خرید قسطی گوشی mi 11 شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/21 03:50:09

شرکت شیائومی یکی از برترین برندهای چینی است که محصولات متنوع و باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی گوشی mi 11 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی mi 11 شیائومی

مشخصات گوشی mi 11 شیائومی 

خرید قسطی گوشی mi 11 شیائومی یکی از طرح‌های فروش اقساطی مجموعه قسطی کلاب به شمار می‌آید. گوشی می 11  توسط کمپانی xiaomi در روزهای ابتدایی سال 2021 رونمایی شد. گوشی شیائومی mi 11 در ابعاد و اندازه 8.1×74.6×164.3 میلیمتر و ضخامت 8.6 میلیمتر طراحی و تولید می‌شود. بر اساس اعلام تولید کننده، وزن این مدل گوشی هوشمند برابر با 157 گرم عنوان گردیده است.

برخورداری از بخش سخت افزاری قوی و قدرتمند، از مهم ترین ویژگی‌های خرید اقساطی گوشی mi 11 شیائومی محسوب می‌شود. در قسمت نرم افزاری این دستگاه از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 Qualcomm استفاده شده است. استفاده از این چیپست در ساختار گوشی، سرعت پردازش دستگاه را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. شرکت شیائومی از پردازنده گرافیکی adreno 660 برای گوشی mi 11 بهره برده است. این ویژگی موجب بهبود عملکرد 30 درصدی دستگاه نسبت به نسل‌های قبلی شده است.

گوشی هوشمند xiaomi mi 11 به سیستم عامل اندروید 11 مجهز شده است، همچنین رابط کاربری این مدل از نوع MIUI 12.5 می‌باشد، همچنین امکان به روز رسانی سیستم عامل دستگاه به اندروید 12 برای گوشی شیائومی می 11 پیش بینی شده است. گوشی شیائومی می 11 به سبک هول پانچ طراحی شده است. برای خرید قسطی گوشی mi 11 شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بر اساس این نوع سبک طراحی، دوربین گوشی ضمن قرار گرفتن بر روی صفحه نمایش، در سمت چپ دستگاه پانچ شده است. دکمه‌های مربوط به پاور و تنظیم صدا در قسمت راست گوشی تعبیه شده است. سنسور اثر انگشت دستگاه نیز در زیر نمایشگر گوشی قرار گرفته است. گوشی هوشمند شیائومی می 11 در رنگ‌های خاکی، بنفش، آبی، سفید و مشکی به بازار مصرف کننده عرضه می‌شود.   

سایر ویژگی‌های گوشی mi 11 شیائومی

از دیگر مشخصات خرید اقساطی گوشی mi 11 شیائومی می‌توان به صفحه نمایش دستگاه، اشاره نمود. شرکت شیائومی برای این محصول خود از یک نمایشگر 6.81 اینچی مجهز به پنل AMOLED بهره گرفته است. 

به منظور حفاظت بیشتر از نمایشگر دستگاه، از شیشه گوریلاگلس ویکتس استفاده شده است. صفحه نمایش گوشی می 11 در اجرای انیمیشن‌ها و محتوای کاربر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود نشان می‌دهد. ماکزیمم روشنایی 1500 نیت، پشتیبانی از قابلیت HDR10+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی، به خوبی بر این موضوع صحه می‌گذارد.

دوربین گوشی xiaomi mi 11 از قسمت‌های جذاب و مهم این محصول به شمار می‌آید. در پنل پشتی گوشی سه دوربین متنوع تعبیه شده است. دوربین اصلی دستگاه با برخورداری از لنز 180 مگا پیکسلی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همچنین، این مدل گوشی هوشمند از یک لنز اولترا واید 13 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ضمنا، دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای گوشی شیائومی می 11 دارای لنز 20 مگا پیکسل می‌باشد.

لازم به ذکر است که لنز Ultra wide گوشی از قابلیت تثبیت کننده تصویر OIS بهره می‌برد. همچنین، دوربین سلفی دستگاه قابلیت پشتیبانی از حالت پانوراما را دارد. علاوه بر این، گوشی mi 11 شیائومی از یک باتری با ظرفیت 4600 میلی آمپر با قابلیت شارژ سریع 55 واتی برخوردار است. طراحی ظاهری زیبا، نمایشگر فوق‌العاده، امکان اتصال 5G و دوربین اصلی 108 مگا پیکسل، از مزایای مهم خرید قسطی گوشی mi 11 شیائومی محسوب می‌شود. 

نحوه خرید اقساطی گوشی mi 11 شیائومی

مجموعه قسطی کلاب دات کام بستر مناسب برای فروش قسطی موبایل شیائومی می 11 را فراهم آورده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی ghesticlub.com مراجعه نماید، همچنین امکان خرید نقدی انواع و اقسام کالای دیجیتال از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای خریداران وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی زودپز

خرید اقساطی زودپز
خرید اقساطی زودپز بدون پیش پرداخت یک راهکار مناسب برای افرادی است که توان پرداخت نقدی این محصول را ندارند. زودپز یکی از لوازم خانگی

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ

خرید قسطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ
برند اسنوا یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی است که در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کند. برای خرید قسطی تلویزیون اسنوا 75 اینچ به بخش...