیکسلی است و مجهز به فوکوس اتوماتیک است. لنز اولترا واید این گوشی نیز 50 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌تواند 115 درجه از فضا را درون عکس جای دهد. 

لنز تله فوتو این گوشی نیز مانند لنز اصلی و اولترا واید، 50 مگاپیکسل کیفیت دارد و عکس‌های بسیار خوبی را می‌تواند ثبت کند. همچنین علاوه بر این سه لنز فوق‌العاده، گوشی مجهز به فلاش LED نیز می‌باشد. دوربین‌های گوشی شیائومی 12 پرو بسیار باکیفیت و مناسب هستند. دوربین سلفی گوشی نیز 32 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌تواند نیازهای شما را به‌خوبی برطرف کنید. برای خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از سیستم‌عامل اندروید 12 و MIUI 13 پشتیبانی می‌کند. از طرف دیگر تراشه این گوشی از نوع اسنپ دراگون 8 نسل 1 می‌باشد که در پردازش داده‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. اما توجه داشته باشید که دمای این پردازنده به‌سرعت بالا می‌رود و شاهد افت راندمان در پردازش داده ها خواهیم بود. این پردازنده 8 هسته‌ای در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 730 قرار می‌گیرد. این دو پردازنده می‌توانند به‌خوبی اطلاعات را پردازش کنند و در اختیار شما قرار دهند.

رم و حافظه داخلی این گوشی

حافظه داخلی این گوشی تنها در دو مدل 128 و 256 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود. همچنین رم این دستگاه به دو مدل 8 و 12 گیگابایت تقسیم می‌شود. اگر قصد خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو(خرید اقساطی گوشی) را دارید؛ حتماً به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید.

باتری این کالای دیجیتال

این گوشی از یک باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که با شارژر 120 واتی موجود در بسته‌بندی، تنها 21 دقیقه زمان نیاز است تا گوشی به‌صورت کامل شارژ شود.

دیگر قابلیت‌ها

-این کالای دیجیتال فاقد گواهینامه IP می‌باشد.
-از نسل پنجم اینترنت نیز پشتیبانی می‌کند.
-حسگر اثر انگشت این کالای دیجیتال در زیر صفحه نمایش قرار دارد.

نحوه خرید اقساطی گوشی شیائومی 12 پرو

به‌منظور خرید قسطی گوشی شیائومی 12 پرو، وارد سایت قسطی کلاب شوید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید و مراحل پیش‌رو را با موفقیت سپری کنید. همانطور که میدانید؛ این سایت در حیطه فروش قسطی موبایل فعالیت دارد و شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده است. 3 روز پس از موعد قسط، برای شما پیامکی ارسال می‌شود که حاوی لینک پرداخت است. اقساط را به موقع پرداخت کنید تا امتیاز شما افزایش یابد. بهترین شرایط خرید اقساط گوشی در سایت قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی Redmi Note 8 Pro

خرید گوشی Redmi Note 8 Pro
در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از جدیدترین گوشی‌های شیائومی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی Redmi Note 8 Pro...

فروش قسطی موبایل بلک بری

فروش قسطی موبایل بلک بری
کسانی که با ویژگی ها و امکانات بسیار جذاب موبایل های بلک بری آشنایی دارند با شنیدن فروش قسطی موبایل بلک بری قطعاً به......