خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/25 23:10:04

در این مقاله گوشی ام 23 سامسونگ را از نظر طراحی، سخت افزار، دوربین بررسی می‌کنیم. همچنین نحوه خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب نیز توضیح می‌دهیم.


خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ با چک


گوشی m23 سامسونگ

همانطور که می‌دانید گوشی سامسونگ ام 23 در 4 مارس 2022 معرفی شد. ظاهر گوشی m23 شبیه دیگر گوشی‌های شرکت سامسونگ می‌باشد؛ اما این کالای دیجیتال در زمینه‌های سخت افزاری پیشرفت‌های نسبتا خوبی داشته است. این کالای دیجیتال از لنزهای بسیار مطلوب و قدرتمندی بهره می‌برد. از طرف دیگر سیستم عامل روان و منحصربفرد این موبایل باعث می‌شود تا در حین انجام امور مختلف، با هیچ مشکلی مواجه نشوید. از دیگر ویژگی‌های این گوشی نیز می‌توان به پنل نمایشی مطلوب، بلندگوهای باکیفیت اشاره کرد. 

همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که گوشی m23 بهترین گوشی سامسونگ در بازه قیمتی 12 الی 15 میلیون تومان است (قیمت گوشی سامسونگ m23 در بازار ایران بین 12 الی 15 میلیون تومان متغیر است). در ادامه با ما همراه باشید تا گوشی سامسونگ m23 را با یکدیگر بررسی کنیم. در آخر هم نحوه خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ را بیان می‌کنیم. 

طراحی یکپارچه و زیبا

ظاهر این کالای دیجیتال اگرچه تکراری است؛ اما حس خوبی به شما منتقل می‌کند. وزن گوشی m23 سامسونگ به 198 گرم می‌رسد. گوشی m23 سامسونگ در رنگ‌های آبی، برنزی و سبز موجود می‌باشد. همچنین ابعاد این گوشی سامسونگ به 165.5 در 77 میلیمتر می‌رسد. ضخامت این گجت هوشمند نیز 8.4 میلیمتر است.

نمایشگر این کالای دیجیتال

گوشی m23 سامسونگ از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی TFT LCD بهره می‌برد. پنل نمایشی این گجت بسیار باکیفیت و مطلوب است. رزولوشن این نمایشگر 1080 در 2408 پیکسل است. نرخ نوسازی این نمایشگر 120 هرتز است و تراکم پیکسلی این گوشی به 400 می‌رسد. نسبت این نمایشگر به بدنه 82.3 درصد است. نسبت تصویر نیز در این گوشی 20:9 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

گوشی m23 سامسونگ از سیستم عامل اندروید 12 و وان یو آی 4.1 پشتیبانی می‌کند. پردازنده مرکزی این کالای دیجیتال نیز از نوع اسنپدراگون 750G است. این پردازنده هشت نانومتری عملکرد بسیار سریعی را از خود نشان می‌دهد. پردازنده گرافیکی گوشی سامسونگ m23 نیز از نوع adreno 619 است.

حافظه داخلی و رم گوشی m23 سامسونگ

حافظه داخلی گوشی m23 سامسونگ 128 گیگابایت است. همچنین این گوشی از نظر میزان رم به دو مدل 4 و 6 گیگابایتی تقسیم می‌شود. توجه داشته باشید که گوشی m23 سامسونگ درگاه کارت حافظه دارد و می‌توانید آن را ارتقا دهید. با خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

دوربین این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از 3 دوربین مناسب و قدرتمند بهره می‌برد. دوربین اصلی گوشی m23 سامسونگ 50 مگاپیکسل کیفیت دارد. این لنز دارای قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز می‌باشد. لنز اولترا واید این کالای دیجیتال 8 مگاپیکسل کیفیت دارد و ضریب اِف تعریف شده برای این لنز 2.2 می‌باشد. دوربین ماکرو این گوشی تنها 2 مگاپیکسل است. دوربین سلفی گوشی سامسونگ m23 نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. کیفیت فیلمبرداری این کالای دیجیتال در بهترین حالت 1080 است. فریم ریت این دوربین نیز به 30 می‌رسد. برای خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری گوشی سامسونگ m23

این کالای دیجیتال از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این باتری از توان حداکثر 25 وات پشتیبانی می‌کند. درگاه شارژ گوشی نیز از نوع USB Type 2.0 می‌باشد.

نحوه خرید قسطی گوشی m23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی m23 سامسونگ تنها با ورود به سایت قسطی کلاب امکان پذیر می‌باشد. (در نظر داشته باشید که این سایت در زمینه فروش قسطی اجناس فعال است). به این سایت مراجعه کنید و حساب کاربری خود را بسازید. سپس وارد فروشگاه بزرگ قسطی کلاب شوید. کالای مدنظر خود را بررسی و انتخاب کنید و در نهایت نیز آن را سفارش دهید. همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که علاوه بر خرید اقساطی، در سایت قسطی کلاب، شرایط خرید نقدی نیز وجود دارد و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم دیجیتال در تهران

خرید قسطی لوازم دیجیتال در تهران
گسترش دانش و علم بشری زمینه ساز تولید و اختراع وسایلی می باشد که زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده اند وسایل دیجیتالی در عصر امروز زندگی...

فروش قسطی گوشی a53 سامسونگ

فروش قسطی گوشی a53 سامسونگ
اگر قصد خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ را با شرایطی عالی دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...